Gå til innhold

Hard-hud-under-bena-krem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din beste krem for å mykne hard hud under bena? Glemmer alltid det der fotbadet jeg skal ta, så en krem å smøre før jeg legger meg vil være topp.

Skrevet

Anbefaler Miranda sin fotkrem. Den er helt topp. Fåes kjøpt på homeparty, Miranda har nettsider.

Gjest kanskje lurt å prøve
Skrevet

Har sjelden fotkrem, men bruker av og håndkremen til Vaseline eller Spenol.

Det mest effektive tipset jeg har fått er å smøre inn føttene med et tykt lag vanlig vaselin, dra på sokker og ligge med de om natta. Dette fungerte supert.

Skrevet

Har sjelden fotkrem, men bruker av og håndkremen til Vaseline eller Spenol.

Det mest effektive tipset jeg har fått er å smøre inn føttene med et tykt lag vanlig vaselin, dra på sokker og ligge med de om natta. Dette fungerte supert.

spenol er vel det beste! hahaha

Skrevet

spenol er vel det beste! hahaha

Hvorfor er det så morsomt med Spenol???

Er den ikke dyr og fin nok for deg? Det er ikke alltid pris og kvalitet henger sammen.

Skrevet

Hvorfor er det så morsomt med Spenol???

Er den ikke dyr og fin nok for deg? Det er ikke alltid pris og kvalitet henger sammen.

ikke morsomt i det hele tatt... har ei mamma som er fotterapeut, hun sirer: smør bene med spenol kvelden før. neste kveld sitt med bena i grønnsåpevann i minst 45 min... skrap eller slip bort hard hud!! :-) ps: du kan kjøpe kniver som passer på apotekeket:-)

Skrevet

ikke morsomt i det hele tatt... har ei mamma som er fotterapeut, hun sirer: smør bene med spenol kvelden før. neste kveld sitt med bena i grønnsåpevann i minst 45 min... skrap eller slip bort hard hud!! :-) ps: du kan kjøpe kniver som passer på apotekeket:-)

Beklager at jeg var litt spydig. Trodde du var "litt fin på det" og mente at Spenol ikke var bra nok.

Tar alt tilbake :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...