Gjest anonym doler i dag Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 finnes det fenomenet her også? Synes jeg har merket noe til det, men kanskje det bare er meg? Føler meg litt utafor her, og har vært lenge her på DOL 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det er vel bare å engasjere seg i den evinnelige småpraten som foregår i altfor mange tråder? Litt kosemosing og klemzer og du er med. 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 kan noen ganger sitte med inntrykket jeg også. men det er vel som ellers- at man lager den følelsen selv. jeg ser jo at noen "kjenner" hverandre bedre enn andre. jeg blander meg borti de trådene jeg har lyst til, får sjelden noen sleivspark hvis ikke jeg har forklart meg litt uklart. ting leses jo gjerne litt annerledes enn slik det ville blitt oppfattet hvis vi hadde pratet ansikt til ansikt. Men foreløpig så henger jeg meg bare med. Går bra så langt. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har vært her siden i vår, untatt en pause i sommer. Jeg har inntrykk av at mange har truffet hverandre og kjenner hverandre godt. Vet at enkelte bare leser innlegg fra kjente nick. 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Folk som kjenner hverandre henger sammen slik folk gjør ellers i verden. Du kan jo ikke akkurat regne med å få deg venner uten nick... 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har vært her siden i vår, untatt en pause i sommer. Jeg har inntrykk av at mange har truffet hverandre og kjenner hverandre godt. Vet at enkelte bare leser innlegg fra kjente nick. Jeg, feks, hopper stort sett over innlegg uten fast nick. Det er det sikkert flere som gjør. 0 Siter
musikeren Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det gjør nok dessverre det. Som i det virkelige liv:-/ 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Folk som kjenner hverandre henger sammen slik folk gjør ellers i verden. Du kan jo ikke akkurat regne med å få deg venner uten nick... tror hun har nick til vanlig, men ikke turte bruke det i denne tråden. Litt synd for da kunne vi sagt: ja men deg kjenner vi jo :-) 0 Siter
Gjest anonym doler i dag Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det gjør nok dessverre det. Som i det virkelige liv:-/ interessant ihvertfall!! 0 Siter
flisa Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jeg bare klikker noen ganger innimellom jeg:-) 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Det gjør nok dessverre det. Som i det virkelige liv:-/ Er det dessverre? Det er da naturlig at folk som kjenner hverandre omgås og snakkes istedet for å trekke ut til fremmede på alle bauger og kanter. 0 Siter
collins Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Spesielt noen av damene her inne klenger seg på hverandre. Det er som i RL, de går aldri på do uten at de spør venninna om å bli med. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Spesielt noen av damene her inne klenger seg på hverandre. Det er som i RL, de går aldri på do uten at de spør venninna om å bli med. Og enkelte av damene klenger på guttene :-) 0 Siter
Gjest Schrekk Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Er kanskje en ide å si hva nicket ditt er da? 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jaja, sånn er livet. Også er noen fryktelig lette å kjenne igjen uansett hvilket anonyme nick de finner seg for anledningen. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Er det dessverre? Det er da naturlig at folk som kjenner hverandre omgås og snakkes istedet for å trekke ut til fremmede på alle bauger og kanter. Jo, jeg er enig med musikeren. Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jo, jeg er enig med musikeren. Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden Synes du det er sånn på dol å?? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Finnes vel en og annen klikk her som alle andre steder. Men også enkelte som klikker av og til ;-) 0 Siter
favn Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Jo, jeg er enig med musikeren. Kjedelig med folk i klikker som klenger på sine egne, og ikke tør å se om det finnes flere ute i verden Pleier du å omtale folk som er sammen ute i verden som klengete på hverandre? Det synes jeg er rart. Folk må da kunne velge venner og være sammen med venner uten å kritiseres for det. Inkluderer du alle tilfeldige fremmede du møter i din vennekrets? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.