Gå til innhold

Utspillene fra de rødgrønne etter valget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes andre ting ved denne tilværelsen enn analsex, skjønner du prozzie.

Selv om du ikke skjønner det, er det ikke "syting" hvis man på et debattforum kommer med innspill som er kritiske til forskjellige sider ved statens styrelse.

Dette til velvillig orientering.

Stikk, lavpanne. Landsbyen din ringte.

".........................................."

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• collins

16

• Goliath

5

• gripp

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Men stilltiende la være å ytre seg MOT en så graverende sak, er tross alt en form for aksept."

Tull og tøys. Hvor mange uttaler seg om dette? 100.000? 200.000? Altså er det mer enn 4.500.000 som aksepterer det?

"Du valgte faktisk å gjøre som i antikkens Hellas, nemlig angripe selve budbringeren av et dårlig budskap."

Å, trekk ut fingeren da. At de som skriker og hyler høyest her på DOL er høyrevridde, og at ingen er i nærheten av å matche deres imponerende evne til å syte, er et faktum.

"........................................"

Nå fikk du opp tenpen og engasjementet ja...;o)

Ulovligheter blir ikke mer lovlige fordi om noen syns handlingen er helt grei.

Skrevet

Nå fikk du opp tenpen og engasjementet ja...;o)

Ulovligheter blir ikke mer lovlige fordi om noen syns handlingen er helt grei.

"Ulovligheter blir ikke mer lovlige fordi om noen syns handlingen er helt grei."

Selvfølgelig ikke.

Uhm...nei...*kjenne etter*...tempen min er helt normal, den.

Det er bare slående hvordan dere omtrent ikke gjør annet enn å syte over hvor fæle alle andre enn høyre og frp er. Det er merkelig få som syter andre veien - ergo er jo dere tydeligvis rekordholdere i syting.

"..........................................."

Skrevet

"Ulovligheter blir ikke mer lovlige fordi om noen syns handlingen er helt grei."

Selvfølgelig ikke.

Uhm...nei...*kjenne etter*...tempen min er helt normal, den.

Det er bare slående hvordan dere omtrent ikke gjør annet enn å syte over hvor fæle alle andre enn høyre og frp er. Det er merkelig få som syter andre veien - ergo er jo dere tydeligvis rekordholdere i syting.

"..........................................."

Klaging på politiske partier fra "den andre siden", er nok ganske jevnt fordelt. Det er bare det at den som tilhører den siden det klages over, gjerne overhører det som sies, og de som klager eksponerer sitt budskap maksimalt.

Skrevet

Klaging på politiske partier fra "den andre siden", er nok ganske jevnt fordelt. Det er bare det at den som tilhører den siden det klages over, gjerne overhører det som sies, og de som klager eksponerer sitt budskap maksimalt.

"Klaging på politiske partier fra "den andre siden", er nok ganske jevnt fordelt. Det er bare det at den som tilhører den siden det klages over, gjerne overhører det som sies, og de som klager eksponerer sitt budskap maksimalt."

Nå prater du tull igjen. Jeg tilhører ingen av sidene - kan du ikke slutte å bruke det som argument, når det ikke stemmer?

Ellers er det jo bare å se på trådene her. Det er stort sett høyrefolk som syter, enten over islam og/eller innvandring, eller over hvordan alt kommer til å gå til helvete nå når ikke "mullahene" lenger sitter i regjering.

Skrevet

"Klaging på politiske partier fra "den andre siden", er nok ganske jevnt fordelt. Det er bare det at den som tilhører den siden det klages over, gjerne overhører det som sies, og de som klager eksponerer sitt budskap maksimalt."

Nå prater du tull igjen. Jeg tilhører ingen av sidene - kan du ikke slutte å bruke det som argument, når det ikke stemmer?

Ellers er det jo bare å se på trådene her. Det er stort sett høyrefolk som syter, enten over islam og/eller innvandring, eller over hvordan alt kommer til å gå til helvete nå når ikke "mullahene" lenger sitter i regjering.

Jeg skjønner at slike tråder ikke faller i smak hos deg.

Men synes du at tråder som omhandler politikk ikke passer på Åpent Forum? Eller synes du at det er feil folk som skriver? Eller synes du at de som skriver har "feil" meninger?

Eller hva synes prozzien i dag?

Gjest skraldepande
Skrevet

Det tyder på en utpreget forakt for deler av samfunnet, demokratiet og skattebetalerenes penger.

En beskrivelse jeg leste:

I hageselskapene skåler og smiler man og gir hverandre komplimenter og ros. Man sender hverandre samtykkende, fortrolige blikk og vet at man tilhører den eksklusive innerste krets bestående av «kremen»; de utvalgte; de som forvalter «den kulturelle kapital» og som definerer 'den gode smak'. Slikt kan føre til stormannstanker hos alle og enhver, og veien til maktmisbruk og meling av egen kake er kort.

Skrevet

Det var da fælt så personlig du tar ting da?

Jeg vil DEG ikke noe vondt med å si at klaging på "motstandernes" politikk GENERELT er ganske jevnt fordelt i folket.

En artig skrue du, tror jeg?

Skrevet

Stikk, lavpanne. Landsbyen din ringte.

".........................................."

Kan ikke du være like morsom som gripp da, så blir du også mer uangripelig, enn når du opptrer sint som en lemen?

