Gjest digger det altså! Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Angående tufte il. på tv. Hva synes dere? Selv ler jeg meg skakk ihjel og synes det er noe av det beste tvprogram som er sendt på lenge! 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Tufte er best!! Det samme er treneren 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har aldri sett det, hvilken kanal er det på? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg nedverdiger meg normalt ikke til å se på reality-søppel, men jeg så Tufte på mandag og Tufte er konge! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Har aldri sett det, hvilken kanal er det på? TvNorge på mandager 2130, med reprise på lørdager. 0 Siter
Gjest Minas Tirith Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 TvNorge på mandager 2130, med reprise på lørdager. Ok. Kanskje jeg får zappe innom TvNorge neste gang og ta en titt, da :-) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Ok. Kanskje jeg får zappe innom TvNorge neste gang og ta en titt, da :-) Ja, det er verdt det. Synes det var veldig morsomt iallefall. Lo så jeg fikk vondt i magen første episode. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Tufte er best!! Det samme er treneren Å ja, Thorstvedt - helt rå. Så noen av Tufte gutta hos Skavland, og det så unektelig spesielt ut. Har ikke fått med meg en episode enda, men nå skal jeg iallfall få sett reprise på lørdag. 0 Siter
Gregga Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 Digger det! Synes det er herlig med mennesker med selvironi! Har nå fått et nytt fotballag å heie på! Også trener`n da...det gjør ikke vondt å hvile øya der, nei:-) HEIA TUFTE, JA HEIA TUFTE; VI SKÅRER MÅL MÅL...tralallalla! 0 Siter
Gyda Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg synes det er kjempebra. Dette er en gjeng med selvironiske gutter - de er såpass oppegående at de vet godt hvor gode de er på helt andre områder og trenger dermed ikke lide av noe "mindreverdighetskomplekser" her - de tar det hele med godt humør og lager topp underholdning. Og Thorstvedt er en fantastisk tålmodig, og ikke minst kul trener. Heia Tufte. 0 Siter
cecily Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Helt enig. Tufte er det beste TV-programmet på lenge. Heie Tufte! c",) 0 Siter
cecily Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg nedverdiger meg normalt ikke til å se på reality-søppel, men jeg så Tufte på mandag og Tufte er konge! Jeg hadde rett, hva? c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.