ShitDiddelyDo Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Den vekket nok litt interesse, ja! Sliter dere med sirup? Her hos meg går dol treigere enn avføringa til forstoppelseskongen King Mahony. 0 Siter
Gyda Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Ja, det er helt for j%&(//&% treigt her hos meg også. Tok 2 minutter bare å komme inn. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Det er det samme her. Og ingen innlegg blant de nyeste er nye. Merkelig... 0 Siter
amber sun Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Ja! Tegnene i overskriften så ut omtrent som det jeg tenker når jeg prøver å logge inn på dol. *arggh' Det har vært sirup eller umulig å komme inn siden i ettermiddag! Men nå kom jeg inn Håper bare det varer!!!! 0 Siter
amber sun Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Ja! Tegnene i overskriften så ut omtrent som det jeg tenker når jeg prøver å logge inn på dol. *arggh' Det har vært sirup eller umulig å komme inn siden i ettermiddag! Men nå kom jeg inn Håper bare det varer!!!! 0 Siter
fresja Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Det va sirup i sted, men nu går alt så meget bedre! 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Det var det jeg håpte denne tråden handlet om - JA, jeg irriterer meg også! (Men heldigvis var det ikke min pc det var noe galt med) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.