Gå til innhold

Doling. Ønsker KUN anonyme svar.

Anbefalte innlegg

Gjest anonym alkodoliker
Skrevet

Ønsker KUN anonyme svar, for at ingen skal føle at de bør svare det "riktige".

Hvorfor har du det så gøy på dol?

Hvor mange dolere har du møtt?

hvor mange har du gjenkjent eller hvor mange har gjenkjent deg?

Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere?

Hvor ofte tenker du i det daglige at "det må jeg skrive eller spør om på dol"?

føler du dolingen er belastende og preget av avhengighet

Hilsen avhengig doler

Gjest Anonym alkodoliker2
Skrevet

"Hvorfor har du det så gøy på dol?"

Fordi det er mange artige folk her som prater om mye rart.

"Hvor mange dolere har du møtt?"

20-30, har ikke helt tellinga akkurat her og nå.

"hvor mange har du gjenkjent eller hvor mange har gjenkjent deg?"

Ingen som jeg vet om.

"Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere?"

Dol er ikke hobby, men avkobling fra alt det andre som krever masse av meg. Men nå er jo jeg en av de som stort sett sitter her når jeg allikevel ikke har mulighet til å gjøre andre ting, så det var nok ikke beregnet på meg egentlig. ;)

"Hvor ofte tenker du i det daglige at "det må jeg skrive eller spør om på dol"?"

Kanskje en gang eller to om dagen.

"føler du dolingen er belastende og preget av avhengighet"

Ikke nå lenger, men det er nok mulig det har vært sånn i perioder. Nå har jeg fire andre forum jeg er på samtidig som jeg er her, så sånn som i går da det var klin umulig å komme inn hit på en god stund var jeg bare de andre stedene og glemte bort dol helt.

Også vet jeg jo det da, at det garantert er noen som vet hva mitt vanlige nick er ut fra skrivestil. ;) Men på oppfordring fra deg kan jeg vel lage et anonymt for øyeblikket.

Gjest stesolidiker
Skrevet

*Hvorfor har du det så gøy på dol?*

Er her gøy?

*Hvor mange dolere har du møtt?*

Tre, på Danskebåten. Fikk kalmydia etterpå:-(

*hvor mange har du gjenkjent eller hvor mange har gjenkjent deg?*

Jeg kjenner "dem", men de kjenner neppe meg igjen.

*Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere?*

Tullespørsmål

*Hvor ofte tenker du i det daglige at "det må jeg skrive eller spør om på dol"?*

Jeg skriver lite her.

*føler du dolingen er belastende og preget av avhengighet*

Både ja og nei.

Gjest anonym alkodoliker
Skrevet

*Hvorfor har du det så gøy på dol?*

Er her gøy?

*Hvor mange dolere har du møtt?*

Tre, på Danskebåten. Fikk kalmydia etterpå:-(

*hvor mange har du gjenkjent eller hvor mange har gjenkjent deg?*

Jeg kjenner "dem", men de kjenner neppe meg igjen.

*Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere?*

Tullespørsmål

*Hvor ofte tenker du i det daglige at "det må jeg skrive eller spør om på dol"?*

Jeg skriver lite her.

*føler du dolingen er belastende og preget av avhengighet*

Både ja og nei.

*LOL* så vi skal ikke møte deg med andre ord?

Gjest anonym alkodoliker 3
Skrevet

- det er avkobling, morsomt, mange morsomme folk å "snakke" med her.

-4 stk

-har gjenkjent en som ikke er her lenger, og blitt gjenkjent av en

Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere?

-fordi det er morsomt tidsfordriv, moro å "skravle" med folk her inne, gøy å diskutere forskjellig. Avkobling rett og slett.

-Kanskje en gang, eller en gang annenhver dag.

-nei, det er ikke belastende. bare moro. :)

Gjest anonym alkodoliker
Skrevet

Fordi det er mange artige folk her som prater om mye rart.

20-30, har ikke helt tellinga akkurat her og nå.

Ingen som jeg vet om.

"Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere?"

