Gå til innhold

hva er det kjedligste som blir tatt opp?

Anbefalte innlegg

Gjest duddeli duddeli dei
Skrevet

ja, då skriver me annleis. Jag har nettopp lest et innlegg om, ja anonyme nick, og ja at det er lett å gjennkjenne ja. Derfor denna rare skrivestilen.

Fram til saken. Kva synes du er det kjedeliste som kan taes opp her inne?

duddeliduddelidei, tjohei

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Jeg hopper nesten alltid over sånn "kina-tildeling", "bufetat-godkjenning" og liknende innlegg - de synes jeg er kjedelige.

Gjest Sausenick
Skrevet

Jeg hopper nesten alltid over sånn "kina-tildeling", "bufetat-godkjenning" og liknende innlegg - de synes jeg er kjedelige.

Enig med Minas!

Åsså er jeg drita lei middagstipstråder og teite mas-på-webmaster-tråder som:"kan du bekrefte eller avkrefte om dette er et troll?"(den gjentar seg gang på gang på gang, i heite huleste hvor dum går det an å bli?).

Jeg hopper også bom over småbarnspåkledningsdiskusjoner på småbarn, og det meste av uendelige, oppspinnede utroskapstråder på samliv.

Så var det Frp-trådene da, som vi alle har fått langt oppi vrangstrupen*yukk*

Jeg har vært her noen uker og fått med meg dem!

Sikkert mye mere som er NOT også!

Skrevet

Men de skrives jo ikke på Åpent, heller.

Skrevet

"Hvor ofte dusjer du"-tråder og alle i samme gate.

Pluss denne FrP-propagandaen.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Men de skrives jo ikke på Åpent, heller.

Nei, jeg tenker 100 nyeste, jeg.

Gjest duddeli duddeli dei
Skrevet

Slike spørsmål som dette her.

:) Jeg bare ventet på det

Skrevet

"Hvor ofte dusjer du"-tråder og alle i samme gate.

Pluss denne FrP-propagandaen.

Ulp.

*titter beskjemmet ned i tastaturet*

Skrevet

Ulp.

*titter beskjemmet ned i tastaturet*

Hehe. Det blir jo lange tråder, så det kan jo ikke være direkte uinteressant for de fleste. (Og du har jo høy kompetanse på slike spørsmål ...)

*trøsteklem*

:o)

Skrevet

Faktisk så hopper jeg over det aller aller meste på dol for tida.

Kan hende det er noe med meg, har vokst fra småbarnsforumet, og klarer ikke å engasjere meg i alt dillet på åpent.

Men - dette varierer. Har ikke så god tid lenger til å følge med på og følge opp alle diskusjoner...

Skrevet

Småbarnsforums mange og lange klagesanger over alle de forferdelige barnehageansatte.

Selv når jeg hadde småbarn var de uinteressante - nå er de - om mulig, enda kjedligere.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Småbarnsforums mange og lange klagesanger over alle de forferdelige barnehageansatte.

Selv når jeg hadde småbarn var de uinteressante - nå er de - om mulig, enda kjedligere.

Det er verre når de diskuterer troll/reima dresser...

Skrevet

Hehe. Det blir jo lange tråder, så det kan jo ikke være direkte uinteressant for de fleste. (Og du har jo høy kompetanse på slike spørsmål ...)

*trøsteklem*

Høy kompetanse... Hvilke fagre ord! Kan jeg få dem skriftlig? *S*

Skrevet

Det er verre når de diskuterer troll/reima dresser...

...hehe, enig:-)

men akkurat de trådene tror jeg at jeg må ha fortrengt:-)

Skrevet

Høy kompetanse... Hvilke fagre ord! Kan jeg få dem skriftlig? *S*

Det har du jo fått!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...