Gå til innhold

Æsj, så ekkelt

Anbefalte innlegg

Gjest Skal snart føde
Skrevet

Er gravid i 8 måned og vurder tøybleier til mitt barn. Søkte etter tøybleier på nettet og fikk blandt annet opp følgende side: www.diaper.nu

Dette er en side for voksne mennesker som vistnok ønsker å gå med bleier??? Hvor syk kan ikke et menneskesinn være, bleier liksom?

*æsj*

Skrevet

Har ikke sett den siden, men det er vel to årsaker til at voksne bruker bleier. Det ene er noe seksuell greie og de andre fordi det er nødvendig.

Skrevet

Det vandrer etpar bleiefetisjister rundt her i forumet også. I alle fall har det gjort det. Men ekle? 'Rare' og infantile?

fuji1365380447
Skrevet

Nesten alle fetisher virker uforståelige og kanskje litt ekle for dem som ikke tenner på det sammen.

Jeg har for eksempel store problemer med å forstå hvordan noen kan tenne på regntøy osv.

Men min holdning er at så lenge det ikke skader noen, så får folk tenne på hva de vil.

Selv om det unektelig står for meg som noe underlig for fullvoksne mannfolk å valse rundt i bleie...

Live and let live!

Skrevet

Du kan jo lese romanen "Bunnforhold" av Anne B. Ragde, for å få mere innsikt i fenomenet.

Gjest papirtiger
Skrevet

Så en dokumentar hvor en kvinne hadde funnet en liten nisje innenfor prostitusjonsmiljøet. Hun hadde nylig født, og møtte menn som ville suge melk. Og gå med bleier...

Gjest somethingstupid
Skrevet

Det finnes folk som benytter endetarmen til sex også, så man slutter aldri og forundres over hva menneskesinnet kan inneholde.

Skrevet

Så en dokumentar hvor en kvinne hadde funnet en liten nisje innenfor prostitusjonsmiljøet. Hun hadde nylig født, og møtte menn som ville suge melk. Og gå med bleier...

Ja den husker jeg!

Hun fikk mye bedre betalt for å flaskemate en voksen mann, rape ham over skulderen, skifte bleie etc, enn det hun fikk da hun tilbød sex!

Gjest Skal snart føde
Skrevet

Du kan jo lese romanen "Bunnforhold" av Anne B. Ragde, for å få mere innsikt i fenomenet.

Finner ingen informasjon om den boken jeg, bortsett fra at den er utgitt i 1997. Hva handler den om og hva skal jeg lære av den?

Gjest papirtiger
Skrevet

Ja den husker jeg!

Hun fikk mye bedre betalt for å flaskemate en voksen mann, rape ham over skulderen, skifte bleie etc, enn det hun fikk da hun tilbød sex!

Mm..

Den dokumentaren var som en bilulykke..umulig å ikke se på.

Skrevet

Jeg synes det er unødvendig å omtale folks fetisher offentlig som ekle. La folk leve som de vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...