Gå til innhold

En finger i analen til mannen


Gjest Vil så gjerne

Anbefalte innlegg

Jeg snakka med typen min om det, og han ville IKKE at jeg skulle gjøre det...(vi snakka generelt om sex om hva vi likte og ikke likte). Han gjør det på meg, og jeg synst det er helt herlig, men han vil altså ikke at jeg skal gjøre det tilbake.

Altså..vi er forskjellige og liker forskjellige ting :) Jeg ville ha spurt.. Jeg hadde i alle fall oppfatta det som litt "sårende/flaut" at han sa "ikke gjør det" eller vred seg unna mens vi hadde sex..

Men det er nå meg :)

Du må ikke la dere såre av en slik bagatell?

Hvis du prøvde og han ikke likte det så må vel det være greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg snakka med typen min om det, og han ville IKKE at jeg skulle gjøre det...(vi snakka generelt om sex om hva vi likte og ikke likte). Han gjør det på meg, og jeg synst det er helt herlig, men han vil altså ikke at jeg skal gjøre det tilbake.

Altså..vi er forskjellige og liker forskjellige ting :) Jeg ville ha spurt.. Jeg hadde i alle fall oppfatta det som litt "sårende/flaut" at han sa "ikke gjør det" eller vred seg unna mens vi hadde sex..

Men det er nå meg :)

Ingen av de jentene jeg har vært med har innrømmet (utenom ei, da) at de likte stimulering bak, men da jeg vil finne ut hva de liker, havner jeg etterhvert bak på de. De første gangene har det vært litt "skummelt", men etter en stund spør de forsiktig om jeg kunne "gå litt lenger bak". Jeg tror ikke at jeg hadde klart å innrømme at jeg likte å bli stimulert bak , hvis ei jente spurte meg. Ei opplyst jente tror jeg ville blitt nysskjerrig uansett og prøvd, akkurat som jeg selv gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thomaslu

Alle gutter liker det bare vi greier å glemme at det er litt forbudt. Ikke for å generaliere å si alle, men som typen din har sagt, så har vi et g-punkt i rumpa!

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vil så gjerne

Alle gutter liker det bare vi greier å glemme at det er litt forbudt. Ikke for å generaliere å si alle, men som typen din har sagt, så har vi et g-punkt i rumpa!

Lykke til!!

Tusen takk! Det var det jeg regnet med skjønner du. De som nekter TØR rett og slett ikke engang tenke tanken på det. Det er tabu for de, stakkar.

Jeg MÅ prøve snart. Tipper det kan få han opp i nye høyder, og det er ingenting jeg vil mer enn det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg snakka med typen min om det, og han ville IKKE at jeg skulle gjøre det...(vi snakka generelt om sex om hva vi likte og ikke likte). Han gjør det på meg, og jeg synst det er helt herlig, men han vil altså ikke at jeg skal gjøre det tilbake.

Altså..vi er forskjellige og liker forskjellige ting :) Jeg ville ha spurt.. Jeg hadde i alle fall oppfatta det som litt "sårende/flaut" at han sa "ikke gjør det" eller vred seg unna mens vi hadde sex..

Men det er nå meg :)

Godt å høre at du har oppdaget at mennskr er forskjellige. Noen liker å holde på med anus og området rundt, andre kan ikke fordra det, av mange grunner; estetiske, praktiske, kanskje fordi de har hemorrhoider o.l.

Men det er jo fint at du har det så godt når han har fingre inne i din anus. Men glem ikke vagina. Den bør også få sitt, men da før fingre eller penis har vært ii anus, av hnsyn til smittefare.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege/psykiater/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Det er langt i fra sikkert at han hadde fortalt meg det om han ville at jeg skulle rote i rasshølet hans, som du så pent kaller det. Jeg selv ønsket så inderlig å bli fingret rundt der, men fikk ikke til å si det. Det kom av seg selv etter hvert.

Og som en annen nevte i et av innleggene, så tror ikke jeg han har så altfor mye i mot det, siden han gjør det på meg...

Jaja, vi får se.

Ja, det er dette med åpenhet. De fleste av oss kvier oss for å sette ord på noe av det vi har mest lyst til å prøve ut. Derfor lar vi tiden gå, lengter og håper en dag at det skal slå til mer eller mindre spontant.Flauhet, skamfølelse, sjenanse.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege/psykiater/professor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navn eller Nick

Tusen takk! Det var det jeg regnet med skjønner du. De som nekter TØR rett og slett ikke engang tenke tanken på det. Det er tabu for de, stakkar.

Jeg MÅ prøve snart. Tipper det kan få han opp i nye høyder, og det er ingenting jeg vil mer enn det!

Jeg tror nok at mange gutter liker det, men kvier seg fordi det liksom er forbudt området, men jeg tror også at det er en litt "acquired taste", altså det er ikke sikkert at han synes det er fysisk godt med en gang, men at det kanskje er mer pirrende på et psykisk plan (slik at man er villig til å prøve igjen).

