Gå til innhold

Hva skal jeg og min bror finne på idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lillebror på 15 på besøk denne uken, er det noen som har noen forslag til hva vi kan finne på idag?

Fløybanen og akvariet har vi gjort før, igår ruslet vi rundt i byen og handlet litt klær til han.

Men hva skal vi gjøre idag?

Det er kanskje ikke så mye å finne på...

Skrevet

Go cart! Det er jo kjempekult. Er 15 års grense.. Eller bowling eller kino? Eller bare lag noe god mat og lei dere en film og bli hjemme. Mye å finne på..

hare1365380455
Skrevet

Kino og café? Eller dere kan handle inn og lage pizza hjemme? Kos dere:)

Skrevet

Go cart! Det er jo kjempekult. Er 15 års grense.. Eller bowling eller kino? Eller bare lag noe god mat og lei dere en film og bli hjemme. Mye å finne på..

Bowling og go cart hørtes moro ut, men jeg vet ikke hvor det er i bergen..

Men kan kanskje prøve å finne ut av det :)

Skrevet

Kino?

Ja har vært inne på tanken, men det er ingen filmer vi begge vil se så vi har satt den idéen litt på hyllen foreløpig :)

Skrevet

Kino og café? Eller dere kan handle inn og lage pizza hjemme? Kos dere:)

Idag blir det Burger King til middag etter brors ønske ;)

Café tror jeg kanskje han synes er litt kjedelig.

Men skal præve å finne ut hvor det er go cart og bowling her i byen :)

Skrevet

http://www.bergenvitensenter.no/ - gratis inngang fram til 16. oktober

Og så har Naturhistorisk Museum utstilling av levende edderkopper og insekter som man kan holde hvis man vil, fra 10-14 onsdag, torsdag og fredag denne uken.

Skrevet

Hvis ikke jeg husker feil bor du i Sandviken og ikke har bil?

Det er flere bowlinghaller i Bergen, men er ikke sikker på om det er i sentrum. Go-kart finner du på Midtun, så det er et stykke uti huttaheiti, men det går jo buss da.

Dere kan jo ta en tur til Vestkanten og bade på Vannkanten og bowle i kjelleren etterpå, ganske kult for ungdommer der.

hare1365380455
Skrevet

Idag blir det Burger King til middag etter brors ønske ;)

Café tror jeg kanskje han synes er litt kjedelig.

Men skal præve å finne ut hvor det er go cart og bowling her i byen :)

Jeg kom på burger king eller mcdonalds etter at jeg hadde trykket på "send"....:)

Bowling eller go kart høres kjekt ut! Det blir nok stas!

Skrevet

Ser citoyen anbefalte Bergen Vitensenter, har hørt det skal være helt topp, tenkte å ta en tur med guttene mine en av dagene, sikkert gøy for en 15-åring også.

Skrevet

Det blir bowling idag, og nå har jeg en bror som er storfornøyd med forslaget mitt (eller egenetlig deres da) :)

Trodde forøvrig bowling var mye dyrere men dit vi skal var det veldig bra priser:

http://www.bergenbowlingsenter.no/pages/priser.html

Dette blir moro!

Vitenskaps Sentre så også interessant ut så det får vi ta neste gang :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...