Gå til innhold

anbefal en mobil...?! :)

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

for litt siden ble min mobil ødelagt, og denne helga greide jeg å ødelegge reservemobilen min også. kjipt. trenger ny!

anbefalinger? trenger ikke den aller nyeste,hippeste,dyreste...men en som er lett og grei å bruke, og litt kul kan den jo være også..:)

hvis du har en å anbefale, si gjerne hvorfor du anbefaler den også da ..:

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Gemini

5

• Prozak

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Bare for all del ikke kjøp en mobil med joystick! Den blir fort ødelagt, og det er irriterende!

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med SE750i.

Har den joystick?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har den joystick?

Ja.

Den skal være bedre enn andre SE-joysticker. Men det er min første telefon med joystick, og jeg har bare brukt den siden juni (uten noen problemer), så jeg skal ikke uttale meg om hvor lenge den kommer til å holde.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Ja.

Den skal være bedre enn andre SE-joysticker. Men det er min første telefon med joystick, og jeg har bare brukt den siden juni (uten noen problemer), så jeg skal ikke uttale meg om hvor lenge den kommer til å holde.

Jeg har SE 500i, hatt den siden februar (da var den ny). Nå er joysticken nesten ubrukelig. Søstra mi har SE 700i (den var riktignok brukt), men hun har samme problemet.

Jeg skal _aldri_ kjøpe mobil med joystick flere ganger. Sånne navigasjonspiler som f.eks. SE z600i har er mye greiere og bedre.

Hvordan er SE 750i ellers da? Har du hatt SE før, så du kan sammenlikne med tidligere modeller?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har SE 500i, hatt den siden februar (da var den ny). Nå er joysticken nesten ubrukelig. Søstra mi har SE 700i (den var riktignok brukt), men hun har samme problemet.

Jeg skal _aldri_ kjøpe mobil med joystick flere ganger. Sånne navigasjonspiler som f.eks. SE z600i har er mye greiere og bedre.

Hvordan er SE 750i ellers da? Har du hatt SE før, så du kan sammenlikne med tidligere modeller?

Det er min første SE, men jeg har prøvd andre SE-telefoner.

Jeg har tidligere aldri kjøpt SE fordi de telefonene jeg har prøvd har vært jævla trege, spesielt på tekst-respons.

Det er intet problem her.

Ellers er batterikapasiteten meget god (lader den opp 1-2 ganger i uka og den står på 24 timer i døgnet), kameraet er overraskende godt, og ellers har den absolutt alt av funksjoner en ikke bruker.

Jeg har hatt noen dyre Nokia-modeller tidligere, og denne overgår alt jeg tidligere har brukt, og det til en langt mer fornuftig pris enn tilsvarende modeller fra Nokia.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Det er min første SE, men jeg har prøvd andre SE-telefoner.

Jeg har tidligere aldri kjøpt SE fordi de telefonene jeg har prøvd har vært jævla trege, spesielt på tekst-respons.

Det er intet problem her.

Ellers er batterikapasiteten meget god (lader den opp 1-2 ganger i uka og den står på 24 timer i døgnet), kameraet er overraskende godt, og ellers har den absolutt alt av funksjoner en ikke bruker.

Jeg har hatt noen dyre Nokia-modeller tidligere, og denne overgår alt jeg tidligere har brukt, og det til en langt mer fornuftig pris enn tilsvarende modeller fra Nokia.

Jeg er også til dels fornøyd med SE 500i. Kameraet er ganske godt, responsen er god - grei å skrive sms med (så lenge joysticken virker i hvert fall), fint design på menyer og selve telefon.

Bakdelene: JOYSTICK, kameraet tar ikke bra bilder hvis det er snev av mørke, talltastene er _litt_ for små. Enda et problem med SE, er at de begynner å bli køddete med ladingen etterhvert. De vil ikke ta i mot strøm, og står bare og plinger "optimal lading". Meget irriterende ting jeg har opplevd med både eldre og nyere modeller.

Jeg får høre med deg om et halvt år eller noe, og se om du er like fornøyd med SE 750i da - så får jeg vurdere om jeg vil bytte merke eller ei neste gang jeg skal bytte mobil :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er også til dels fornøyd med SE 500i. Kameraet er ganske godt, responsen er god - grei å skrive sms med (så lenge joysticken virker i hvert fall), fint design på menyer og selve telefon.

Bakdelene: JOYSTICK, kameraet tar ikke bra bilder hvis det er snev av mørke, talltastene er _litt_ for små. Enda et problem med SE, er at de begynner å bli køddete med ladingen etterhvert. De vil ikke ta i mot strøm, og står bare og plinger "optimal lading". Meget irriterende ting jeg har opplevd med både eldre og nyere modeller.

Jeg får høre med deg om et halvt år eller noe, og se om du er like fornøyd med SE 750i da - så får jeg vurdere om jeg vil bytte merke eller ei neste gang jeg skal bytte mobil :)

Men den dagen jeg opplever disse problemene sender jeg naturligvis telefonen inn til service og får en ny.

Det er jo ikke verre enn det.

Så bytter jeg telefonen om 1-2 år når den virkelig er ute og kjøre, binder meg til et nytt 12 måneders abonnement, og får en av SE sine toppmodeller til noen hundrelapper.

Enkelt og greit. :)

Skrevet

Jeg har også SE K750i, og er kjempefornøyd.

Kameraet tar bra bilder, og selv i et stummende mørkt rom kan man ta bilder (med fotolys, en forenklet blits-funksjon), men da selvsagt ikke like bra som i et belyst rom eller ute.

En kjempefin telefon, og stadig kampanjer rundt om, så om du er interessert i å binde deg til et abonnement, så får du den rimelig. Jeg betalte 750 kr for min.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Men den dagen jeg opplever disse problemene sender jeg naturligvis telefonen inn til service og får en ny.

Det er jo ikke verre enn det.

Så bytter jeg telefonen om 1-2 år når den virkelig er ute og kjøre, binder meg til et nytt 12 måneders abonnement, og får en av SE sine toppmodeller til noen hundrelapper.

Enkelt og greit. :)

Jojo, men jeg synes det er litt for dårlig at jeg må levere telefonen på service etter et halvt år - og at dette er et _vanlig_ problem for SE telefoner.

Man vil jo helst at de bare skal _fungere_ :)

Skrevet

Mitt eneste tips er: Dersom du er blitt vant til en type (oppbygning/menyer etc) er det ofte lettest å holde seg til samme merket.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jojo, men jeg synes det er litt for dårlig at jeg må levere telefonen på service etter et halvt år - og at dette er et _vanlig_ problem for SE telefoner.

Man vil jo helst at de bare skal _fungere_ :)

Joa, det er sant. Jeg aner ikke om min vil tilte etter 6 måneder. Har jo bare brukt den siden juni.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Joa, det er sant. Jeg aner ikke om min vil tilte etter 6 måneder. Har jo bare brukt den siden juni.

Vi får komme tilbake til det om noen måneder da :)

Skrevet

SE k750i. God javastøtte, utbyggbart minne, helt grei multimediaspiller. Markedets beste kamera (2mp).

"........................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi får komme tilbake til det om noen måneder da :)

Jupp, jeg lover å si fra hvis jeg må sende telefonen på service. :)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Jupp, jeg lover å si fra hvis jeg må sende telefonen på service. :)

Takk takk, høres bra ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...