Dessuten så kan det hende han ikke klarer å like det umiddelbart pga selve tanken om noe "oppi der".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amygdala

Det er langt i fra sikkert at han hadde fortalt meg det om han ville at jeg skulle rote i rasshølet hans, som du så pent kaller det. Jeg selv ønsket så inderlig å bli fingret rundt der, men fikk ikke til å si det. Det kom av seg selv etter hvert.

Og som en annen nevte i et av innleggene, så tror ikke jeg han har så altfor mye i mot det, siden han gjør det på meg...

Jaja, vi får se.

Var jeg deg ville jeg ikke lagt for mye vekt på hva HUB mener.

Jeg synes du skal fortsette å utforske partneren din, selv så synes jeg han er heldig som har en jente som er så fokusert på at han skal få oppleve nye områder ved sin egen seksualitet. Og du skal ikke være redd dersom han viker unna, det betyr jo bare at han enten ikke er klar for det ennå eller at han rett og slett ike liker det. Det betyr ialfall ikke at du har "drete på draget". Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amygdala

Det er akkurat det jeg også er redd for; at han skal vri seg unna eller noe sånnt. Det ville vært sårende/flaut.

Det ser ut for meg nå at jeg blir nødt til å spørre han rett ut om det, da jeg i det siste har prøvd å hinte nesten direkte om det. Han skjønner det ikke, eller kanskje han ikke vil skjønne..?

Men det MÅ jo være godt for mannen, uansett om han har noe til over for det eller ikke? Jeg mener ikke nå at jeg på død og liv SKAL putte en finger opp i rompa på han, men det må jo være godt da g-punktet ligger der inne.

Jaja. Dere får alle ha takk for inlegg, det har vært interesant for meg å lese hva andre synes, og jeg setter enda pris på flere innlegg om mulig.

*Gruer meg til å spørre*

Selv foretrekker jeg å ikke alltid snakke om nye ting på forhånd, men heller forsiktig prøve dem ut etterhvert. Synes at sex blir litt for klinisk dersom alt skal forhåndsgodkjennes først. En del av spenningen blir borte. Gjennom kroppsbevegelser og lyder finner en fort ut om en er på riktig vei eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tilfredstilte ofte min ex med å ha en finger i hans anal. Gjerne mens jeg runket eller sugde ham. Han elsket det. Min nåværende kjæreste kjærtegner meg rundt analåpningen og i analen. Etter hva jeg har forstått liker han dette, fordi jeg synes det er utrolig godt. Han har så vidt prøvd analsex tidligere og vi har gjort det et par ganger med godt resultat.

Han synes det er godt å bli kjærtegnet rundt analåpningen. Jeg har til nå bare turt å gjøre det en gang (jeg er usikker fordi det er så lenge siden jeg gjorde dette sist og trenger litt tid på meg). Men da jeg spurte om jeg kunne få ta på litt vaselin og "gå litt lenger" ville han ikke. Jeg respekterer dette, men synes det er synd, for jeg vet hvor godt det kan være for ham. Så jeg får bare ta tiden til hjelp før han innser hvor ulidelig godt analstimulering kan være.

Jeg kan forstå at det er enkelte som vegrer seg for analsex. Jeg gjorde også dette de første gangene exen min foreslo det. Men da jeg først hadde prøvd, trenger man aldri be meg to ganger lenger (så lenge jeg er godt kjent med typen og føler meg veldig trygg i senga med ham).

Til dere som tviler: det kan være utrolig godt (litt kliss, men "hinsides"...). Cluet er å ville, være klar, være avslappet og å ha godt med smørning (ikke for mye slik typen min gjorde sist). Prøv dere forsiktig frem i begynnelsen og avbryt momentant om det begynner å gjøre vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg tilfredstilte ofte min ex med å ha en finger i hans anal. Gjerne mens jeg runket eller sugde ham. Han elsket det. Min nåværende kjæreste kjærtegner meg rundt analåpningen og i analen. Etter hva jeg har forstått liker han dette, fordi jeg synes det er utrolig godt. Han har så vidt prøvd analsex tidligere og vi har gjort det et par ganger med godt resultat.

Han synes det er godt å bli kjærtegnet rundt analåpningen. Jeg har til nå bare turt å gjøre det en gang (jeg er usikker fordi det er så lenge siden jeg gjorde dette sist og trenger litt tid på meg). Men da jeg spurte om jeg kunne få ta på litt vaselin og "gå litt lenger" ville han ikke. Jeg respekterer dette, men synes det er synd, for jeg vet hvor godt det kan være for ham. Så jeg får bare ta tiden til hjelp før han innser hvor ulidelig godt analstimulering kan være.

