Gå til innhold

Musikkquiz for 11-åringer - hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

11-åringen min er lei av å gå i bursdagsbesøk på McDonalds,badeland og bowlinghallen. Hun vil helst ha bursdagen sin hjemme, og det viktigste er at mor og far deltar aktivt og arrangerer div leker for jentene (11 stykker). Så som den gode mor jeg er, er jeg igang med å lage en 2 delt musikkquiz.

Første delen er grei, da tar jeg for meg av ungene sine cd er og lar dem gjette hvem som spiller. Andre del er div musikkspørsmål som de får utlevert på hvert sitt ark. OG det er her jeg skjønner at jeg er håpløst utdatert når det gjelder 11-åringers musikkinteresse. Har klart å klore ned 11-12 spørsmål, men trenger hjelp fra dere som kan alt......Kan noen komme opp med noen gode spørsmål om musikk for denne målgruppen??.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

"klore ned"? uuuuff...

*kniper igjen øynene, vrir seg med frysninger*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...