Gå til innhold

FU: Røyker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, så prektige dere er.

Sikker på dere har gjort eller gjør andre ting, som er "galt".

Flørter i fylla, fantaserer om jentesex (om du er kvinne, vel og merke) Spiser tre fed hvitløk før du går på Ekspressbussen til Bergen, promper høylytt så ingen hører det, bare for å ha nevnt noe.

Ja, jeg festrøyker. So what?

Men, jeg hater at andre blåser røyken sin i trynet mitt, eller setter seg i min stue og tenner seg en røyk. Ellers kan dere spise så mye hvitløk, røyke, eller prompe så høylytt med eller uten lukt, akkurat så mye dere vil, bare det ikke er i min stue.

Forøvrig har jeg det bra!;-)

Skriver under på det som Gyda skrev! :-)

Det er mange ting som styrer prektigheta.

Og i en slik tråd er det vel ikke uvanlig at dem som ikke røyker iler til og svarer først.

Mvh

innbitt ikke-røyker, som nesten har glemt hvordan det var å være en røyker! ;-)

• Svar 89
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Klara Q

8

• ShitDiddelyDo

8

• hare1365380455

5

• Kat-1

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du trenger jo ikke å snuse på fest. Du kan snuse hjemme.

Jeg snuser bare hjemme, på jobb og på hockeykamp. Tar ikke engang med snuspakka på fest.

Man får heller ikke rare snusleppene av sånne små, søte posesnus som jeg feminint nok bruker. :)

Tjeisnus kalles de i sverige ;o)

Skrevet

Ja, jeg røyker. Litt for mye, 10-15 sigaretter i snitt om dagen. Boka "Endelig ikkerøyker" ligger i nattbordskuffa og venter på meg ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig, man merker det godt på kondisen.

Da jeg kom hjem fra syden i sommer, etter og har liggi på rundt 30 røyk om dagen i en uke, merket jeg det noe helt jævlig.

Tror kanskje det er trikset for de som vil slutte: Røyk så mye som mulig i en uke eller to. Til slutt får man det i vrangstrupen.

Jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt tar noen røyk på fest. For det er ikke fordi jeg har lyst på, men sannsynligvis litt av gammel vane, og den vanen husker jeg utrolig godt etter noen øl. Så jeg går ut og tar en røyk med røykerne i ny og ne, men det er så få røykere igjen at det ikke er noe problem.

Men øl og røyk hører jo litt sammen. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tjeisnus kalles de i sverige ;o)

Ja, det er nok litt feminint, men jeg orker ikke skikkelig snus. Det er så jævla grisete. :)

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Da jeg kom hjem fra syden i sommer, etter og har liggi på rundt 30 røyk om dagen i en uke, merket jeg det noe helt jævlig.

Tror kanskje det er trikset for de som vil slutte: Røyk så mye som mulig i en uke eller to. Til slutt får man det i vrangstrupen.

Jeg vet ikke hvorfor jeg fortsatt tar noen røyk på fest. For det er ikke fordi jeg har lyst på, men sannsynligvis litt av gammel vane, og den vanen husker jeg utrolig godt etter noen øl. Så jeg går ut og tar en røyk med røykerne i ny og ne, men det er så få røykere igjen at det ikke er noe problem.

Men øl og røyk hører jo litt sammen. :)

30 om dagen!

*gulp*

Ja da skjønner jeg at du fikk det i vrangstrupen :-)

Skrevet

Ja, det er nok litt feminint, men jeg orker ikke skikkelig snus. Det er så jævla grisete. :)

Løssnus som renner nedover tenna er ikke noe å trakte etter uansett hvor maskulint det måtte være..

Kjenner for øvrig bare gutter som bruker porsjonssnus, så jeg tror du er i godt selskap :o)

Skrevet

Begynner f.........ikke med snus. Hallo, damer gjør ikke slikt. Fortell meg ikke at damer som bruker snus er helt ok.....

Å få DEN snusleppa, næh blikke aktuelt. Før det slutter jeg heller å gå på fest!

*

Jeg kjenner massevis av damer som snuser.

Det er ikke som før i tiden, at bare traktorlesber og fotballjenter snuser.

Gjengen min består av svært forskjellige damer, alt fra alternative rockejenter til høyt utdannede perlekjedamer.

Men at noen synes snus er bikkjeekkelt er selvsagt sant - og helt lov. Jeg har ikke planer om å kline med dem allikevel. ;o)

Skrevet

Nei, jeg røyker ikke lenger. Sluttet i fjor sommer. Hurra for Allen Carr :)

Skrevet

Jepp, jeg røyker og har ikke dårlig samvittighet engang.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Jepp, jeg røyker og har ikke dårlig samvittighet engang.

Hva røyker du da? Tobakk eller ferdigsigaretter? Hvilket merke? Hvor mye?

Gjest Prektige printa
Skrevet

Jeg kjenner massevis av damer som snuser.

Det er ikke som før i tiden, at bare traktorlesber og fotballjenter snuser.

Gjengen min består av svært forskjellige damer, alt fra alternative rockejenter til høyt utdannede perlekjedamer.

Men at noen synes snus er bikkjeekkelt er selvsagt sant - og helt lov. Jeg har ikke planer om å kline med dem allikevel. ;o)

*lol*

Jeg er ihuga fotballinteressert og tror/håper ikke Vålerenga vinner serien i år. Dels fordi Reka er både eplekjekk og snuser noe inn i hæ..........

Og fordi Start bare fortjener det!

Bare gjør som dere vil for meg. Røyk eller samma hva. Syns folk bør ha rett til å ha det bra, samma hva. Syns Høybråten er en farlig mann også. Skjønner ikke at vi Nordmenn har tillat han en slik posisjon han har/har hatt.Fratar oss friheten til å leve som vi vil.

Men, altså -for å presisere. Jeg begynner aldri med snus, beklager mitt kjønn, men aldri i livet!

Skrevet

Hva røyker du da? Tobakk eller ferdigsigaretter? Hvilket merke? Hvor mye?

Jeg røyker 20 Marloboro Light. Noen ganger mer og noen ganger mindre. Og noen ganger hvis jeg går ut på byen så snuser jeg Catch med lakrissmak, Jeg orker ikke å sitte en hel kveld på byen uten å røyke.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

*lol*

Jeg er ihuga fotballinteressert og tror/håper ikke Vålerenga vinner serien i år. Dels fordi Reka er både eplekjekk og snuser noe inn i hæ..........

Bare gjør som dere vil for meg. Røyk eller samma hva. Syns folk bør ha rett til å ha det bra, samma hva. Syns Høybråten er en farlig mann også. Skjønner ikke at vi Nordmenn har tillat han en slik posisjon han har/har hatt.Fratar oss friheten til å leve som vi vil.

Men, altså -for å presisere. Jeg begynner aldri med snus, beklager mitt kjønn, men aldri i livet!

Jaa, heia Start!!

*vaier med svart og gult*

Skrevet

*lol*

Vi kan i hvert fall være enige om at Enga ikke bør vinne noe som helst! ;o)

Jeg heier også på gult og svart...LSK!

Gjest blomsterløk
Skrevet

*lol*

Enig i at rekdal ikke ser så veldig deilig ut med snusleppa si.

Men Tom NOrdlie ser vel heller ikke så deilig ut der han står og grafser seg på bjella???

Men uansett så heier jeg på Enga.

hare1365380455
Skrevet

Nei, jeg røyker ikke lenger. Sluttet i fjor sommer. Hurra for Allen Carr :)

Hvem er det?

Skrevet

Hvem er det?

Mannen bak den geniale boka, "Endelig ikke-røyker"

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...