Gå til innhold

Venne-SMS

Anbefalte innlegg

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Har en venn som nettopp mistet faren sin, og har lyst å sende han en av disse koselige meldingene med sånne vennedikt eller noe liknende. Noen tips?

Gjest papirtiger
Skrevet

Skal jeg være ærlig; IKKE send han et slikt dikt.

Du vil vise at du bryr deg, så send han noe som faktisk betyr noe. Fortell hva du tenker i stedet for å sende andres oppgulp.

Jeg hadde ikke satt så veldig stor pris på et dårlig dikt i en slik sammenheng..

Gjest Min mening er
Skrevet

Jeg for min del syns at sånne ferdigtygde "glad i deg" sms-er er bare patetiske. Mye bedre å ringe, eller evnt sette sammen noen ord selv.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Enig med de to andre som har skrevet svar til deg.

Fikk noen sånne når moren min døde, og må vel innrømme at jeg ikke satte pris på det.

Skrevet

Jeg er også enig med de andre: Unngå plastikkversene som sendes som kjede-SMS.

Send noen hyggelige setninger DU har skrevet i stedet.

skorpionfisken
Skrevet

Sånne SMS er sånne du får fra hvemsomhelst, som de sender videre til deg fordi de tilfeldigvis har deg i telefonboka si på mobilen.

Jeg har noen perifere venner som til stadighet sender meg sånne sukkersøte venne-sms. Jeg synes det virker veldig overfladisk og som om de egenlig ikke bryr seg. Jeg svarer skjelden på dem.

Bryr de seg virkelig om meg og vil vise at de tenker på meg så bruker de sine egne ord, det gjør de nærmeste vennene og familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...