Gå til innhold

Kinesologi.

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er det verste tullet jeg har opplevd, å gå til en som driver med det.

Lå først på en benk og ble spurt om masse, årstall etc. Hun stoppet opp på et årstall da jeg var barn og mente jeg hadde opplevd noe trist da. Stemte overhodet ikke. Var såpass stor da at det ville jeg husket. Fikk også noen dråper med noe på tunga mens jeg lå der.

Etterpå måtte jeg opp å stå. Løfte høyre arm og venstre bein, deretter venstre arm og høyre bein, annenhver gang, gjøre dette flere ganger. Ikke nok med det....måtte synge Pål sine høner mens jeg holdt på også. Følte meg som en idiot. Gikk dit pga fibroyalgien, men var helt forvirra da jeg gikk ut derfra.

Gjett om vi har hatt mye morro med dette senere da jeg har demonstrert denne type "behandling":-)

Kan ikke tenke meg at alle behandlere holder på sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201154-kinesologi/#findComment-1440594
Del på andre sider

Gjest skeptikeren.

Det er det verste tullet jeg har opplevd, å gå til en som driver med det.

Lå først på en benk og ble spurt om masse, årstall etc. Hun stoppet opp på et årstall da jeg var barn og mente jeg hadde opplevd noe trist da. Stemte overhodet ikke. Var såpass stor da at det ville jeg husket. Fikk også noen dråper med noe på tunga mens jeg lå der.

Etterpå måtte jeg opp å stå. Løfte høyre arm og venstre bein, deretter venstre arm og høyre bein, annenhver gang, gjøre dette flere ganger. Ikke nok med det....måtte synge Pål sine høner mens jeg holdt på også. Følte meg som en idiot. Gikk dit pga fibroyalgien, men var helt forvirra da jeg gikk ut derfra.

Gjett om vi har hatt mye morro med dette senere da jeg har demonstrert denne type "behandling":-)

Kan ikke tenke meg at alle behandlere holder på sånn.

Oi da... det hørtes fryktelig useriøst ut... han jeg har vært til virka seriøs da, men han har fått maaange spørsmål fra meg som han sikkert ikke får fra de som tar alt for god fisk... hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/201154-kinesologi/#findComment-1441902
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...