Gå til innhold

Trist eller gledelig melding? FRP

Anbefalte innlegg

Gjest skraldepande
Skrevet

De har fått 2500 flere medlemmer hittil i år, nå er det over 23 000.

En bekjent sa det er "skummelt" men kan ikke beskrive hvorfor.

En annen sa at handikappa ikke må stemme FRP, men kan heller ikke forklare hvorfor. Ei berte i kommunestyret sitter i rullestol for FRP og vet heller ikke hvorfor hun ikke skulle det, sitte for FRP altså.

Er vi ikke rare ? :-)

Liksom litt nusselige i all vår "synsegugge".

Skrevet

Tja...jeg kan ikke akkurat si at jeg applauderer det, nei. Men jeg hiver meg ikke på psykopatbølgen som messer om at FrP er et neonazistisk parti.

"........................................."

Gjest skraldepande
Skrevet

Tja...jeg kan ikke akkurat si at jeg applauderer det, nei. Men jeg hiver meg ikke på psykopatbølgen som messer om at FrP er et neonazistisk parti.

"........................................."

Nazisme er vel rimelig langt fra liberalisme. Uten kapialstyringen og planøkonomien.

En amerikansk avis hadde bedt en "ekspert" på Blindern å omtale alle polistiske partier i Norge før OL I Lillehammer, og beskrev FRP som neo-nazier. Samme besksivelse har andre media fått i andre land om Norge, så noen liker å skite i eget reir.

Men et land er vel bare et sted på jorda, og ikke noe man skal bry seg om. Målet er vel å forene hele verden i et eneste stort sosialistisk folk og land i solidaritet og broderskap. Unntat FRP. Med alle midler.

De røde oppførte seg skandaløst og urimelig ulovlig mot FRP sine representanter her i kommunen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...