Gå til innhold

Haster: blærekatarr/antibiotika

Anbefalte innlegg

Gjest Blærekat.
Skrevet

Skal til legen nå, har helt sikkert blærekatarr. Men lenge siden sist, så jeg vet ikke hva slags medisin jeg vil får.

Jeg blir lett dårlig av antibiotika, det MÅ jeg ikke bli nå, for jeg skal noe veldig viktig denne uka her. Hva slags medisin pleier man å få mot blårekatarr som man har gått med noen dager (trodde jeg skulle kunne kurere meg med alle de andre "folkemedisinene" som kjerringrokkte, sitronsaft, tranebær).

Kom fort med forslag, så jeg kan sjekke bivirkningene, please!

Gjest modific
Skrevet

selexid, trimetoprim (sulfa), bactrim er ofte brukt.

Men når du søker på bivirkninger på medikamenter så får du alltid opp en lang liste over bivirkninger som kan dukke opp.

Men unngå trimetoprim sulfa,den er d mange som blir kvalm av, da er trimetoprim bedre iallefall.

Skrevet

Furadantin går jeg på akkurat nå. Sover halve dagen og er kvalm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...