Gå til innhold

Hvem er du på høyde med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barbara Streisand, Bill Clinton, Bette Midler og Adolf Hitler.

Usj.....

Gjest stemte det?
Skrevet

Barbara Streisand, Bill Clinton, Bette Midler og Adolf Hitler.

Usj.....

Stemmer det? Ikke alle på listen har samme høyde. Du må se på figurene ved siden av også...

Skrevet

Stemmer det? Ikke alle på listen har samme høyde. Du må se på figurene ved siden av også...

Oi, missforso jeg........

Fem cm lengre enn Bette Midler og tre cm kortene enn Adolf Hitler.

Takk;-)

Skrevet

Oi, missforso jeg........

Fem cm lengre enn Bette Midler og tre cm kortene enn Adolf Hitler.

Takk;-)

Jjeziiiiiz, blir jeg ikke tatt for skrivefeilene mine nå, da vet ikke jeg. ;-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Like høy som The Terminator jeg gitt *s*

190(?)

Skrevet

Jeg er visst unik... Fant ikke en eneste som var akkurat 1,72 m høy - hvis jeg ikke har misforstått totalt da...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Rett i underkant ja *s*

Har ikke tittet på linken. Men så Pumping Iron - fra han velmaktsdager. Mener å huske at han var ca. 190.

Gjest LucySky
Skrevet

Næh! Så mange høye som var så små som meg!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg er visst unik... Fant ikke en eneste som var akkurat 1,72 m høy - hvis jeg ikke har misforstått totalt da...

Men du er ihvertfall like høy som KariKruskakli. Ikke dårlig bare det ;o)

Skrevet

Grunnen til det er nok rett og slett at målene på kjendisene er registrert i foot og inches og da er det ikke noe av de målene som tilsvarer akkurat 172. ;-)

Centimeter blir en mer nøyaktig angivelse av høyde, så i omregningen blir "slingringsmonnet" ganske stort.

Skrevet

Høyere enn Danny DeVito, men lavere enn Mahatma Gandhi.

Skrevet

Men du er ihvertfall like høy som KariKruskakli. Ikke dårlig bare det ;o)

Jammen godt jeg ikke er alene ;-)

Skrevet

Grunnen til det er nok rett og slett at målene på kjendisene er registrert i foot og inches og da er det ikke noe av de målene som tilsvarer akkurat 172. ;-)

Centimeter blir en mer nøyaktig angivelse av høyde, så i omregningen blir "slingringsmonnet" ganske stort.

Akkurat! Det visste jeg ikke. Da er jeg nok ikke så "sær" som jeg trodde ;-)

Skrevet

Loni Andersom, Josef Stalin, Reba McIntire, Rita Hayworth, Teri Hatcher, Winston Churchill, Twiggy Lawson for å nevne noen..

Skrevet

Jeg er èn centimeter kortere enn Drew Barrymore, Liz Taylor og Cher.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...