Gjest høstnissen Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 http://www.giossjulatilbake.no/ Nå selges visst julemarsipan allerede. Det er for tidlig! 0 Siter
serendipity Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vil iKKE engang tenke på jul før jeg er ferdig med å spise får-i-kål. 0 Siter
Gjest høstnissen Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vil iKKE engang tenke på jul før jeg er ferdig med å spise får-i-kål. Så skriv deg på listen! (Se på nettstedet.) 0 Siter
mAd Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Skriver under, men tviler på det hjelper. Samme kampanjen gikk jo i fjor :/ 0 Siter
Gjest høstnissen Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Skriver under, men tviler på det hjelper. Samme kampanjen gikk jo i fjor :/ Den gikk i fjor også ja, men jeg håper det hjelper at flere skriver under. Vi får nå se. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Så skriv deg på listen! (Se på nettstedet.) :-) gjorde det i fjor, men dette er kanksje en annen 0 Siter
Gjest høstnissen Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 :-) gjorde det i fjor, men dette er kanksje en annen Jeg gjorde det i fjor, så derfor fikk jeg en mail i dag... Jeg hadde helt glemt ut dette. Men du kan sjekke om du er på listen. Jeg sto der så det er nok den samme som sist år. 0 Siter
serendipity Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg gjorde det i fjor, så derfor fikk jeg en mail i dag... Jeg hadde helt glemt ut dette. Men du kan sjekke om du er på listen. Jeg sto der så det er nok den samme som sist år. Ok :-) 0 Siter
musikeren Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Kan ikke være mer enig! En mnd før holder i massevis. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.