Jeg kan forstå at det er enkelte som vegrer seg for analsex. Jeg gjorde også dette de første gangene exen min foreslo det. Men da jeg først hadde prøvd, trenger man aldri be meg to ganger lenger (så lenge jeg er godt kjent med typen og føler meg veldig trygg i senga med ham).

Til dere som tviler: det kan være utrolig godt (litt kliss, men "hinsides"...). Cluet er å ville, være klar, være avslappet og å ha godt med smørning (ikke for mye slik typen min gjorde sist). Prøv dere forsiktig frem i begynnelsen og avbryt momentant om det begynner å gjøre vondt.

Det er nok riktig som du sier. De fleste vil trenge tid på seg med analeksperimentering fordi det er så tabubelagt. Helt opp til det siste har man oppfattet anal sex nærmest som en perversjon eller sykdom, noe bare avvikere og homser drev med . Det hørte ikke hjemme innen rammen av et normalt og voksent seksualliv

Vi ser annerledes på dette i dag, men fordommene og tabuene henger igjen og gjør oss utrygge og usikre på dette. I tillegg kommer selvfølgelig engstelse og skamfølelse, utløst av frykt for at det skal lukte, at man skal bæsje på seg, kort sagt alt det som har med kontrollen over avføringen å gjøre. Frykten for å tape kontrollen er stor.

Kontroll på dtte område er veldig viktig for oss.Bare tenk på hvordan vi strevde med å bli rene da vi var små. Hvilken triumf var det ikke da i endelig, etter 2-3 år, slapp å bruke bleie, ble såkalt tørre. Hvor mye ros fikk vi ikke av mamma og pappa. Alt dette har med psykologisk opplevelse av kontroll over egen kropp å gjøre, som uttrykk for at vi mestrer livet.

Men husk samtidig at v isom barn var veldig opptatt av anus og det som kom ut av denne åpningen. Det var og er fortsatt deilig. Hvor skjønt er det ikke å tømme rektum.

Det er tre områder på kroppen forbundet med eliminsjon og inntak, nemlig urinrøret, anus og munnen, og alle tre er forbundet med intens lyst- og behagsfølelse. Anus er en erogen sone, kort og godt.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Selv foretrekker jeg å ikke alltid snakke om nye ting på forhånd, men heller forsiktig prøve dem ut etterhvert. Synes at sex blir litt for klinisk dersom alt skal forhåndsgodkjennes først. En del av spenningen blir borte. Gjennom kroppsbevegelser og lyder finner en fort ut om en er på riktig vei eller ikke.

For mye snakk kan drepe spenningen og intensiteten i det seksuelle. for sex er drift og instinkter, ikke bare klokt og fornuftig snakk. Men samtidig er det lurt å ha tenkt litt gjennom hva man vil med sin seksualitet. Det skal ikke bare være en bevisstløs handling.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Jeg tilfredstilte ofte min ex med å ha en finger i hans anal. Gjerne mens jeg runket eller sugde ham. Han elsket det. Min nåværende kjæreste kjærtegner meg rundt analåpningen og i analen. Etter hva jeg har forstått liker han dette, fordi jeg synes det er utrolig godt. Han har så vidt prøvd analsex tidligere og vi har gjort det et par ganger med godt resultat.

Han synes det er godt å bli kjærtegnet rundt analåpningen. Jeg har til nå bare turt å gjøre det en gang (jeg er usikker fordi det er så lenge siden jeg gjorde dette sist og trenger litt tid på meg). Men da jeg spurte om jeg kunne få ta på litt vaselin og "gå litt lenger" ville han ikke. Jeg respekterer dette, men synes det er synd, for jeg vet hvor godt det kan være for ham. Så jeg får bare ta tiden til hjelp før han innser hvor ulidelig godt analstimulering kan være.

Jeg kan forstå at det er enkelte som vegrer seg for analsex. Jeg gjorde også dette de første gangene exen min foreslo det. Men da jeg først hadde prøvd, trenger man aldri be meg to ganger lenger (så lenge jeg er godt kjent med typen og føler meg veldig trygg i senga med ham).

Til dere som tviler: det kan være utrolig godt (litt kliss, men "hinsides"...). Cluet er å ville, være klar, være avslappet og å ha godt med smørning (ikke for mye slik typen min gjorde sist). Prøv dere forsiktig frem i begynnelsen og avbryt momentant om det begynner å gjøre vondt.

Dette er et vanskelig område for mange.Man skal ikke langttilbake i tiden før anal sex ble oppfattet som noe perverst og sykelig. Derfor henger det igjen hemninger og usikkerhet knyttet til det å være opptatt av anal stimulering.

Det trengs erfaring og tid for å komme over hemningene. Han må oppleve hvor deilig det kan være, uten at det skjer noe katastrofalt med ham. Han må erfare at han ikke mister kontrollen over avføringen, at han bæsjer på seg. Kort sagt, han trenger tid. Vær litt tålmodig med ham.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Grünfeld

lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...