Gå til innhold

Forberedelse til pc bytte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brent bilder, dokumenter, regnskap.

Har nøkler og passord til ymse programmer.

Cdène ligger klare.

Denne skal sendes tilbake og jeg regner med at sletting av programmer, ting og tang er nok før sending, har ikke så mye privat som det er farlig at har en og annen fil igjen.

Får altså ny pc neste uke og bør ha den på bena innen få timer pga behov...er det noe jeg har glemt?

Skrevet

Bruker du et mailprogram, eller webmail? (Altså om du sjekker mail i samme program som du ser fx DOL)

Hvis du laster ned mail til fx Outlook, og vil ta vare på disse, så må du finne en fil som heter .pst til "etternavn" (outlook.pst, evt også andre).

Skrevet

Husk å lagre internettfavorittene dine, ligger under startmenyen.

Skrevet

Bruker du et mailprogram, eller webmail? (Altså om du sjekker mail i samme program som du ser fx DOL)

Hvis du laster ned mail til fx Outlook, og vil ta vare på disse, så må du finne en fil som heter .pst til "etternavn" (outlook.pst, evt også andre).

Takk.

Har OE. Har ikke så mange viktige mail inne pr.d.d så jeg tenkte jeg skulle skrive ut på papir eller brenne dem etter viktighet.

Og så sette opp mailen på nytt.

:)

Skrevet

Husk å lagre internettfavorittene dine, ligger under startmenyen.

Den var ikke dum, den hadde jeg ikke tenkt på :o

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...