Dol er ikke hobby, men avkobling fra alt det andre som krever masse av meg. Men nå er jo jeg en av de som stort sett sitter her når jeg allikevel ikke har mulighet til å gjøre andre ting, så det var nok ikke beregnet på meg egentlig. ;)

"Hvor ofte tenker du i det daglige at "det må jeg skrive eller spør om på dol"?"

Kanskje en gang eller to om dagen.

Ikke nå lenger, men det er nok mulig det har vært sånn i perioder. Nå har jeg fire andre forum jeg er på samtidig som jeg er her, så sånn som i går da det var klin umulig å komme inn hit på en god stund var jeg bare de andre stedene og glemte bort dol helt.

Også vet jeg jo det da, at det garantert er noen som vet hva mitt vanlige nick er ut fra skrivestil. ;) Men på oppfordring fra deg kan jeg vel lage et anonymt for øyeblikket.

bare rolig, du skriver korrekt og er ikke den eneste som har lørt det :-)

Gjest stesolidiker
Skrevet

*LOL* så vi skal ikke møte deg med andre ord?

Jeg møter fortinnsvis damer da;0)

Gjest anonym dolsympatiker
Skrevet

Hvorfor har du det så gøy på dol? Ser på DOL som aavslapning + et sted vi kan får svar på spørsmål.

Hvor mange dolere har du møtt? 1 jeg vet om.

hvor mange har du gjenkjent eller hvor mange har gjenkjent deg? Jeg har gjenkjent to, vet ikke hvor mange som har gjenkjent meg.

Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere? Er ofte for sliten til krevende hobbyer, men har flere andre hobbyer!

Hvor ofte tenker du i det daglige at "det må jeg skrive eller spør om på dol"? Ikke hver dag.

føler du dolingen er belastende og preget av avhengighet Nei, bor ikke her

Gjest Supaplex
Skrevet

Jeg har det gøy på DOL fordi det er mange forskjellige mennesker her, man kan få svar på utrolig mye, det er gøyere tidsfordriv enn å se på tv, man kan lære mye, og bli underholdt :-)

Jeg har ikke møtt noen DOLere.

Jeg har ikke gjenkjent noen på DOL, og så vidt jeg vet har ingen gjenkjent meg heller.

"Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som krever litt mer av dere?"

DOL er jo ikke min _eneste_ hobby da, men det er et godt tidsfordriv. Jeg kaller DOL for oraklet mitt.

Det hender det, hvis jeg lurer på noe, ja.

"Føler du dolingen er belastende og preget av avhengighet?"

At man blir avhengig, JA! Av og til føler jeg at jeg bruker litt for mye tid på DOL...

Gjest Steike anonym ;)
Skrevet

Vet ikke, det må være noe med dere ...

Ingen

Ingen

Jeg _må_ bare holde meg innendørs og oppdatert! _Må_ bare!

Av og til - og ofte glemmer jeg spørsmålet før jeg får kommet meg til PC-en

Nei og ja.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg liker å skrive, diskutere, våse og krangle.

Huff, jeg vet ikke. Mellom 50 og 100!

Det er svært få av disse jeg fortsatt har kontakt med utover dol og msn.

Jeg har blitt gjenkjent av minst 1 person. Jeg har ikke kjent igjen noen.

Jeg regner ikke dol som en hobby. Det er noe jeg gjør mellom andre gjøremål, og (spesielt) på jobb. Hvis jeg skriver ett innlegg nå og ett innlegg om 1 time, betyr ikke det at jeg har sittet her i 1 time.

Det må være hvis jeg lurer på noe praktisk, altså ganske sjelden. Men her får man svar på så godt som alt en lurer på, og det i løpet av få minutter. Det er praktisk.

Men jeg svarer nok mest på andres innlegg.

Nei.

Gjest også anonym nå
Skrevet

Det er morsomt og interessant med dol. Avkobling. Jeg har møtt 3 herfra, og det var veldig koselig! Jeg er ikke avhengig av dol, men jeg bruker pc'en hver dag til nyheter og annet (dol). Her kan jeg få svar på ting og hjelpe andre som lurer på alt mulig. Jeg har selvsagt andre aktiviteter; både inne og ute! Dol er jeg på innimellom husarbeid osv.

