Gjest bebba Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor er det plutselig noen som svarer på en tråd om fremmedspråk fra desember i fjor? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Og hvorfor i all verden lager noen en ny tråd om det? *himler* 0 Siter
carma Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 "Svarer på et eldgammelt innlegg nå, men har et lønnlig håp om at du fortsatt DOL'er. Kunne du hjulpet meg med noe vietnamesisk, tror du?" 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Og hvorfor i all verden lager noen en ny tråd om det? *himler* Hvis det er et problem for deg og til og med så stort at du må svare på det, så burde du tenke deg litt om.*gjesper* 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 De har vel søkt på forumet om et emne og funnet noe interessant å svare på. Når de svarer på det, så kommer det opp på de 100 nyeste. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hvis det er et problem for deg og til og med så stort at du må svare på det, så burde du tenke deg litt om.*gjesper* Og hvorfor er det så stort problem for deg at noen svarer på gamle innlegg? *dobbelthimler* 0 Siter
Gjest porquoi Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Og hvorfor er det så stort problem for deg at noen svarer på gamle innlegg? *dobbelthimler* Hei. Hvis dere skal krangle om noe sånt *himler* ;0) så foreslår jeg at dere tar turen utenfor. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hei. Hvis dere skal krangle om noe sånt *himler* ;0) så foreslår jeg at dere tar turen utenfor. *himler* Skal vi sloss kanskje? 0 Siter
Gjest porquoi Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 *himler* Skal vi sloss kanskje? Vi to? hahaha, du hadde tapt galant Jeg vil heller la deg og bebba sloss :0) 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Vi to? hahaha, du hadde tapt galant Jeg vil heller la deg og bebba sloss :0) Ja, jeg er igrunn sliten av all denne himlingen, så jeg tror jeg taper stort sett det meste i kveld. 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 ' Er det noe jeg har gått glipp av? Skjønner ikke helt denne tonen i forumet når en person spør om dette? Ærlig talt, skjerp dere!! 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Er det noe jeg har gått glipp av? Skjønner ikke helt denne tonen i forumet når en person spør om dette? Ærlig talt, skjerp dere!! Det er jo bare bebba. det er sånn hun er. like greit bare å forbigå det i stillhet.... 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Det er jo bare bebba. det er sånn hun er. like greit bare å forbigå det i stillhet.... Stilig at du vet så mye om hvordan jeg er;) Jeg vet nøyaktig ingenting om deg. Jeg sier som Timari hvorfor denne tonen egentlig. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Vi to? hahaha, du hadde tapt galant Jeg vil heller la deg og bebba sloss :0) Jeg vil ikke slåss;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.