Gå til innhold

finnes det "klikker" her på DOL også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jammen ble det ikke hele natta, gitt.

*smiler svært fornøyd*

Jeg ser at MP er på banen igjen...hm...må vi dele mer på ham igjen nå? Vet ikke om jeg liker det helt altså. ;-p

Jeg har akkurat lest innlegget til MP. Dessverre så lot jeg henne slippe til for i natt, men neste natt vil jeg ha mrxx.

Enig med deg, det er så mye enklere å ha oversikt når vi bare må dele på to. Da er det enkelt å sette opp listene i badstua.

Men nå er jo MP så grei at hun er borte fra dol innimellom, og da har vi mrxx for oss selv.

Er redd vi må akseptere henne når hun er innom...

• Svar 292
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

28

• Prozak

27

• amber sun

23

• favn

20

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Å, nei!

Ikke si at du er en av de evige, anonyme kverulantene her inne!"

Ingen problem.:o)

Det er sjelden jeg skriver noe som helst her inne. Dette er den tråden jeg noen gang har svart mest på, og de fleste svarene har vært til Prozac.

"Du skrev jo akkurat dette til meg: "Forslag om at når tråden skeier ut så endrer man overskriften. (man kan gjøre andre klar over at nå kommer det mye vås fra "klikken") :o)"

Ja, og dette var du jo enig i? :o)

"Og det var det jeg svarte på. Hvis du nå bare skal benekte det og vise til trådstarter, så trekker jeg meg raskt unna.

Jeg orker ikke å svare personer som ikke kan stå for det de akkurat har sagt."

Du svarte i tillegg at det virket begrensende. Mulig jeg misforsto, men jeg ønsket å poengtere at slik jeg har oppfattet trådstarter (det er ikke meg) så føler man seg kanskje utenfor når "klikken" overtar en tråd med "vås/personlige meldinger."

Jeg står for det jeg har sagt, men jeg tror kanskje vi misforsto hverandre. (Klart jeg må henvise til trådstarter når det er det temaet vi diskuterer!)

:o)

Er jeg ikke flink til å forandre trådnavn nå?

Ok, vi sier det sånn at vi misforstod hverandre.

Jeg har ingen problem med å forandre på trådtittel når jeg "våser", jeg ville bare ikke ha sittende på meg at jeg kun svarer noen få utvalgte.

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er heller ikke noe jeg forstår. Det at det skal være "skummelt" å starte en tråd som denne under sitt faste nick.

Hvorfor er det skummelt?

Eneste grunnen jeg kan se til å bruke et provisorisk nick, må være at man forsøker å skåne noen andre, f.eks. hvis man har et sensitivt kjærlighetsproblem og ikke vil risikere at noen som vet hvem en er da også får lese noe om en tredjepart som ikke har noe med dol å gjøre.

Jeg forstår naturligvis også at mange er anonyme på forum for psykiatri, overgrep og inkontinens.

Hvorfor er det skummelt?

Det er vel litt flaut å stå frem å si at man føler seg utestengt her inne? Nå føler ikke jeg det sånn her, men som sagt har det jo hendt at jeg har følt meg utenfor i en sammensveiset gruppe. Da vil jeg heller velge å jobbe med å bli kjent med folka, enn å stille meg opp og si hør nå her folkens, jeg føler meg utestengt i denne gruppa! Inkluder meg!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor er det skummelt?

Det er vel litt flaut å stå frem å si at man føler seg utestengt her inne? Nå føler ikke jeg det sånn her, men som sagt har det jo hendt at jeg har følt meg utenfor i en sammensveiset gruppe. Da vil jeg heller velge å jobbe med å bli kjent med folka, enn å stille meg opp og si hør nå her folkens, jeg føler meg utestengt i denne gruppa! Inkluder meg!

Ja, syting er ikke noe triks.

Det eneste en trenger å gjøre er å skrive noen innlegg. Punktum. For verre er det ikke.

Men det skader selvfølgelig ikke at du har noe vettig å si og ikke er blottet for humor, for enkelte nick presterer så mye svada at mange sikkert velger dem bort. Sånn er det nok med de fleste. Ganske sikker på at noen velger bort meg også.

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til dette klikkfenomenet.

Skrevet

Nei, takk - jeg vil ikke begynne å nevne navn eller komme med konkrete eksempler. Til det er jeg for pysete ;)

Du har forresten bursdag dagen etter meg, du! Var inne på og snoket på nettsida di :)

Da kan jeg ikke annet enn å personlig avfeie påstander om "klikker" her :-)

Og du har forresten bursdag samme dag som min bror heh-heh :-)

"........................................."

Skrevet

:)

Jeg prøver å fortrenge deg så godt jeg kan *S*

Amber hadde han i natt, men jeg har glemt å reservere ham til natta. Så er du raskt frempå, så er han din.

Jeg får vel bare venne meg til tanken at vi er tre om beinet...

Yes! :0)

Hatt en travel og slitsom uke hittil så dette skal bli digg!

*gleder seg*

Har dere forresten fått noen flere bilder ut av han?

