Gå til innhold

En finger i analen til mannen


Gjest Vil så gjerne

Anbefalte innlegg

Gjest Vil så gjerne

Hei allesammen!

Jeg er en jente som nylig har blitt sammen med en alle tiders gutt, og vi har det utmerket i sengen så langt.

Jeg er veldig glad i å bli fingret rundt og i analen, og dette vet han og han liker visst også å gjøre dette på meg.

Nå har det seg sånn at jeg har veldig lyst å gjøre dette på han også, få han opp i nye høyder om mulig, men det er vanskelig for meg å spørre han om han har noe til overs for akkurat dette. Jeg kunne jo ha prøvd meg frem, men er redd for at han ikke liker det, og dermed vil synes at jeg har "rare lyster".

Han har nevnt at g-punktet til mannen ligger "der inne", og at noen av hans homoseksuelle venner har pratet om dette. Han nevnte også at han ikke kan forstå at en mann kan komme bare ved å få stukket noe i analen.

Mer har vi ikke pratet om dette.

Hvordan har dere jenter gått fram i en slik situasjon, og hva ønsker menn at skal gjøres?

Jeg vil gjerne høre om andres erfaringer rundt om dette temaet.

Jeg forstår at dere ikke kan hjelpe meg 100%, men jeg kan jo få en idé.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv litt forsiktig, da vel! Hvis han ikke liker det, merker du det garantert!

Det er en svært deilig form for sex. Enig i at det er vanskelig å snakke om, så jeg tok hånden hennes bak for å få det gjort. Og nå er det en naturlig del av sexlivet.

Ikke spør: Prøv! Og du merker, som Gyrken sier, det tvert om han ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en svært deilig form for sex. Enig i at det er vanskelig å snakke om, så jeg tok hånden hennes bak for å få det gjort. Og nå er det en naturlig del av sexlivet.

Ikke spør: Prøv! Og du merker, som Gyrken sier, det tvert om han ikke liker det.

Usedvanlig dumt å oppfordre folk til IKKE å spørre først. De menn som liker det er så definitivt i fåtall, derfor er det bedre å spørre om det er ting han ønsker seg, og da får du rede på om dette har høy prioritet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig dumt å oppfordre folk til IKKE å spørre først. De menn som liker det er så definitivt i fåtall, derfor er det bedre å spørre om det er ting han ønsker seg, og da får du rede på om dette har høy prioritet!

Jeg mente jo ikke akkurat at hun skulle ta løpefart og kjøre hele hånda opp i rumpa på han da! Det går an å ta han på baken og nærme seg analen litt forsiktig, samtidig som man er var for alle signaler han sender ut. Sannsynligvis vil hun skjønne om han liker det eller ikke lenge før hun stikker en finger inn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror ikke han ville gjort på deg hvis han fant det så motbydelig at han ikke kunne tenke seg å prøve det selv. Derfor ville jeg gjort et forsiktig fremstøt. Du merker fort hvis han ikke liker det. Er du redd for hvilken reaksjon du får, ville jeg nok snakket med han først. Han er tydeligvis ingen novise på området, i og med at han tilfredstiller deg på den måten.

Tips: Gjør det feks når du suger han og det er like før det går, da vil han nok ikke ha noe imot å bli stimulert litt bak også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil så gjerne

Aldri i verden om jeg hadde akseptert at ei dame begynte å rote i rasshølet mitt!

Har du noen gang stukket en finger opp i "rasshølet" på en dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen gang stukket en finger opp i "rasshølet" på en dame?

Nei, og ingen av de damene jeg har hatt, har heller ytret ønske om det, snarere har de gitt uttrykk for at de finner det merkelig at noen liker det!

Nei, kvinnekroppen har så mye deilig å by på, at rasshølet deres kommer særdeles langt ned på min prioriteringsliste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke han ville gjort på deg hvis han fant det så motbydelig at han ikke kunne tenke seg å prøve det selv. Derfor ville jeg gjort et forsiktig fremstøt. Du merker fort hvis han ikke liker det. Er du redd for hvilken reaksjon du får, ville jeg nok snakket med han først. Han er tydeligvis ingen novise på området, i og med at han tilfredstiller deg på den måten.

Tips: Gjør det feks når du suger han og det er like før det går, da vil han nok ikke ha noe imot å bli stimulert litt bak også :)

Syns rådet fra glimt var veldig bra :)

Har gjort det på kjæresten noen ganger, og han liker det veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente jo ikke akkurat at hun skulle ta løpefart og kjøre hele hånda opp i rumpa på han da! Det går an å ta han på baken og nærme seg analen litt forsiktig, samtidig som man er var for alle signaler han sender ut. Sannsynligvis vil hun skjønne om han liker det eller ikke lenge før hun stikker en finger inn!

