Gå til innhold

FU: Røyker du?

Anbefalte innlegg

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Evt. hva og hvor mye?

Jeg er litt "av og på-røyker". Akkurat for øyeblikket innehar jeg en 20 pakning Tiedemans Rød. Prøver å ikke røyke mer enn 2-3 om dagen.

Egentlig har jeg tenkt å slutte helt, men jeg har hatt en ganske stressende periode og da er det godt å slappe av med en røyk.

Dere andre da?

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

8

• ShitDiddelyDo

8

• hare1365380455

5

• Kat-1

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg har aldri røykt og er stolt av det!

Jeg røykte litt på fester/ute på byen før, men jeg røykte aldri fast.

Skrevet

Nei, jeg har vært ikkerøyker hele livet med unntak av noen mislykkede forsøk i tenårene. Etter et par pinlige scener med kvelningsfornemmelse og intens hoste, så gav jeg opp å være tøff.. Det hele ble ganske uverdig og imponerte nok ikke en kjeft..

Jeg er glad for at jeg ikke begynte å røyke da :o)

Skrevet

Uff, så prektige dere er.

Sikker på dere har gjort eller gjør andre ting, som er "galt".

Flørter i fylla, fantaserer om jentesex (om du er kvinne, vel og merke) Spiser tre fed hvitløk før du går på Ekspressbussen til Bergen, promper høylytt så ingen hører det, bare for å ha nevnt noe.

Ja, jeg festrøyker. So what?

Men, jeg hater at andre blåser røyken sin i trynet mitt, eller setter seg i min stue og tenner seg en røyk. Ellers kan dere spise så mye hvitløk, røyke, eller prompe så høylytt med eller uten lukt, akkurat så mye dere vil, bare det ikke er i min stue.

Forøvrig har jeg det bra!;-)

Skrevet

x-røyker. Sluttet for over 5 år siden. Røykte nesten 3 pakker (40 gr) rullings i uka... så det var på høy tid at jeg sluttet ja!

Gjest blomsterløk
Skrevet

Nei jeg røyker ikke.

Har festrøyka/smugrøyka i min ungdom og litt oppover. Men det er lenge siden.

Gjest har ikke fast signatur
Skrevet

Flørter i fylla, fantaserer om jentesex (om du er kvinne, vel og merke) Spiser tre fed hvitløk før du går på Ekspressbussen til Bergen, promper høylytt så ingen hører det, bare for å ha nevnt noe.

Men, jeg hater at andre blåser røyken sin i trynet mitt, eller setter seg i min stue og tenner seg en røyk. Ellers kan dere spise så mye hvitløk, røyke, eller prompe så høylytt med eller uten lukt, akkurat så mye dere vil, bare det ikke er i min stue.

*LOL*

Jeg må si meg skyldig i alt annet enn røykinga :-)

Noen andre som tør tilstå?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sluttet med den daglige røyken for over ett år siden. Fortsatte å festrøyke, og tok en røyk en sjelden gang utover det (1-5 i uka).

Men jeg røyket så innihelvetes mye i syden i sommer at jeg fikk røyken i vrangstrupen, så jeg har ikke tatt en eneste røyk i edru tilstand de siste månedene, og festrøykinga er redusert til nesten ingenting.

Funnet ut at snus er mye bedre. :)

Skrevet

Jeg er nok på ingen måte prektig selv om jeg har slutta å røyke.

Kan nok finne på å gjøre mye av det du ramser opp, og mere til. Det er nok ikke røykinga alene som styrer prektigheten, nei.

Skrevet

Sluttet med den daglige røyken for over ett år siden. Fortsatte å festrøyke, og tok en røyk en sjelden gang utover det (1-5 i uka).

Men jeg røyket så innihelvetes mye i syden i sommer at jeg fikk røyken i vrangstrupen, så jeg har ikke tatt en eneste røyk i edru tilstand de siste månedene, og festrøykinga er redusert til nesten ingenting.

Funnet ut at snus er mye bedre. :)

Begynner f.........ikke med snus. Hallo, damer gjør ikke slikt. Fortell meg ikke at damer som bruker snus er helt ok.....

Å få DEN snusleppa, næh blikke aktuelt. Før det slutter jeg heller å gå på fest!

*

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg røyker 0-3 pr dag og er helt komfortabel med det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du mener altså at folk er prektige fordi de har stumpet røyken, eventuelt aldri vært så tjukke i hue at de har begynt å bruke penger på å forpeste lunger og kondisjon?

Den var ny.

Selv om jeg alltid har trent er det en ting jeg virkelig merker nå som jeg ikke lenger røyker daglig, og det er hvordan kondisjonen min er drastisk forbedret uten at jeg har gjort noe ekstra for det.

Så det er vel ikke snakk om prektighet, men å veie fordeler og ulemper mot hverandre.

Dessuten fantaserer jeg stadig vekk om jentesex.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Begynner f.........ikke med snus. Hallo, damer gjør ikke slikt. Fortell meg ikke at damer som bruker snus er helt ok.....

Å få DEN snusleppa, næh blikke aktuelt. Før det slutter jeg heller å gå på fest!

*

Enig, kunne aldri tenkt meg det - da slutter jeg heller å røyke.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Du mener altså at folk er prektige fordi de har stumpet røyken, eventuelt aldri vært så tjukke i hue at de har begynt å bruke penger på å forpeste lunger og kondisjon?

Den var ny.

Selv om jeg alltid har trent er det en ting jeg virkelig merker nå som jeg ikke lenger røyker daglig, og det er hvordan kondisjonen min er drastisk forbedret uten at jeg har gjort noe ekstra for det.

Så det er vel ikke snakk om prektighet, men å veie fordeler og ulemper mot hverandre.

Dessuten fantaserer jeg stadig vekk om jentesex.

Enig, man merker det godt på kondisen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

*

Du trenger jo ikke å snuse på fest. Du kan snuse hjemme.

Jeg snuser bare hjemme, på jobb og på hockeykamp. Tar ikke engang med snuspakka på fest.

Man får heller ikke rare snusleppene av sånne små, søte posesnus som jeg feminint nok bruker. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...