Skrevet

*gleder seg*

Du får kose deg da! *Litt misunnelig*

Bildeprosjektene er vel lagt litt på vent. Mrxx og jeg forhandler litt innimellom, men vi kommer ikke videre. Vi er i en fastlåst situasjon, så vi må snart til tvungen megling :)

*Hvisker* Ikke si det til mrxx, men jeg tror ikke det blir flere bilder...

Skrevet

Da kan jeg ikke annet enn å personlig avfeie påstander om "klikker" her :-)

Og du har forresten bursdag samme dag som min bror heh-heh :-)

"........................................."

Ser man det!

Vil det si at dere har hatt felles bursdagsselskaper gjennom hele oppveksten og fått like gaver av tantene?

Blå raggiser til bror og grønne til deg?

:)

Skrevet

Jeg har akkurat lest innlegget til MP. Dessverre så lot jeg henne slippe til for i natt, men neste natt vil jeg ha mrxx.

Enig med deg, det er så mye enklere å ha oversikt når vi bare må dele på to. Da er det enkelt å sette opp listene i badstua.

Men nå er jo MP så grei at hun er borte fra dol innimellom, og da har vi mrxx for oss selv.

Er redd vi må akseptere henne når hun er innom...

Heldigvis rekker mrxx over mye, og det gjør at vi nok greier å dele bittelitt med MP også, hehe. Han sier jo vi skal ta det med ro, alle får osv.

Hittil har han ikke skuffet oss, så da får vi bare innstille oss på å dele ham litt når hun er på nett også. :)

Men jaggu er vi greie da altså! ;-D

Skrevet

Heldigvis rekker mrxx over mye, og det gjør at vi nok greier å dele bittelitt med MP også, hehe. Han sier jo vi skal ta det med ro, alle får osv.

Hittil har han ikke skuffet oss, så da får vi bare innstille oss på å dele ham litt når hun er på nett også. :)

"Men jaggu er vi greie da altså! ;-D "

Håper hun har vett til å sette pris på vår godhet :)

Skrevet

*gleder seg*

Han er en hard nøtt å knekke, vet du. Så det var nok ikke så enkelt som vi trodde dette her med å få bilder. Men det var jo moro så lenge det varte. :)

Skrevet

Men først må en klikk defineres. Med en klikk ser jeg for meg en del surrehoder som snakker internt, støtter hverandre uansett, angriper folk i flokk, osv. Noe allà kjerringligaen som herjet her for noen år siden, satt inne på msn og planla at den og den skulle tas, og kastet seg over Solsikke. Med andre ord snakker vi om fjortiser i trettiåra.

Og jeg er ikke en del av noe sånt, og forskjellsbehandler ingen nick, kjente eller ukjente. Tvert imot baserer jeg mine svar på det som skrives, ikke nick.

Men det er ikke rent sjelden en ser anonyme (med det mener jeg ikke-kjente nick), påstå at de ikke får svar fordi de ikke er inneforstått med kjernen her, helt uten å tenke over at årsaken til at de ikke får svar meget mulig kan være at hovedinnlegget suger..

Meget bra! *skriver under*

Skrevet

Sist jeg sjekket hadde jeg også en spesialavtale på søvnabbonennement med mrxx, men så er man uten internet i en uke og blir helt glemt.

Hmph!

*melder seg inn igjen*

Er han booked imorgen eller kan jeg glede meg til en herlig og uforglemmelig natt?

Jeg var på fest i går, så det ble dårlige greier på deg. Selv om det ikke ble så sent så måtte jeg sove litt også. Men hva med i kveld kanskje?....husk å legge nøkkelen under matta.

Skrevet

Du får kose deg da! *Litt misunnelig*

Bildeprosjektene er vel lagt litt på vent. Mrxx og jeg forhandler litt innimellom, men vi kommer ikke videre. Vi er i en fastlåst situasjon, så vi må snart til tvungen megling :)

*Hvisker* Ikke si det til mrxx, men jeg tror ikke det blir flere bilder...

Ikke flere bilder? Jeg vet svakhetene dine og bruker det i forhandlingene med deg....eller mot deg...:-)

Skrevet

Vi tviholder!

Æsj, var det din tur? Jeg har kommet litt ut av tellingen, men du har nok rett.

Trenger du ham hele natta, eller blir det igjen en liten smule til meg?

Nå må dere ha køkultur jenter, ikke noe krangling i køa, det passer seg ikke for flotte og pene jenter:-)

Skrevet

Dere er jævlig greie:-) Stakkars unge MP som er helt alene om dagen, da er det bra for henne med et besøk eller to om natten...kanskje tre.

Skrevet

Ikke flere bilder? Jeg vet svakhetene dine og bruker det i forhandlingene med deg....eller mot deg...:-)

Jeg har skjønt det nå, det er derfor vi er i en fastlås situasjon ;)

Du lurer ikke meg, for jeg har blitt lurt før...

Skrevet

Dere er jævlig greie:-) Stakkars unge MP som er helt alene om dagen, da er det bra for henne med et besøk eller to om natten...kanskje tre.

Ikke overdriv nå, husk at amber og jeg også har våre behov...

Skrevet

Nå må dere ha køkultur jenter, ikke noe krangling i køa, det passer seg ikke for flotte og pene jenter:-)

Vi vet hva vi kan risikere å gå glipp av, vet du...

Men jeg synes vi er flinke, jeg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...