Gjest også anonym nå
Skrevet

Jeg regner ikke dol som en hobby. Det er noe jeg gjør mellom andre gjøremål, og (spesielt) på jobb. Hvis jeg skriver ett innlegg nå og ett innlegg om 1 time, betyr ikke det at jeg har sittet her i 1 time.

Det må være hvis jeg lurer på noe praktisk, altså ganske sjelden. Men her får man svar på så godt som alt en lurer på, og det i løpet av få minutter. Det er praktisk.

Nei.

Du glemte å være anonym her!;-)

Gjest AnonymIDagShitDiddelyDo
Skrevet

Du glemte å være anonym her!;-)

Sorry.

Gjest også anonym nå
Skrevet

Sorry.

Det er sikkert i orden.

Gjest Anonym alkodoliker 2
Skrevet

Nei.

Hei, hei! Du skulle svare anonymt davettu.

Er forresten helt enig i det at om man skriver ett innlegg nå og ett om en time kan man ha gjort innmari mye annet enn doling i mellomtida. Har blitt beskyldt for å sitte her mye i perioder ja, men gjør jo tonnevis av andre ting og. ;)

Gjest Anonyme M. filmsjokolade
Skrevet

Fordi det er mye moro å diskutere, man kan spore av i tråder og bare ha det gøy. Men samtidig kan man og diskutere alvorlige ting

Jeg har møtt tre stykker. Gleder meg til å møte flere ;)

Jeg har gjenkjent 1 og blitt gjenkjent av 1 (pga msn)

"for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som kreve4r litt mer av dere?"

Dol krever mye av en person :P

Jeg er ikke asosial fordi om jeg er avhengig av dol =)

Sjeldent..

"føler du dolingen er belastende og preget av avhengighet"?

Den er preget av sunn avhengighet =)

Gjest Anonymabel
Skrevet

Mange forskjellige mennesker og enda flere meninger.

ingen

Jeg har ikke gjenkjent noen, og jeg tror ikke noen har gjenkjent meg.

Jeg har flere krevende hobbyer i tillegg. Ser ikke akkurat på dette som en hobby, men tidsfordriv. Tilbringer mye fritid ute.

Ikke daglig, men en gang i blandt.

Nei, det fine er at dol er der når det passer meg. Dere ringer ikke på når jeg står i dusjen, eller vekker meg hvis jeg sovner på sofaen :-)

Skrevet

Gøy å diskutere, se hva andre mener om saker og ting.

Ingen

Har blitt gjenkjent av 2 personer, selv har jeg en jeg tror jeg kjenner igjen, men er ikke 100 % sikker.

Og sist, men ikke minst: for dere som ikke MÅ være innendørs, hvorfor har dere dol som hobby, istedet for noe som krever litt mer av dere?

Jeg MÅ ikke være innendørs,men i og med at jeg bor alene med mine to sønner blir det jo ofte til at jeg er mye hjemme på kveldene, og da er dette ofte et Ok tidsfordriv, men jeg har andre ting jeg holder på med samtidig som krever mer av meg, dol er ikke hele livet mitt.

Er innom flere ganger for dagen, og litt avhengig blir man jo, når jeg sitter her og jobber likevel er jeg innom rett som det er. Og hvis det faller meg inn å spørre eller svare på noe, så gjør jeg det.

Nei overhodet ikke, som sagt er det et tidsfordriv, har ingen problemer med å logge ut og finne på andre mer givende ting, om jeg skriver noe her nå, og svarer på noe annet om 2 timer, så betyr det ikke at jeg har vært her hele tiden.

Ellers så syns jeg det er et OK forum, man får svar på det meste, til og med hva man skal ha til middag hvis fantasien svikter, og er man litt uttafor en dag er det alltid noe som trøster hvis man syter litt :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...