Gode tips her, både fra gyrken og Tarzan. Selv syns jeg dette er svært spennende, og det tok ikke lange tida før jeg forsøkte det med min siste partner. Man bør liksom bare trå litt forsiktig fram, man merker uhyre raskt om partneren trekker seg litt unna, strammer til, vrrir seg vekk, el.l. Å spørre kan jo være veldig vanskelig, også for han som skal svare da. Gjør som meg? Slå opp på erotikknett på internet, og les og lær om g-punktet til mannen, SAMMEN. Smil og si du syns det høres spennende ut. Motsier han deg ikke totalt, er han sikkert villig:)

Stå på, det er jo så deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente jo ikke akkurat at hun skulle ta løpefart og kjøre hele hånda opp i rumpa på han da! Det går an å ta han på baken og nærme seg analen litt forsiktig, samtidig som man er var for alle signaler han sender ut. Sannsynligvis vil hun skjønne om han liker det eller ikke lenge før hun stikker en finger inn!

Helt på linje med gyrken her.

Snakk KAN virke forstyrrende i senga. En kan kommunisere flott via kroppsspråk også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente jo ikke akkurat at hun skulle ta løpefart og kjøre hele hånda opp i rumpa på han da! Det går an å ta han på baken og nærme seg analen litt forsiktig, samtidig som man er var for alle signaler han sender ut. Sannsynligvis vil hun skjønne om han liker det eller ikke lenge før hun stikker en finger inn!

Ser det for meg med kjæresten liggende skrevende på magen på senga... Yihaaa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode tips her, både fra gyrken og Tarzan. Selv syns jeg dette er svært spennende, og det tok ikke lange tida før jeg forsøkte det med min siste partner. Man bør liksom bare trå litt forsiktig fram, man merker uhyre raskt om partneren trekker seg litt unna, strammer til, vrrir seg vekk, el.l. Å spørre kan jo være veldig vanskelig, også for han som skal svare da. Gjør som meg? Slå opp på erotikknett på internet, og les og lær om g-punktet til mannen, SAMMEN. Smil og si du syns det høres spennende ut. Motsier han deg ikke totalt, er han sikkert villig:)

Stå på, det er jo så deilig!

Jeg snakka med typen min om det, og han ville IKKE at jeg skulle gjøre det...(vi snakka generelt om sex om hva vi likte og ikke likte). Han gjør det på meg, og jeg synst det er helt herlig, men han vil altså ikke at jeg skal gjøre det tilbake.

Altså..vi er forskjellige og liker forskjellige ting :) Jeg ville ha spurt.. Jeg hadde i alle fall oppfatta det som litt "sårende/flaut" at han sa "ikke gjør det" eller vred seg unna mens vi hadde sex..

Men det er nå meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil så gjerne

Jeg snakka med typen min om det, og han ville IKKE at jeg skulle gjøre det...(vi snakka generelt om sex om hva vi likte og ikke likte). Han gjør det på meg, og jeg synst det er helt herlig, men han vil altså ikke at jeg skal gjøre det tilbake.

Altså..vi er forskjellige og liker forskjellige ting :) Jeg ville ha spurt.. Jeg hadde i alle fall oppfatta det som litt "sårende/flaut" at han sa "ikke gjør det" eller vred seg unna mens vi hadde sex..

Men det er nå meg :)

Det er akkurat det jeg også er redd for; at han skal vri seg unna eller noe sånnt. Det ville vært sårende/flaut.

Det ser ut for meg nå at jeg blir nødt til å spørre han rett ut om det, da jeg i det siste har prøvd å hinte nesten direkte om det. Han skjønner det ikke, eller kanskje han ikke vil skjønne..?

Men det MÅ jo være godt for mannen, uansett om han har noe til over for det eller ikke? Jeg mener ikke nå at jeg på død og liv SKAL putte en finger opp i rompa på han, men det må jo være godt da g-punktet ligger der inne.

Jaja. Dere får alle ha takk for inlegg, det har vært interesant for meg å lese hva andre synes, og jeg setter enda pris på flere innlegg om mulig.

