Gå til innhold

anbefal en mobil...?! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med SE750i.

Har den fått en bedre løsning på laderen enn K700i har? Jeg har tatt livet av to telefoner med den laderen...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

7

• Gemini

5

• Prozak

3

• mariaflyfly

2

Mest aktive i denne tråden

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har den fått en bedre løsning på laderen enn K700i har? Jeg har tatt livet av to telefoner med den laderen...

Jeg vet ikke hvordan laderen til k700 ser ut, men jeg er selv skeptisk til laderen på min telefon, for den virker "billig" og må trykkes på plass og dras ut. Så jeg frykter den skal gå til helvete når som helst

Heldigvis trenger jeg ikke å lade den opp så ofte. :)

Gjest Persille
Skrevet

Mitt eneste tips er: Dersom du er blitt vant til en type (oppbygning/menyer etc) er det ofte lettest å holde seg til samme merket.

Jeg har byttet fra Nokia til Samsung nå - ikke noen bra plan...

*skjønner ingenting*

Gjest ChiengMai
Skrevet

SE k750i. God javastøtte, utbyggbart minne, helt grei multimediaspiller. Markedets beste kamera (2mp).

"........................................."

Hiver meg på de som anbefaler SE K750i.

Skrevet

Lader, handsfree osv er nytt på K750i er nytt ift. 700 og alle tidligere telefoner fra SE.

Virker helt greit for meg i alle fall. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

K750i var første telefon fra SE med ny kontakt, altså er den temmelig annerledes enn K700 og f.eks T610/30. Ulempen er jo at tidligere utstyr ikke passer til K750i.

Skrevet

Lader, handsfree osv er nytt på K750i er nytt ift. 700 og alle tidligere telefoner fra SE.

Virker helt greit for meg i alle fall. :-)

Har min andre SE telefon nå, og eneste ulempen er den drittladeren, ellers er jeg veldig fornøyd. :)

Gjest batteri
Skrevet

SE k750i. God javastøtte, utbyggbart minne, helt grei multimediaspiller. Markedets beste kamera (2mp).

takk for tips alle...skal se om jeg kan finne en av de anbefalte til en rimelig penge..:)

Skrevet

Min var fryktelig dårlig ihvertfall. Kamera sluttet å funke etter 2 uker, og MMS funker ikke, og jeg kan heller ikke surfe på "nettet" ..

:(

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har SE 500i, hatt den siden februar (da var den ny). Nå er joysticken nesten ubrukelig. Søstra mi har SE 700i (den var riktignok brukt), men hun har samme problemet.

Jeg skal _aldri_ kjøpe mobil med joystick flere ganger. Sånne navigasjonspiler som f.eks. SE z600i har er mye greiere og bedre.

Hvordan er SE 750i ellers da? Har du hatt SE før, så du kan sammenlikne med tidligere modeller?

500i er en billigtelefon, tror ikke du kan sammenligne den kvalitetsmessig med K750i.

Jeg hadde T610 før, og gubben har overtatt den. Den har vært mye brukt daglig i over to år og joysticken fungerer fortsatt bra på den.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

500i er en billigtelefon, tror ikke du kan sammenligne den kvalitetsmessig med K750i.

Jeg hadde T610 før, og gubben har overtatt den. Den har vært mye brukt daglig i over to år og joysticken fungerer fortsatt bra på den.

Nei, nå vurderer jeg sterkt å kjøpe k750i når bindingstiden på abonnementet er over :)

Skrevet

Min var fryktelig dårlig ihvertfall. Kamera sluttet å funke etter 2 uker, og MMS funker ikke, og jeg kan heller ikke surfe på "nettet" ..

For å få MMS til å funke så måtte jeg laste ned nye MMS-innstillinger fra Netcom, de som lå på telefonen funket ikke. Dessuten så måtte jeg endre innstillinger for kamerabilder, slik at de blir tilpasset en lavere oppløsning/pixel-størrelse enn full størrelse.

Skrevet

Nokia 6230, har ikke prøvd i-utgaven(hakket bedre).

Jeg har i-modellen, liker den veldig godt jeg iallefall. Det eneste jeg har å utsette på den er batterikapasiteten.

Skrevet

Hvis MMS og surfing ikke fungerer, så er det sannsynlivis oppsettet ditt og ikke telefonen det er noe galt med.

Gjest ChiengMai
Skrevet

For å få MMS til å funke så måtte jeg laste ned nye MMS-innstillinger fra Netcom, de som lå på telefonen funket ikke. Dessuten så måtte jeg endre innstillinger for kamerabilder, slik at de blir tilpasset en lavere oppløsning/pixel-størrelse enn full størrelse.

"Dessuten så måtte jeg endre innstillinger for kamerabilder, slik at de blir tilpasset en lavere oppløsning/pixel-størrelse enn full størrelse."

Det minner jo telefonen meg om selv, at bildet er for stort til å sendes, og så fikser den det omtrent av seg selv. Kjekt for sånne sosehuer som meg. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, nå vurderer jeg sterkt å kjøpe k750i når bindingstiden på abonnementet er over :)

Nå er jeg litt sånn dibeduttfrelst med en spesiell svakhet for mobiler, og etter 4-5 Nokia, 2 tidligere SE og 1 Siemens er nok min K750i det beste jeg noen sinne har hatt på mobilfronten. Er første gang jeg har vært fornøyd mer enn et par-tre måneder, tror jeg.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Nå er jeg litt sånn dibeduttfrelst med en spesiell svakhet for mobiler, og etter 4-5 Nokia, 2 tidligere SE og 1 Siemens er nok min K750i det beste jeg noen sinne har hatt på mobilfronten. Er første gang jeg har vært fornøyd mer enn et par-tre måneder, tror jeg.

Jøss :)

Bare dumt at abonnementet mitt er sperret frem til januar, da... :(

*smøre seg med tålmodighet*

Jeg gidder ikke å betale nesten 3000 for den nå, når jeg kan få den for en tuselapp om tre mnd.

Leverte min SE k500i inn til reperasjon i dag - så jeg får håpe de får fikset joysticken og ladinga, så jeg kan bruke den frem til januar i hvert fall.

Skrevet

Hvis MMS og surfing ikke fungerer, så er det sannsynlivis oppsettet ditt og ikke telefonen det er noe galt med.

Tja... men har levert tlf til forhandler 3 ganger uten at det ble noe bedre?! ....

Har jo forklart problemet, men om forhandler ikke kan fikse - hvordan kan jeg?! - får heller ikke lastet ned ny programvare til mob. min..

Skrevet

Tja... men har levert tlf til forhandler 3 ganger uten at det ble noe bedre?! ....

Har jo forklart problemet, men om forhandler ikke kan fikse - hvordan kan jeg?! - får heller ikke lastet ned ny programvare til mob. min..

Jeg vet ikke om forhandler har plikt til å fikse oppsettet på telefonen, egentlig. Det avhenger jo av leverandør. Hvis du f.eks har Tele2, kan du gå på nettsidene deres og få tilsendt automatisk oppsett til telefonen. Rart hvis ikke andre leverandører har tilsvarende.

"............................................."

Skrevet

Ny programvare? Hvis du skal oppdater programvaren, så kan du jo gå inn på SE sine sider og overføre til mobilen via kabelen som følger med. Eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...