hare1365380455 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Mannen bak den geniale boka, "Endelig ikke-røyker" Hehe, først lurte jeg på om det var en hypnotisør! 0 Siter
gerdsølvi Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jepp, jeg røyker og har ikke dårlig samvittighet engang. godt svar:) 0 Siter
Klara Q Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Hehe, først lurte jeg på om det var en hypnotisør! Tja, det er jo ikke så langt i fra sannheten! Jeg kaller ham en slags anti-hjernevasker! Flink mann i alle fall 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Tja, det er jo ikke så langt i fra sannheten! Jeg kaller ham en slags anti-hjernevasker! Flink mann i alle fall 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Vi kan i hvert fall være enige om at Enga ikke bør vinne noe som helst! ;o) Jeg heier også på gult og svart...LSK! Æææææææssjjjjj! 0 Siter
Gjest billibong Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei, jeg har aldri røkt. Jeg er for forfengelig. Jeg vil ikke ha rynker/gule tenner/lukte vondt/henge i smug og portrom. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei, jeg røyker ikke. Festrøykte litt på videregående men det er vel alt. Syntes ikke det var særlig godt, og klærne stinket. Sigar derimot lukter ganske godt :-) 0 Siter
Anaïs Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei, jeg röyker ikke og har aldri gjort det. Helt tilfeldig, egentlig. 0 Siter
Freya Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, men ikke mye. Er en sånn "sosialrøyker", dvs jeg gidder ikke gå ut på verandaen og røyke alene når jeg er hjemme. Så det blir mest til at jeg røyker på jobb og på fest eller hvis det kommer noen på besøk som tar seg en røyk ute. 0 Siter
amber sun Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei, jeg røyker ikke. Har røykt for mange år siden, men slutta. Men tør fortsatt ikke ta festrøyk engang i frykt for å begynne igjen. Så jeg står over 0 Siter
Kat-1 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, desverre... =( Prøver fortvilt å slutte i disse dager.. Noen dager røyker jeg mer en andre dager, men nå "driver jeg å bestemmer meg" for å legge pakka bort for godt.. Det er et nervepress, men jeg SKAL klare det. Skal holde dere orientert.. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Vi kan i hvert fall være enige om at Enga ikke bør vinne noe som helst! ;o) Jeg heier også på gult og svart...LSK! Da står vi mot hverandre i fargesammensetning, med eller uten snus;-) 0 Siter
Gjest printa Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Enig i at rekdal ikke ser så veldig deilig ut med snusleppa si. Men Tom NOrdlie ser vel heller ikke så deilig ut der han står og grafser seg på bjella??? Men uansett så heier jeg på Enga. Syns Nils Arne burde kommet tilbake på sidelinja igjen. Han krafset seg ikke på balla som Nordlie, men røyka som en svamp mens snigletunga slikket munnvikene. Hærlig karakter ;-) 0 Siter
Elbereth Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Slutta å røyke for snart 7 år siden. Hadde da røyka i 18 år... Kutta tvert, hadde god nytte av røyketyggis til å begynne med. 0 Siter
Osiris Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei, har aldri drømt om å begynne en gang. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Sluttet i Mars og det går utrolig fint. Sparer enormt med penger jeg og sambo.(begge sluttet) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, jeg røyker desverre som om jeg skulle hatt betaling for det. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Nei, jeg røyker ikke. Har røykt for mange år siden, men slutta. Men tør fortsatt ikke ta festrøyk engang i frykt for å begynne igjen. Så jeg står over Presis som med meg. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, jeg røyker desverre som om jeg skulle hatt betaling for det. Hehe, jeg hadde en svoger som alltid svarte hvis noen spurte om han ikke skulle slutte snart: "nei, jeg skal trappe opp" Jeg bruker alltid å si at det finnes verre ting enn røyking, da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.