Gå til innhold

Utspillene fra de rødgrønne etter valget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh-heh...nå driter du deg ut :-)

Og - du fortsetter faktisk å gjøre det jeg "advarte" deg mot. Jaja, deg om det.

"...................................."

Jeg byr gjerne på litt utdriting...Jeg syns man skal være såpass generøs at man tillater seg å drite seg ut litt i blant. Spesielt hvis formålet med det virker riktig...;o)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

19

• collins

16

• Goliath

5

• gripp

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

"Kan ikke du være like morsom som gripp da, så blir du også mer uangripelig, enn når du opptrer sint som en lemen?"

Du - nå sier jeg dette én gang, og så gidder jeg ikke akkedere mer: Du har vært her på DOL en stund, har du ikke? Du burde vite at den slags forsøk på hersketeknikk blir spottet umiddelbart, og du gjør en idiot av deg selv ved å forsøke deg på det.

Og dette sier jeg også bare én gang: Ingen her inne, hverken du og tilsvarende sytere, eller noen andre, får meg "sint som en lemmen". Eller sint i det hele tatt. Så spar deg slikt fjolleri, eh? (Og bruker du _dette_ som grunnlag til å fortsette, så er det for latterlig til at det kan kommenteres)

grip har en underholdende trang til å følge etter folk - det hverken irriterer eller provoserer meg. Det begynner bare å kjede meg, enkelt og greit.

"........................................."

Skal drite meg ut enda mer:

....jeg syns jeg kan ane noe hvit fråde i munnvikene dine Prozak, når jeg leser det du skrev til meg her over..;o)

Skrevet

Jeg byr gjerne på litt utdriting...Jeg syns man skal være såpass generøs at man tillater seg å drite seg ut litt i blant. Spesielt hvis formålet med det virker riktig...;o)

"Jeg syns man skal være såpass generøs at man tillater seg å drite seg ut litt i blant"

Javisst. Men forsøk på hersketeknikk er ikke noe som faller inn uder generøsitet e.l. Det er rett og slett bare dumt. Og jeg sa at jeg ikke gadd å akkedere, og gidder derfor ikke bruke tid på å gjenta at jeg hverken blir sint i denne sammenhengen eller særlig mange andre sammenhenger. Av de som har kjent meg opp gjennom årene, kan jeg sikkert telle på én hånd de som i noen slags sammenheng har sett meg sint.

Skrevet

"Jeg syns man skal være såpass generøs at man tillater seg å drite seg ut litt i blant"

Javisst. Men forsøk på hersketeknikk er ikke noe som faller inn uder generøsitet e.l. Det er rett og slett bare dumt. Og jeg sa at jeg ikke gadd å akkedere, og gidder derfor ikke bruke tid på å gjenta at jeg hverken blir sint i denne sammenhengen eller særlig mange andre sammenhenger. Av de som har kjent meg opp gjennom årene, kan jeg sikkert telle på én hånd de som i noen slags sammenheng har sett meg sint.

Er ikke så bevandret i dialog-kulturen her inne, men er det nå man skal svare *Gjesp*, slik du gjør fra tid til annen?;o)

Skrevet

Er ikke så bevandret i dialog-kulturen her inne, men er det nå man skal svare *Gjesp*, slik du gjør fra tid til annen?;o)

Når du ikke skjønner at hersketeknikken som går ut på å forsøke å fremstille motparten som "sint" er for dum til å kommenteres, så ja. *Gjesp*

"..........................................."

Skrevet

Når du ikke skjønner at hersketeknikken som går ut på å forsøke å fremstille motparten som "sint" er for dum til å kommenteres, så ja. *Gjesp*

Takk for svar.

Skrevet

Du FRAMSTÅR imidlertid som veldig sint Prozak, selv om du påstår at du ikke er det. Jeg kan jo ikke noe for at JEG OPPFATTER deg slik?

Skrevet

Du FRAMSTÅR imidlertid som veldig sint Prozak, selv om du påstår at du ikke er det. Jeg kan jo ikke noe for at JEG OPPFATTER deg slik?

"Du FRAMSTÅR imidlertid som veldig sint Prozak, selv om du påstår at du ikke er det."

Hvorfor? Har jeg ropt, brukt utropstegn etc.? Hadde jeg ment at du var en idiot, så kunne jeg godt kalt deg en "idiot" uten å være "sint".

"Jeg kan jo ikke noe for at JEG OPPFATTER deg slik?"

Nei, det kan du sikkert ikke. Men det som bare blir fjollete blir når du fortsetter å instistere på det, uansett hva jeg sier (ikke at jeg gidder å bruke mye tid på det, men).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...