Gå til innhold

Sammenheng mellom full & halvmåne og magesmerter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en liten stund tilbake, nærmere bestemt natten 25-26.09 fikk jeg på kvelden noen voldsomme krampeaktige magesmerter. Disse varte gjennom natten og gjorde at jeg våknet flere ganger fordi jeg hadde så vondt. Kunne stemme sånn ca med eggløsning så selv om jeg ikke har opplevd lignende tok jeg det for å være det.

Så i går kveld kom den samme smerten tilbake (tok denne gangen to smertestillende men det fungerte overhodet ikke) Også denne gangen varte smertene natten over og vekket meg flere ganger da det gjorde så vondt!

Tenkte med meg selv her jeg sitter at jeg fikk skrive det inn i kalenderen min så jeg kan følge med litt om det skjer igjen… og hva ser jeg ikke da, første gang dette skjedde var det halvmåne og i går (i tillegg til solformørkelse) var det fullmåne!!

Kan det være en sammenheng her?

Skrevet

Det har vel mer sammenheng med om du har spist noe du reagere på, tenker jeg. :o)

Ørkenvandreren
Skrevet

Det tviler jeg _veldig_ sterkt på.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...