Heffalomp Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Hjelp! Jeg vet som vanlig ikke hva jeg kan kjøpe. Tips? Besteforeldre, tanter og onkler (helst fellesgave), nieser 12 og 16 år, gode nabogutter 4 år, sønn 10 og jente 9. Og så en gave til mannen.... 0 Siter
flisa Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Besteforeldre, Norgeshistorien i bokserie - de har den billig hos haugenbok. tanter og onkler, Julemusikk på Cd , en hyggelig duk og lys. . . og konfekt nieser 12 og 16 år, Webcam, Mp3-spillere. Cd'er, penaler med masse tusjer, maleutstyr m/lerret etc.etc. gode nabogutter 4 å - noe LEGO sønn 10 - aner ikke og jente 9 mnistereo - tv - ski, skateboard etc. etc.. Og så en gave til mannen....billett med Nowegian - til Paris - for dere to....:-) 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Handler du julegaver i oktober? Julepapiret er jo ikke kommet engang. Trodde jeg var tidlig ute i slutten av november 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.