*Gruer meg til å spørre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil så gjerne

Jeg snakka med typen min om det, og han ville IKKE at jeg skulle gjøre det...(vi snakka generelt om sex om hva vi likte og ikke likte). Han gjør det på meg, og jeg synst det er helt herlig, men han vil altså ikke at jeg skal gjøre det tilbake.

Altså..vi er forskjellige og liker forskjellige ting :) Jeg ville ha spurt.. Jeg hadde i alle fall oppfatta det som litt "sårende/flaut" at han sa "ikke gjør det" eller vred seg unna mens vi hadde sex..

Men det er nå meg :)

Det er akkurat det jeg også er redd for; at han skal vri seg unna eller noe sånnt. Det ville vært sårende/flaut.

Det ser ut for meg nå at jeg blir nødt til å spørre han rett ut om det, da jeg i det siste har prøvd å hinte nesten direkte om det. Han skjønner det ikke, eller kanskje han ikke vil skjønne..?

Men det MÅ jo være godt for mannen, uansett om han har noe til over for det eller ikke? Jeg mener ikke nå at jeg på død og liv SKAL putte en finger opp i rompa på han, men det må jo være godt da g-punktet ligger der inne.

Jaja. Dere får alle ha takk for inlegg, det har vært interesant for meg å lese hva andre synes, og jeg setter enda pris på flere innlegg om mulig.

*Gruer meg til å spørre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat det jeg også er redd for; at han skal vri seg unna eller noe sånnt. Det ville vært sårende/flaut.

Det ser ut for meg nå at jeg blir nødt til å spørre han rett ut om det, da jeg i det siste har prøvd å hinte nesten direkte om det. Han skjønner det ikke, eller kanskje han ikke vil skjønne..?

Men det MÅ jo være godt for mannen, uansett om han har noe til over for det eller ikke? Jeg mener ikke nå at jeg på død og liv SKAL putte en finger opp i rompa på han, men det må jo være godt da g-punktet ligger der inne.

Jaja. Dere får alle ha takk for inlegg, det har vært interesant for meg å lese hva andre synes, og jeg setter enda pris på flere innlegg om mulig.

*Gruer meg til å spørre*

Det MÅ ikke være godt for mannen, hvis det er det du tror, for de fleste tror jeg snarere tvert imot!

Hvorfor i allverden kan du ikke gi ham det ham VIL ha, hvis han hadde hatt så lyst til at du skulle rote i rasshølet hans, så hadde han sikkert sagt fra forlengst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil så gjerne

Det MÅ ikke være godt for mannen, hvis det er det du tror, for de fleste tror jeg snarere tvert imot!

Hvorfor i allverden kan du ikke gi ham det ham VIL ha, hvis han hadde hatt så lyst til at du skulle rote i rasshølet hans, så hadde han sikkert sagt fra forlengst!

Det er langt i fra sikkert at han hadde fortalt meg det om han ville at jeg skulle rote i rasshølet hans, som du så pent kaller det. Jeg selv ønsket så inderlig å bli fingret rundt der, men fikk ikke til å si det. Det kom av seg selv etter hvert.

Og som en annen nevte i et av innleggene, så tror ikke jeg han har så altfor mye i mot det, siden han gjør det på meg...

Jaja, vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil så gjerne

Det MÅ ikke være godt for mannen, hvis det er det du tror, for de fleste tror jeg snarere tvert imot!

Hvorfor i allverden kan du ikke gi ham det ham VIL ha, hvis han hadde hatt så lyst til at du skulle rote i rasshølet hans, så hadde han sikkert sagt fra forlengst!

Dessuten så må jeg nevne at jeg gjør alt han sier at han liker, jeg elsker å tilfredstille han, men jeg har så lyst til å prøve, siden jeg også hører at det kan (legg merke til _kan_) være godt for han... er det så vanskelig å forstå?

Må bare legge til at jeg ikke på død og liv MÅ!

men jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usedvanlig dumt å oppfordre folk til IKKE å spørre først. De menn som liker det er så definitivt i fåtall, derfor er det bedre å spørre om det er ting han ønsker seg, og da får du rede på om dette har høy prioritet!

Hvis en gutt greier å slippe seg løs med kjæresten skal jeg love deg at han kommer til å elske det. Jeg er personlig imot anal sex, men en finger er bare deilig. det jeg gjorde første gangen var at jeg sugde han . slikket ballene, og begynte å slikke nærmere anus hullet. han ble helt gal. jeg slikket rundt hullet og stakk tungen litt inn. anbefales på det sterkeste. ikke ekkelt i det hele tatt. men dere må ta en dusj først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...