Gå til innhold

Auuu

Gjest Vondtvondtvondt

Anbefalte innlegg

Gjest Vondtvondtvondt
Skrevet

Jeg har så vondt i akillesen.klarer nesten ikke gå.legen har gitt meg betennelsesdempende.Det funker akkurat når jeg tar det, men etterpå er det pån igjen.Har brukt medisin i 2 måneder uten at jeg har blitt bra.

Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Gjest meridianen
Skrevet

akupunktur, øreakupunktur og bioressonans og mange flere natur terapier kan hjelpe.milt --energien-- er kanskje i ubalanse?

Gjest vondtvondtvondt
Skrevet

akupunktur, øreakupunktur og bioressonans og mange flere natur terapier kan hjelpe.milt --energien-- er kanskje i ubalanse?

Milt?Jeg har jo vondt i hælen::::::::::::::::::::.

Skrevet

Du kan prøve å kjøpe deg Orudis og massere det på/rundt det vonde stedet hver dag en periode.

Hvor har du vondt - i akillessenefestet eller lenger opp? Vær uansett veldig forsiktig, det kan gjøre akilles din sprø og dermed kan den ha lettere for å ryke.

Et lite tips, forresten, er å bygge opp skoene bittelitt på hælen - innvendig. Det gir litt mindre press på sena.

Mitt råd: Ta en brexidol-kur samtidig som du belaster foten minst mulig (bruk krykker om du har), bygg opp skoene om du må gå og masser med Orudis hver kveld.

Ellers er rådene om akupunktur slettes ikke dumme!

Skrevet

Milt?Jeg har jo vondt i hælen::::::::::::::::::::.

:)

ikke lett å forstå østens tankegang, men den har mye for seg!!

god bedring

Gjest vondtvondtvondt
Skrevet

Du kan prøve å kjøpe deg Orudis og massere det på/rundt det vonde stedet hver dag en periode.

Hvor har du vondt - i akillessenefestet eller lenger opp? Vær uansett veldig forsiktig, det kan gjøre akilles din sprø og dermed kan den ha lettere for å ryke.

Et lite tips, forresten, er å bygge opp skoene bittelitt på hælen - innvendig. Det gir litt mindre press på sena.

Mitt råd: Ta en brexidol-kur samtidig som du belaster foten minst mulig (bruk krykker om du har), bygg opp skoene om du må gå og masser med Orudis hver kveld.

Ellers er rådene om akupunktur slettes ikke dumme!

Har vondt oppe i hælen.år jeg går så kjennes det ut som om det er noe som henger og slenger der inne.........

Gjest mitt forslag
Skrevet

Har vondt oppe i hælen.år jeg går så kjennes det ut som om det er noe som henger og slenger der inne.........

Gå til legen og få tatt røntgen.

Skrevet

Hm, det høres ikke helt ut som mine akillessenebetennelser, så jeg henger meg på "mitt forslag" - kom deg til legen for rekvisisjon til røntgen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...