Gå til innhold

Hvem er du på høyde med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha jeg er like høy som Arnold Schwarzenegger! Og jeg er 169 altså ;D

Skrevet

Haha2, nei det er jeg ikke. Misforsto helt jeg, trodde man tasta inn høyden sin og fikk opp alle som var like høye, men deeet var jo ikke helt riktig *kremt* ;)

Skrevet

Akkurat! Det visste jeg ikke. Da er jeg nok ikke så "sær" som jeg trodde ;-)

Joda. Du er sær. For hvorfor har du bare lagt inn øynene til bolla di, og ikke av deg sjæl?;-)

Skrevet

Glemte å si at det var morsomt, helt til jeg oppdaget for en ussel drittliste det er.

Hvor er John Lennon (McCartney, den veggisburger-kødden er selvsagt der) og Johnny Depp???

*furte*

Skrevet

Like høy som Frank Zappa og Fox Mulder:-)

Og jeg er like høy som Scully. Hva sier du - skal vi gå ut og lete etter en UFO?

Skrevet

Joda. Du er sær. For hvorfor har du bare lagt inn øynene til bolla di, og ikke av deg sjæl?;-)

Hehe, jeg har bare ikke kommet så langt ennå...

Jeg mangler bilde av meg selv der øynene er store nok og der jeg ser rett fram i kameraet. Tok et bilde igår, men det så heller mistrøstig ut pga at jeg er syk. Er syk idag også, så øynene mine ser ikke akkurat så innmari freshe ut at jeg ønsker å legge dem inn nå. Men bare vent ;-)

Skrevet

Hehe, jeg har bare ikke kommet så langt ennå...

Jeg mangler bilde av meg selv der øynene er store nok og der jeg ser rett fram i kameraet. Tok et bilde igår, men det så heller mistrøstig ut pga at jeg er syk. Er syk idag også, så øynene mine ser ikke akkurat så innmari freshe ut at jeg ønsker å legge dem inn nå. Men bare vent ;-)

Så du har altså veldig små øyne... ;-)

Skrevet

Og jeg er like høy som Scully. Hva sier du - skal vi gå ut og lete etter en UFO?

Akkurat nå vil jeg heller leite etter et par skikkelige raggsokker:-)

Skrevet

Akkurat nå vil jeg heller leite etter et par skikkelige raggsokker:-)

*mystisk musikk*

The raggsokk is out there...

Skrevet

*mystisk musikk*

The raggsokk is out there...

Dupudu-dumpu-dumpu-dumpu... Pling-pling-pling-pling!

Skikkelig skummelt.

Skrevet

Så du har altså veldig små øyne... ;-)

Gubban., nå tør jeg iallefall ikke legge ut øynene mine på nettet ;-)

Vel, Toglibolla har ikke arvet sine mors øyne tror jeg... Men jeg håper da jeg ser ganske så gjennomsnittlig ut ;-)

Skrevet

Hmm... jøss...

Jeg har æren av å være like høy som Martin Luther King. Det var den eneste på lista som var oppført med samme høyde som meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...