Gå til innhold

Burkababes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hettegenser (med hetta over hodet, vel å merke) ble forbudt i Moss for noen år siden.

Tuller du?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• favn

10

• ShitDiddelyDo

8

• flisa

4

• Mrs. Wallace

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, mam tilpasser seg selvsagt landet man er i. I irak bruker man hodeplagg, i norge er det ikke nødvendig.

da kan jeg aldri dra dit -har prøvd en sånn hijab og jeg ble så stygg at jeg kunne skremme fanden på flatmark.

Skrevet

det er helt sant! :)

Hva skjedde, kom politiet og heiv folk på glattcelle, ble det politisak av det?

Menneh... hvorfor ble hetta på hettegensere forbudt? Hehe, nei ærlig talt, det går jo ikke an, dere tuller.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva skjedde, kom politiet og heiv folk på glattcelle, ble det politisak av det?

Menneh... hvorfor ble hetta på hettegensere forbudt? Hehe, nei ærlig talt, det går jo ikke an, dere tuller.

Du kan sikkert søke på nettet for å finne noe om det. Det var svære medieomtaler i diverse medier en stund.

Jeg husker dog ikke hvorfor hettegensere ble ulovlig, og at det høres ut som en dårlig vits er det liten tvil om.

Men vi snakker om østfoldinger her. De har vel aldri vært helt habile.

Skrevet

Men akkurat det med forbud mot bruk av maske på offentlig sted mener jeg å ha hørt er (var?) en nokså vanlig regel i politivedtektene rundt omrking.

Men at politiet ser litt mlm fingrene når det gjelder bruk av nissemaske rundt juletider, halloweenmasker etc tar jeg for gitt! :-)

Skrevet

Hvis de får bruke burka, vil jeg ha på meg finlandshette når jeg skal på jobb på supern.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...