Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Det skal gå mellom Oslo S og Aker Brygge, følgende steder er allerede i bruk: Muddy Waters, tre brødre, Scotsman, Yatzi, Last Train, Bar 1, Sjakk Matt, Onkel donald, dubliner, Roxy, Jeckylls, Åpen Bar, Smuget, Fridtjof, Fridays, Steamen, Burns, Harrys, Beer Palace, Rorbua, Churchill, Sir Winston, og Tors Hammer. Jeg trenger seks steder til - gjerne med gåter. Har dere ikke gåter - velg steder som bør være greie å lage gåter til Tusen takk for hjelpen! 0 Siter
Luska Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Må det være barer/utesteder da? Hva med å ha poster i klesbutikker, kiosker etc.? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Må det være barer/utesteder da? Hva med å ha poster i klesbutikker, kiosker etc.? Ja, det må være det - det hele er veldig alkoholbasert 0 Siter
yellow Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Tordenskiold og Andys pub......eneste jeg kommer på...dvs...hvis de finnes ennå da..*ler* 0 Siter
fresja Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ja, det må være det - det hele er veldig alkoholbasert Håper de ikke må drikke og kjøre da... 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Tordenskiold og Andys pub......eneste jeg kommer på...dvs...hvis de finnes ennå da..*ler* Andys finnes, men jeg kom ikke på noen gåte der? Er det noen kjente som heter Andy? Eller kan det relateres til noe? De andre rebusene er av typen - Gjørmevann (Muddy Waters) - Game Over (Sjakk Matt) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Håper de ikke må drikke og kjøre da... Nei - alt er i sentrum. Jeg skrev jo at det var mellom Oslo S og Aker Brygge 0 Siter
laban Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Andys finnes, men jeg kom ikke på noen gåte der? Er det noen kjente som heter Andy? Eller kan det relateres til noe? De andre rebusene er av typen - Gjørmevann (Muddy Waters) - Game Over (Sjakk Matt) Andy Capp, tegneseriefiguren. Engelsk øldrikkende og fotballspillende type. Kjerringa heter Florrie. http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Capp 0 Siter
laban Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Andys finnes, men jeg kom ikke på noen gåte der? Er det noen kjente som heter Andy? Eller kan det relateres til noe? De andre rebusene er av typen - Gjørmevann (Muddy Waters) - Game Over (Sjakk Matt) Eller Andy Warhol, pop-kunstner. 0 Siter
KaVa Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ja, det må være det - det hele er veldig alkoholbasert Hvordan kan jeg melde meg på ;-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Hvordan kan jeg melde meg på ;-) Da må du nok begynne å jobbe her - eller så må vi lage et eget for DOL'ere 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Andy Capp, tegneseriefiguren. Engelsk øldrikkende og fotballspillende type. Kjerringa heter Florrie. http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Capp Den var bra - "Øldrikkende fotballfan gift med Florrie (fornavn)". 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Andy Capp, tegneseriefiguren. Engelsk øldrikkende og fotballspillende type. Kjerringa heter Florrie. http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Capp Har du noen på disse også? Café Håpløs Barolo Barfly Coco Vika Zinatra Jens & co Sjokoladekoppen Sportsbaren 0 Siter
laban Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Har du noen på disse også? Café Håpløs Barolo Barfly Coco Vika Zinatra Jens & co Sjokoladekoppen Sportsbaren Jens & co må vel være "rødgrønn regjering". De andre har jeg ingen umiddelbare forslag på, og kreativiteten min er opptatt på annet hold. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jens & co må vel være "rødgrønn regjering". De andre har jeg ingen umiddelbare forslag på, og kreativiteten min er opptatt på annet hold. 0 Siter
KaVa Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Da må du nok begynne å jobbe her - eller så må vi lage et eget for DOL'ere ;-) 0 Siter
yellow Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Andys finnes, men jeg kom ikke på noen gåte der? Er det noen kjente som heter Andy? Eller kan det relateres til noe? De andre rebusene er av typen - Gjørmevann (Muddy Waters) - Game Over (Sjakk Matt) mmm...nei, kommmer ikke på noe med andy jeg.....eneste som jeg kommer på heter andy er vell han ene i LAPD blues eller no...og det hjelper ikke akkurat mye..*flirer* Lykke til med letingen da iallefall..:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.