Gå til innhold

Fremmedspråk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det plutselig noen som svarer på en tråd om fremmedspråk fra desember i fjor?

Skrevet

Og hvorfor i all verden lager noen en ny tråd om det?

*himler*

Skrevet

"Svarer på et eldgammelt innlegg nå, men har et lønnlig håp om at du fortsatt DOL'er. Kunne du hjulpet meg med noe vietnamesisk, tror du?"

Skrevet

Og hvorfor i all verden lager noen en ny tråd om det?

*himler*

Hvis det er et problem for deg og til og med så stort at du må svare på det, så burde du tenke deg litt om.*gjesper*

Skrevet

De har vel søkt på forumet om et emne og funnet noe interessant å svare på. Når de svarer på det, så kommer det opp på de 100 nyeste.

Skrevet

Hvis det er et problem for deg og til og med så stort at du må svare på det, så burde du tenke deg litt om.*gjesper*

Og hvorfor er det så stort problem for deg at noen svarer på gamle innlegg?

*dobbelthimler*

Gjest fordi du skal få noe å spørre om vel
Skrevet

'

Gjest porquoi
Skrevet

Og hvorfor er det så stort problem for deg at noen svarer på gamle innlegg?

*dobbelthimler*

Hei.

Hvis dere skal krangle om noe sånt *himler* ;0) så foreslår jeg at dere tar turen utenfor.

Skrevet

Hei.

Hvis dere skal krangle om noe sånt *himler* ;0) så foreslår jeg at dere tar turen utenfor.

*himler*

;)

Skal vi sloss kanskje?

Gjest porquoi
Skrevet

*himler*

;)

Skal vi sloss kanskje?

Vi to? hahaha, du hadde tapt galant

Jeg vil heller la deg og bebba sloss :0)

Skrevet

Ja, jeg er igrunn sliten av all denne himlingen, så jeg tror jeg taper stort sett det meste i kveld.

Skrevet

'

Er det noe jeg har gått glipp av? Skjønner ikke helt denne tonen i forumet når en person spør om dette?

Ærlig talt, skjerp dere!!

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Er det noe jeg har gått glipp av? Skjønner ikke helt denne tonen i forumet når en person spør om dette?

Ærlig talt, skjerp dere!!

Det er jo bare bebba. det er sånn hun er. like greit bare å forbigå det i stillhet....

Skrevet

Det er jo bare bebba. det er sånn hun er. like greit bare å forbigå det i stillhet....

Stilig at du vet så mye om hvordan jeg er;) Jeg vet nøyaktig ingenting om deg. Jeg sier som Timari hvorfor denne tonen egentlig.

Skrevet

Jeg vil ikke slåss;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...