Gå til innhold

Atter en FU: spiller du noen instrument?

Anbefalte innlegg

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Hva jobber du med, da, som kan velge og vrake? :o)

Øving på sene høstkvelder i tom og mørklagt kirke - det kurerte meg i sin tid noe så grundig for både hus- og mørkeredsel.

Jeg er organist :)

Jeg husker de første gangene jeg øvde i kirka, da var jeg nesten redd for å gå inn der alene på dagtid.

Jeg synes fremdeles ikke det er så koselig å spille der alene om kvelden, da. Særlig ikke etter at jeg utløste alarmen den ene gangen - og presten kom springende fra prestegården på sokkelesten for å skru den av igjen... Litt flaut...

:-)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• amber sun

6

• mariaflyfly

6

• muriel

5

• IngenLurerDenneGutten

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg er organist :)

Jeg husker de første gangene jeg øvde i kirka, da var jeg nesten redd for å gå inn der alene på dagtid.

Jeg synes fremdeles ikke det er så koselig å spille der alene om kvelden, da. Særlig ikke etter at jeg utløste alarmen den ene gangen - og presten kom springende fra prestegården på sokkelesten for å skru den av igjen... Litt flaut...

Hehe...Hørtes ut som meg, det der!

De som låste før jeg kom, hadde glemt å slå på alarmen, og jeg tastet koden av gammel vane, glad og fornøyd.

Hadde akkurat kommet opp på lemmen, da en diskret, men økende "pip-pip-piip-piiip-piiiip" bredte seg i det dystille kirkerommet.

Så var det å tusle ned da, ringe alarmsentralen og love på tro og ære at jeg var der i ærlige hensikter. Hehe.

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Hehe...Hørtes ut som meg, det der!

De som låste før jeg kom, hadde glemt å slå på alarmen, og jeg tastet koden av gammel vane, glad og fornøyd.

Hadde akkurat kommet opp på lemmen, da en diskret, men økende "pip-pip-piip-piiip-piiiip" bredte seg i det dystille kirkerommet.

Så var det å tusle ned da, ringe alarmsentralen og love på tro og ære at jeg var der i ærlige hensikter. Hehe.

Hehe :D Jeg var helt ny jeg, og ingen hadde fortalt meg at alarmen skrudde seg automatisk på klokka elleve...

Men vi har sånn kodeord vi, som vi må oppgi til brannvesenet (eller hva det er), sånn at vi kan bevise våre ærlige hensikter, og at alarmen gikk på ved et uhell.

Skrevet

Hehe :D Jeg var helt ny jeg, og ingen hadde fortalt meg at alarmen skrudde seg automatisk på klokka elleve...

Men vi har sånn kodeord vi, som vi må oppgi til brannvesenet (eller hva det er), sånn at vi kan bevise våre ærlige hensikter, og at alarmen gikk på ved et uhell.

Så når du ringer brannvesenet ved midnatt og hvisker "fleskepølse", så sitter det er gjeng staute brannmenn der og syns det er helt dagligdags??

*gliser*

Skrevet

Jeg spiller piano, men stort sett bare besifring. Kan knote litt på gitar, blokkfløyte er jeg ganske dreven på, og jeg har sunget i mange kor. Det er lenge siden sist nå, savner egentlig det.

Gitar (litt) og stemmebånd. Og fryder meg over å ligge på nrk urørts anbefalt-liste om dagen :)

*ultrasuperduperkry*

Gjest Minas Tirith
Skrevet

Så når du ringer brannvesenet ved midnatt og hvisker "fleskepølse", så sitter det er gjeng staute brannmenn der og syns det er helt dagligdags??

*gliser*

Noe sånn, ja :D

Skrevet

Jeg spiller kornett, og så har jeg en neverlur som jeg liker å underholde med *s*.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Kun på lommelerke ;)

Seriøst; jeg kan litt gitar og piano/orgel, men er ikke særlig god =)

Skrevet

Jeg spiller kornett, og så har jeg en neverlur som jeg liker å underholde med *s*.

Neverlur?

haha den kan du jo ta med neste fredag ;-P

Skrevet

Neverlur?

haha den kan du jo ta med neste fredag ;-P

Kjempeidé! Da skal det bli sus i serken skal du sjå! ;o)

Gjest brusebad
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å spille pauke, men naboene har ikke....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...