nilia Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Heisann! Jeg tenkte jeg skulle lage kjøttkaker i dag, men jeg mangler løk og ingefær. Kan jeg kutte ut disse to ingrediensene, eller vil kjøttkakene da smake pyton? Noen som vet? 0 Siter
Aryane Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det går nok helt fint, selv syns jeg de smaker best med løk, men har laget det uten, og de var gode de også. Du kan jo kanskje bruke litt ekstra av andre krydder for å få litt smak. Jeg pleier bruker mye pepper i kjøttkaker, men pass på så det ikke blir for mye. Lykke til! Holder faktisk på å steke kjøttkaker selv akkurat nå! 0 Siter
nilia Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Det går nok helt fint, selv syns jeg de smaker best med løk, men har laget det uten, og de var gode de også. Du kan jo kanskje bruke litt ekstra av andre krydder for å få litt smak. Jeg pleier bruker mye pepper i kjøttkaker, men pass på så det ikke blir for mye. Lykke til! Holder faktisk på å steke kjøttkaker selv akkurat nå! Tuusen takk for svar:) Hvor mye pepper tror du jeg trenger på 400g kjøttdeig? (Har aldri laget kjøttkaker før, så jeg er rimelig spent på om dette kommer til å gå bra:) ). 0 Siter
Aryane Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Tuusen takk for svar:) Hvor mye pepper tror du jeg trenger på 400g kjøttdeig? (Har aldri laget kjøttkaker før, så jeg er rimelig spent på om dette kommer til å gå bra:) ). vanskelig å si, kommer jo litt an på hvor mye man liker også, jeg bare kverner over litt pepper. Prøv deg frem, blir det for lite denne gangen tar du litt mer neste gang. 0 Siter
Speak Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg bruker aldri ingefær i kjøttkaker. Men løk synes jeg er en fordel....men ikke et must. 0 Siter
nilia Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Skrevet 3. oktober 2005 Tusen takk for svar begge to. Kjøttkakene ble kjempegode 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.