Gjest Ramina Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har brent bilder, dokumenter, regnskap. Har nøkler og passord til ymse programmer. Cdène ligger klare. Denne skal sendes tilbake og jeg regner med at sletting av programmer, ting og tang er nok før sending, har ikke så mye privat som det er farlig at har en og annen fil igjen. Får altså ny pc neste uke og bør ha den på bena innen få timer pga behov...er det noe jeg har glemt? 0 Siter
Gemini Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Bruker du et mailprogram, eller webmail? (Altså om du sjekker mail i samme program som du ser fx DOL) Hvis du laster ned mail til fx Outlook, og vil ta vare på disse, så må du finne en fil som heter .pst til "etternavn" (outlook.pst, evt også andre). 0 Siter
calendula Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Husk å lagre internettfavorittene dine, ligger under startmenyen. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Bruker du et mailprogram, eller webmail? (Altså om du sjekker mail i samme program som du ser fx DOL) Hvis du laster ned mail til fx Outlook, og vil ta vare på disse, så må du finne en fil som heter .pst til "etternavn" (outlook.pst, evt også andre). Takk. Har OE. Har ikke så mange viktige mail inne pr.d.d så jeg tenkte jeg skulle skrive ut på papir eller brenne dem etter viktighet. Og så sette opp mailen på nytt. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Husk å lagre internettfavorittene dine, ligger under startmenyen. Den var ikke dum, den hadde jeg ikke tenkt på Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.