Gå til innhold

finnes det "klikker" her på DOL også?

Anbefalte innlegg

Gjest anonym doler i dag
Skrevet

finnes det fenomenet her også? Synes jeg har merket noe til det, men kanskje det bare er meg?

Føler meg litt utafor her, og har vært lenge her på DOL

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

28

• Prozak

27

• amber sun

23

• favn

20

Mest aktive i denne tråden

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er vel bare å engasjere seg i den evinnelige småpraten som foregår i altfor mange tråder? Litt kosemosing og klemzer og du er med.

Gjest kroppogsjel
Skrevet

kan noen ganger sitte med inntrykket jeg også. men det er vel som ellers- at man lager den følelsen selv. jeg ser jo at noen "kjenner" hverandre bedre enn andre. jeg blander meg borti de trådene jeg har lyst til, får sjelden noen sleivspark hvis ikke jeg har forklart meg litt uklart. ting leses jo gjerne litt annerledes enn slik det ville blitt oppfattet hvis vi hadde pratet ansikt til ansikt. Men foreløpig så henger jeg meg bare med. Går bra så langt.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har vært her siden i vår, untatt en pause i sommer. Jeg har inntrykk av at mange har truffet hverandre og kjenner hverandre godt. Vet at enkelte bare leser innlegg fra kjente nick.

Skrevet

Folk som kjenner hverandre henger sammen slik folk gjør ellers i verden.

Du kan jo ikke akkurat regne med å få deg venner uten nick...

Skrevet

Jeg har vært her siden i vår, untatt en pause i sommer. Jeg har inntrykk av at mange har truffet hverandre og kjenner hverandre godt. Vet at enkelte bare leser innlegg fra kjente nick.

Jeg, feks, hopper stort sett over innlegg uten fast nick. Det er det sikkert flere som gjør.

Skrevet

Det gjør nok dessverre det. Som i det virkelige liv:-/

Gjest Aimabel
Skrevet

Folk som kjenner hverandre henger sammen slik folk gjør ellers i verden.

Du kan jo ikke akkurat regne med å få deg venner uten nick...

tror hun har nick til vanlig, men ikke turte bruke det i denne tråden. Litt synd for da kunne vi sagt: ja men deg kjenner vi jo :-)

Gjest anonym doler i dag
Skrevet

interessant ihvertfall!!

Skrevet

Er det dessverre? Det er da naturlig at folk som kjenner hverandre omgås og snakkes istedet for å trekke ut til fremmede på alle bauger og kanter.

Skrevet

Spesielt noen av damene her inne klenger seg på hverandre. Det er som i RL, de går aldri på do uten at de spør venninna om å bli med.

Gjest Aimabel
Skrevet

Spesielt noen av damene her inne klenger seg på hverandre. Det er som i RL, de går aldri på do uten at de spør venninna om å bli med.

Og enkelte av damene klenger på guttene :-)

Skrevet

Jaja, sånn er livet.

Også er noen fryktelig lette å kjenne igjen uansett hvilket anonyme nick de finner seg for anledningen. ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Er det dessverre? Det er da naturlig at folk som kjenner hverandre omgås og snakkes istedet for å trekke ut til fremmede på alle bauger og kanter.

Jo, jeg er enig med musikeren. Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jo, jeg er enig med musikeren. Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden

Synes du det er sånn på dol å??

Skrevet

Finnes vel en og annen klikk her som alle andre steder.

Men også enkelte som klikker av og til ;-)

Skrevet

Pleier du å omtale folk som er sammen ute i verden som klengete på hverandre? Det synes jeg er rart. Folk må da kunne velge venner og være sammen med venner uten å kritiseres for det.

Inkluderer du alle tilfeldige fremmede du møter i din vennekrets?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...