Gå til innhold

Været i fjor

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Husker noen - eller har peker til en side som viser det - hvordan vær og temperatur var på Østlandet på denne tida i fjor??

Skrevet

Og jeg som trodde jeg var kjedelig som snakker om været til helga...

:)

Gjest LucySky
Skrevet

Og jeg som trodde jeg var kjedelig som snakker om været til helga...

:)

Men det kan vi ikke vite! Været i fjor har vært, å må være registrert et eller annet sted, om ikke annet enn så i en eller annens hukommelse.

Noen som hadde bursdag, eller datt av sykkelen eller ...

Jeg trenger å vite om det var så varmt og fuktig i fjor i begynnelsen av oktober som det er nå.

Skrevet

Men det kan vi ikke vite! Været i fjor har vært, å må være registrert et eller annet sted, om ikke annet enn så i en eller annens hukommelse.

Jeg trenger å vite om det var så varmt og fuktig i fjor i begynnelsen av oktober som det er nå.

Prøvd met.no?

Gjest LucySky
Skrevet

Hm. Meteorologiske viser seg å bare ha grafer og sånn. Jeg prøver igjen.

Skrevet

met.no er foreslått ser jeg. Du har også storm.no (værmeldingen på tv2 mm)

Men prøv også www.weather.com og andre værsider, tror de har en del historikk.

Du finner sikkert flere på www.startsiden.no - og en link der om Vær - om jeg husker rett...

Gjest Simiana
Skrevet

Prøvd denne? Klikk deg inn på aktuelt sted. Historikken står litt nede på siden.

Gjest Aimabel
Skrevet

I fjor høst regnet det konstant. Gummistøvler var utsolgt overalt! Det var omtrent ikke en hel dag med oppholdsvær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...