Gå til innhold

Staying Alive

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si teksten på den låta får tolkningsmuligheter når man hører den fremført av Ozzy Osbourne ;-)

Skrevet

Det har jeg ikke gjort - skjønner at jeg burde.

Den kan vel lastes ned regner jeg med?

Skrevet

???? Ny innspilling eller hva? Jeg MÅ jo ha om den finnes på singel må vite...!

"Wether you're a mother or wether you're a brother, you're stayin' alive, stayin' alive!" Eller no' sånt. Lenge siden jeg har hørt den nå.

Skrevet

"Wether you're a mother or wether you're a brother, you're stayin' alive, stayin' alive!" Eller no' sånt. Lenge siden jeg har hørt den nå.

Hva gjør du her på dol? Jeg trodde du satt på flyplassen nå med åpne armer...

Skrevet

kan sikkert maile den til deg; om du har mail som takler vedlegg på en rundt 5 megabyte.

Mailadressen min ligger inne på galleriet ;-)

Skrevet

Det har jeg ikke gjort - skjønner at jeg burde.

Den kan vel lastes ned regner jeg med?

Kan lastes ned ja - finnes på "Prince of darkness" samlingen med Ozzy som kom ut tidligere i år.

En del annet artig på den boksen og; Ozzy og Miss Piggy (fra Muppet Show) som synger Born to be Wild er blant dem som kan nevnes blant de andre ;-)

Skrevet

kan sikkert maile den til deg; om du har mail som takler vedlegg på en rundt 5 megabyte.

Mailadressen min ligger inne på galleriet ;-)

Jeg er ikke så anonym jeg - send den til [email protected] Skal fint takle 5 Mb den.

Skrevet

Hva gjør du her på dol? Jeg trodde du satt på flyplassen nå med åpne armer...

Hva skal jeg på flyplassen nå??? Han kom hjem i går kveld jo! :o) Om 3 timer - TRE!!! - henter han meg her på jobben....

Skrevet

Jeg er ikke så anonym jeg - send den til [email protected] Skal fint takle 5 Mb den.

Da slenger jeg den avgårde når jeg en gang kommer meg avgårde fra jobb i dag.

Hvilket format ønsker du å ha den i? har den liggendes i .ogg format hjemme; men kan selvsagt konvertere til .mp3, .wma eller .rm om det passer deg bedre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff, det er snart på tide at den mannen beskyttes mot seg selv (eventuelt mot sin kone).

Det er grenser for hva en kan tillate seg å bli med på av idioti, og selv om grensen er nådd for lenge siden har han overgått seg selv grusomt ved å lage en versjon av noe så til de grader patetisk som den låta der.

Skrevet

Hva skal jeg på flyplassen nå??? Han kom hjem i går kveld jo! :o) Om 3 timer - TRE!!! - henter han meg her på jobben....

Effektiv arbeidsdag idag? ;-)

Skrevet

Da slenger jeg den avgårde når jeg en gang kommer meg avgårde fra jobb i dag.

Hvilket format ønsker du å ha den i? har den liggendes i .ogg format hjemme; men kan selvsagt konvertere til .mp3, .wma eller .rm om det passer deg bedre.

.mp3 er fint. :o)

Skrevet

Effektiv arbeidsdag idag? ;-)

Ekstremt effektiv... ;o)

Og akkurat nå ringte telefonen med tilbud om å få et inngrep jeg ble forespeilet ett års ventetid på - om under 3 uker!!! *Sjokkert og lykkelig* Skal se dette blir min lykkedag!

Skrevet

:)

Så da blir det litt intensiv doling før du tar pause fra oss frem til søndag?

Jeg antar at du ikke klarer å konse så veldig om jobboppgaver nå?

Skrevet

:)

Så da blir det litt intensiv doling før du tar pause fra oss frem til søndag?

Jeg antar at du ikke klarer å konse så veldig om jobboppgaver nå?

Konse? I dag? *Rå latter* Nah...

Skrevet

Nå er det bare litt over to timer til han henter deg ...

*s*

(Den som hadde vært flua ... - bare første fem minuttene, altså. Jeg er da ikke pervers!)

Skrevet

Nå er det bare litt over to timer til han henter deg ...

*s*

(Den som hadde vært flua ... - bare første fem minuttene, altså. Jeg er da ikke pervers!)

Har droppet mascaraen i dag - jeg er sikker på at jeg kommer til å grine!!! Skal love deg at dette er verre enn den første daten!!! Er helt i oppløsning jeg nå... :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...