Gå til innhold

Om å slikke på kniven

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det aller,aller ekleste i bordsammenhenger er folk som sneiper sigaretter i matrester.. (halve kakestykker og sånn!!)

Jeg tåler en hel del, men den er jævlig kvalm. Jeg har sett folk gjøre det flere ganger,og ikke bare etter mange øl heller. Æsj.

:-)

Enig!

*fnyser foraktelig*

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

19

• Prozak

17

• laguna1365380434

6

• TasteMus

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Det er bra, brann mens man kjører er ganske forstyrrende..;-)

hehe..minner meg på tidligere i høst..Jeg og bror kjørte tur..og plutselig luktet det mistenkelig og svært svidd fra baksetet..Der er det vesker og poser og ting og tang, og umulig var det å stoppe og..Brutter kjørte og maste,og jeg lette og maste,og styret..Og fant selvsagt en brennende sneip til slutt, som drev og spredde uhygge og branntilløp nedi en av posene..Man fikk slukket og reddet..Men moralen i historien er at en ikke er sikker på å ikke lage brann når en slenger sneipen ut av vinduet heller,for det er ikke sikkert en gjør det..man kan godt slenge den i baksete istedet om man slomser bare et øyeblikk..;-) Brutter sier han sikkert har gjort det der ti ganger,og jeg har gjort det et par..Hvem som var den skyldige i dette tilfellre vites ikke. Intet bevismateriale da sneipen var brent til bunns og ingen label synlig lenger..;-)

"Det er bra, brann mens man kjører er ganske forstyrrende..;-)"

Det kan man si, ja :D *LOL*

laguna1365380434
Skrevet

"Det er bra, brann mens man kjører er ganske forstyrrende..;-)"

Det kan man si, ja :D *LOL*

Jupp..;-)

Skrevet

"Man sitter uansett ikke og slikker opp og ned på bestikket ved middagsbordet."

Fordi DU mener at dette er uestetisk/brudd på god bordskikk. Men dersom man kun skal benytte bestikket i sin egen mat er det vel ingen GRUNN til at det er verre med mye slikking enn bare litt slikking, vel? ;-)

Ergo mener også du at det er visse ting man ikke gjør ved bordet fordi det ikke "tar seg ut" selv om det ikke kan anføres noen rasjonelle grunner for at dette ikke er godtagbar oppførsel, annet enn at "det bare er sånn"!

HA! ;-)

Elementær logikk, min kjære doktor Watson! ;-)

"Ergo mener også du at det er visse ting man ikke gjør ved bordet fordi det ikke "tar seg ut" selv om det ikke kan anføres noen rasjonelle grunner for at dette ikke er godtagbar oppførsel, annet enn at "det bare er sånn"!"

Egentlig ikke, i dette tilfellet. Hvorfor jeg personlig mener at akkurat det ikke er "kosher", er basert på at jeg er lite interessert i å se så mye av tungen til andre folk. Å slikke i det hele tatt er altså en mye mer "utbasunering" av egen kropp, enn forskjellen mellom hva du slikker innehar av betydning. Altså, en grunn som er basert på noe - selv om det er en liten detalj.

Altså, ingen elementær logikk der, "holmes" :-)

"........................................"

Skrevet

"Man sitter uansett ikke og slikker opp og ned på bestikket ved middagsbordet."

Fordi DU mener at dette er uestetisk/brudd på god bordskikk. Men dersom man kun skal benytte bestikket i sin egen mat er det vel ingen GRUNN til at det er verre med mye slikking enn bare litt slikking, vel? ;-)

Ergo mener også du at det er visse ting man ikke gjør ved bordet fordi det ikke "tar seg ut" selv om det ikke kan anføres noen rasjonelle grunner for at dette ikke er godtagbar oppførsel, annet enn at "det bare er sånn"!

HA! ;-)

Elementær logikk, min kjære doktor Watson! ;-)

Visste du forresten at Sherlock Holmes aldri sa "Elementary, my dear Watson"? :-)

"............................................"

Skrevet

"Ergo mener også du at det er visse ting man ikke gjør ved bordet fordi det ikke "tar seg ut" selv om det ikke kan anføres noen rasjonelle grunner for at dette ikke er godtagbar oppførsel, annet enn at "det bare er sånn"!"

Egentlig ikke, i dette tilfellet. Hvorfor jeg personlig mener at akkurat det ikke er "kosher", er basert på at jeg er lite interessert i å se så mye av tungen til andre folk. Å slikke i det hele tatt er altså en mye mer "utbasunering" av egen kropp, enn forskjellen mellom hva du slikker innehar av betydning. Altså, en grunn som er basert på noe - selv om det er en liten detalj.

Altså, ingen elementær logikk der, "holmes" :-)

"........................................"

Du har grublet lenge for å finne et svar skjønner jeg! ;-)

Og mitt svar er: Kjøper'n ikke!! *ha ha*

Skrevet

Visste du forresten at Sherlock Holmes aldri sa "Elementary, my dear Watson"? :-)

"............................................"

Nei. Jeg har aldri giddet å lese noen av bøkene.... ;-)

Skrevet

Du har grublet lenge for å finne et svar skjønner jeg! ;-)

Og mitt svar er: Kjøper'n ikke!! *ha ha*

Nei, jeg har vært bortreist. Det tok meg 3 sekunder å svare :-)

"......................................"

Skrevet

Nei, jeg har vært bortreist. Det tok meg 3 sekunder å svare :-)

"......................................"

Tralalalalalalala! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...