Gå til innhold

Hvor er Jubalong70???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ojj, er kalvinga igang? For å si det pent liksom ;)

Jeg tror jeg er omvendt-gravid, jeg søker opp og leter alle fødselshistorier jeg kommer over, selv om de skremmer vettet av meg, hehe *gleder seg*

Skrevet

Ojj, er kalvinga igang? For å si det pent liksom ;)

Jeg tror jeg er omvendt-gravid, jeg søker opp og leter alle fødselshistorier jeg kommer over, selv om de skremmer vettet av meg, hehe *gleder seg*

Du skjønner det at jeg har ehh..kremt...lurt Jubalong til å tro at jeg er synsk og at hun føder idag ;-)

Ps: Bare gled deg til å føde du! Jeg har tre flotte fødselshistorier bak meg :-)

Skrevet

Du skjønner det at jeg har ehh..kremt...lurt Jubalong til å tro at jeg er synsk og at hun føder idag ;-)

Ps: Bare gled deg til å føde du! Jeg har tre flotte fødselshistorier bak meg :-)

Hehe da er det bare om å gjøre å se hvor overtroisk hun er :D

Ja, jeg gleder meg faktisk. Vettaskremt selvfølgelig, med tanke på alt som kan skje, og hvor utrolig vondt det kommer til å gjøre, men likevel.. det blir spennende :)

(LENGE igjen enda da, er bare 11 uker;)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

hehe, hun sitter med baggen i hånden og ser på ytterdøren;)

Skrevet

Hihi, skal se du har vært synsk denne gangen.

Skrevet

Jeg er også spent på om du hadde rett i at hun føder i dag. Men det er jo ganske sent, kanskje hun bare sover godt?

Vi får se om hun viser seg i morgen...

Skrevet

Ja, jeg gleder meg faktisk. Vettaskremt selvfølgelig, med tanke på alt som kan skje, og hvor utrolig vondt det kommer til å gjøre, men likevel.. det blir spennende :)

Du trenger ikke regne med at det gjør _utrolig_ vondt.

Jeg ble positivt overrasket - hadde trodd det skulle være MYE verre.

Det er selvsagt veldig individuelt, både hvordan fødselen forløper, hvor man kjenner smerten mest og hvordan man opplever det. Men det trenger ikke bli sånn at det er det vondeste du har opplevd.

Det er mer slitsomt - det tar tid og det blir verre etter hvert som kreftene tar slutt, ikke bedre. Men det er mye pauser.

Og ikke tro at alt med et trylleslag er bare fryd og glede etterpå, sånn fysisk. Første gangsn syntes jeg nesten dagen derpå var vel så ille som selve jobben.

Men altså, man får en utmerket lønn for strevet.

Lykke til!

Skrevet

Hihi, skal se du har vært synsk denne gangen.

Ja, hadde det bare vært så vel;-)

Skrevet

hehe, hun sitter med baggen i hånden og ser på ytterdøren;)

*gulp*

Håper hun ikke blir sinna på meg hvis jeg tar feil nå da ;-)

Skrevet

Åh, bare 11 uker! Bare vent.. På slutten kommer du mest sannsynlig til å glede deg til å bli ferdig! Sann mine ord :-)

Skrevet

Ja, hadde det bare vært så vel;-)

Ingen som har sett Jubalong i dag?

Skrevet

Sjekk på gravid forum, og hun er IKKE blid på deg ;-)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Hun var i hvert fall på 100 nyeste rett før klokka 10.

Skrevet

Har hun ikke svart på noe inne på foreldreforum??

Skrevet

Joda, hun er på "forumet sitt" :-)

Skrevet

Hun var i hvert fall på 100 nyeste rett før klokka 10.

Og jeg som håpet at hun var i gang.

Skrevet

Jo, desverre :-(

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...