Gjest LucySky Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Husker noen - eller har peker til en side som viser det - hvordan vær og temperatur var på Østlandet på denne tida i fjor?? 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Og jeg som trodde jeg var kjedelig som snakker om været til helga... 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Og jeg som trodde jeg var kjedelig som snakker om været til helga... Men det kan vi ikke vite! Været i fjor har vært, å må være registrert et eller annet sted, om ikke annet enn så i en eller annens hukommelse. Noen som hadde bursdag, eller datt av sykkelen eller ... Jeg trenger å vite om det var så varmt og fuktig i fjor i begynnelsen av oktober som det er nå. 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Men det kan vi ikke vite! Været i fjor har vært, å må være registrert et eller annet sted, om ikke annet enn så i en eller annens hukommelse. Noen som hadde bursdag, eller datt av sykkelen eller ... Jeg trenger å vite om det var så varmt og fuktig i fjor i begynnelsen av oktober som det er nå. Prøvd met.no? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hm. Meteorologiske viser seg å bare ha grafer og sånn. Jeg prøver igjen. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 met.no er foreslått ser jeg. Du har også storm.no (værmeldingen på tv2 mm) Men prøv også www.weather.com og andre værsider, tror de har en del historikk. Du finner sikkert flere på www.startsiden.no - og en link der om Vær - om jeg husker rett... 0 Siter
Gjest Simiana Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Prøvd denne? Klikk deg inn på aktuelt sted. Historikken står litt nede på siden. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Men det kan vi ikke vite! Været i fjor har vært, å må være registrert et eller annet sted, om ikke annet enn så i en eller annens hukommelse. Noen som hadde bursdag, eller datt av sykkelen eller ... Jeg trenger å vite om det var så varmt og fuktig i fjor i begynnelsen av oktober som det er nå. I fjor høst regnet det konstant. Gummistøvler var utsolgt overalt! Det var omtrent ikke en hel dag med oppholdsvær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.