Gjest lurer og spent Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 sykmelding har vært sykmeldt i ca 9 mnd , allerede etter at jeg var 5 mnd sykmeldt fikk jeg brev fra trygdekontoret "dersom den nåværende jobb ikke er forenlig med din rygg/bekkensmerter kan man vurdere yrkes rettet attføring". Jeg var hos legen og og diskutertte rundt det , legen mente det var en god ide å prøve det , så vi søkte om det. Spørsmålet nå , er hvor lang tid tar det , fra da man søker til man får innvilget, hvordan blir dette gjort. Jeg er redd tanken ved at d er 3 mnd igjen av sykmeldingperioden og tenker kanskje det tar veldoig lang tid å komme igang med attføringen , så plutselig havner oppi systemet og står uten inntekt. Håper noen har erfaring med dette. - lurer og spent 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Fra jeg søkte til jeg fikk det innvilget gikk det under 3 uker ). Det er sikkert litt forskjellig fra sted til sted og diagnose til diagnose. 0 Siter
Gjest lurer og spent Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Fra jeg søkte til jeg fikk det innvilget gikk det under 3 uker ). Det er sikkert litt forskjellig fra sted til sted og diagnose til diagnose. ok , det var jo ganske greit. Hva skjedde videre ble de innklat til et møte på aetat , men handlingsplan og sånt ? 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 ok , det var jo ganske greit. Hva skjedde videre ble de innklat til et møte på aetat , men handlingsplan og sånt ? Har blitt innkalt til møte med saksbehandler for å lage en handlingsplan om 1 uke (veldig spent på dette). Måtte også gå på et møte om yrkesrettet attføring som jeg var på i dag og som var akkurat det samme som stod i brosjyren. Virket nå ihvertfall som de var interessert i å hjelpe folk, men vi får se når jeg har vært hos saksbehandler. 0 Siter
Gjest lurer og spent Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har blitt innkalt til møte med saksbehandler for å lage en handlingsplan om 1 uke (veldig spent på dette). Måtte også gå på et møte om yrkesrettet attføring som jeg var på i dag og som var akkurat det samme som stod i brosjyren. Virket nå ihvertfall som de var interessert i å hjelpe folk, men vi får se når jeg har vært hos saksbehandler. bra, håper det går bra. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.