Skrevet

Det finnes andre ting ved denne tilværelsen enn analsex, skjønner du prozzie.

Selv om du ikke skjønner det, er det ikke "syting" hvis man på et debattforum kommer med innspill som er kritiske til forskjellige sider ved statens styrelse.

Dette til velvillig orientering.

...må le litt av deg, gripp...du er en mester i å plukke ned selvhøytidelige folk...

Skrevet

Jeg skjønner at slike tråder ikke faller i smak hos deg.

Men synes du at tråder som omhandler politikk ikke passer på Åpent Forum? Eller synes du at det er feil folk som skriver? Eller synes du at de som skriver har "feil" meninger?

Eller hva synes prozzien i dag?

*Gjesp*

"................................."

Skrevet

Det var da fælt så personlig du tar ting da?

Jeg vil DEG ikke noe vondt med å si at klaging på "motstandernes" politikk GENERELT er ganske jevnt fordelt i folket.

En artig skrue du, tror jeg?

"Det var da fælt så personlig du tar ting da?"

På ingen måte. Men du hintet direkte til at jeg overser kritikken mot sosialismen fordi jeg tilhører den siden. Det gjør jeg altså ikke.

"........................................."

Skrevet

...må le litt av deg, gripp...du er en mester i å plukke ned selvhøytidelige folk...

"...må le litt av deg, gripp...du er en mester i å plukke ned selvhøytidelige folk..."

LOL!! Det var jaggu dagens *rister av latter*

"grip mester til å..." - nei, det blir for mye *latterbrøl*

Hvem i all verden er selvhøytidelige her? Er det noen, så er det de som ikke tåler at andre ler av deres evinnelige syting.

*humrer og rister på hodet*

Skrevet

Kan ikke du være like morsom som gripp da, så blir du også mer uangripelig, enn når du opptrer sint som en lemen?

"Kan ikke du være like morsom som gripp da, så blir du også mer uangripelig, enn når du opptrer sint som en lemen?"

Du - nå sier jeg dette én gang, og så gidder jeg ikke akkedere mer: Du har vært her på DOL en stund, har du ikke? Du burde vite at den slags forsøk på hersketeknikk blir spottet umiddelbart, og du gjør en idiot av deg selv ved å forsøke deg på det.

Og dette sier jeg også bare én gang: Ingen her inne, hverken du og tilsvarende sytere, eller noen andre, får meg "sint som en lemmen". Eller sint i det hele tatt. Så spar deg slikt fjolleri, eh? (Og bruker du _dette_ som grunnlag til å fortsette, så er det for latterlig til at det kan kommenteres)

grip har en underholdende trang til å følge etter folk - det hverken irriterer eller provoserer meg. Det begynner bare å kjede meg, enkelt og greit.

Skrevet

"...må le litt av deg, gripp...du er en mester i å plukke ned selvhøytidelige folk..."

LOL!! Det var jaggu dagens *rister av latter*

"grip mester til å..." - nei, det blir for mye *latterbrøl*

Hvem i all verden er selvhøytidelige her? Er det noen, så er det de som ikke tåler at andre ler av deres evinnelige syting.

*humrer og rister på hodet*

hehe...ja, hva skal man si :-)

Skrevet

hehe...ja, hva skal man si :-)

*Gjesp*

"..................................."

Skrevet

"Kan ikke du være like morsom som gripp da, så blir du også mer uangripelig, enn når du opptrer sint som en lemen?"

Du - nå sier jeg dette én gang, og så gidder jeg ikke akkedere mer: Du har vært her på DOL en stund, har du ikke? Du burde vite at den slags forsøk på hersketeknikk blir spottet umiddelbart, og du gjør en idiot av deg selv ved å forsøke deg på det.

Og dette sier jeg også bare én gang: Ingen her inne, hverken du og tilsvarende sytere, eller noen andre, får meg "sint som en lemmen". Eller sint i det hele tatt. Så spar deg slikt fjolleri, eh? (Og bruker du _dette_ som grunnlag til å fortsette, så er det for latterlig til at det kan kommenteres)

grip har en underholdende trang til å følge etter folk - det hverken irriterer eller provoserer meg. Det begynner bare å kjede meg, enkelt og greit.

Jeg skal for all del ikke følge etter deg, men all den selvhøytidelighet og melodrama som du her presterte, må jeg nesten bare få meddele at jeg liker. Som en gammel skolemester, nesten.

Skal vi så la det bli med dette?

Skrevet

Jeg skal for all del ikke følge etter deg, men all den selvhøytidelighet og melodrama som du her presterte, må jeg nesten bare få meddele at jeg liker. Som en gammel skolemester, nesten.

Skal vi så la det bli med dette?

*Gjesp*

"....................................."

Skrevet

Neida, du er ikke det minste sint, Prozak. Skjønner av ditt svar at jeg var helt på jordet da jeg karakteriserte deg som en lemen...

...tillater meg å le litt...men bare LITT...;o)

Skrevet

Neida, du er ikke det minste sint, Prozak. Skjønner av ditt svar at jeg var helt på jordet da jeg karakteriserte deg som en lemen...

...tillater meg å le litt...men bare LITT...;o)

Heh-heh...nå driter du deg ut :-)

Og - du fortsetter faktisk å gjøre det jeg "advarte" deg mot. Jaja, deg om det.

"...................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...