Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det lokal-tv eller vises det i hele landet?:)

Vises på Romerike, og kommer vel muligens inn på noen omkringliggende steder og.

Sendes på TVNorge sitt nett, om jeg husker rett.

Sendingene er også tilgjengelige på nett - http://www.tvromerike.no/ - vet dog ikke -når- de legges ut.

Går det på NRK eller noe sånt?

I så fall skal jeg se om jeg klarer å gjette hvem du er. :)

Legges ut på websidene til TVRomerike en eller annen gang i løpet av kvelden tror jeg.

Og tror nok du vil se hvem jeg er, har ikke forandret meg -så- mye siden sist vi så hverandre ;-)

Annonse

hare1365380455

Vises på Romerike, og kommer vel muligens inn på noen omkringliggende steder og.

Sendes på TVNorge sitt nett, om jeg husker rett.

Sendingene er også tilgjengelige på nett - http://www.tvromerike.no/ - vet dog ikke -når- de legges ut.

Takk, og lykke til med sendingen:)

Takk, og lykke til med sendingen:)

Hehe, -har- ikke sendingen, heldigvis.

Ble intervjuet tidligere i dag. Heftig start på arbeidsuka det der - plutselig og uventet telefon fra TV-kanal, som vil lage innslag om noe som skjer på jobben.

Ble noen svette timer med å få organisert litt omkring det ;-)

hare1365380455

Ble intervjuet tidligere i dag. Heftig start på arbeidsuka det der - plutselig og uventet telefon fra TV-kanal, som vil lage innslag om noe som skjer på jobben.

Da ble det nok hektisk, ja... :)

Annonse

hare1365380455

Da fikk jeg sett det; koselig å se deg:)

Å, det visste jeg ikke! Jeg får lagre linken under favorittene:)

Jeg visste det ikke før i forrige uke jeg heller, om det er noen trøst... Etter at jeg fikk meg ny pc hvor jeg endelig KAN se web-tv og annen streaming, samt spille av mp3 og annen lyd, så har jeg oppdaget mye rart på det området. Det siste halvåret før jeg byttet pc funka nemlig ikke sånne ting, selv etter ganske iherdig feilrettingsforsøk. Men nå som den gamle er kastet ut og mannen min tok en siste overhaling av den, før en venninne av meg skulle få låne den, DA fant han selvsagt feilen og fixet den da... hehe

hare1365380455

Jeg visste det ikke før i forrige uke jeg heller, om det er noen trøst... Etter at jeg fikk meg ny pc hvor jeg endelig KAN se web-tv og annen streaming, samt spille av mp3 og annen lyd, så har jeg oppdaget mye rart på det området. Det siste halvåret før jeg byttet pc funka nemlig ikke sånne ting, selv etter ganske iherdig feilrettingsforsøk. Men nå som den gamle er kastet ut og mannen min tok en siste overhaling av den, før en venninne av meg skulle få låne den, DA fant han selvsagt feilen og fixet den da... hehe

Er det ikke typisk?:)

Men det er flott at det går an å se nyheter osv. på pc'en!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...