Gå til innhold

Holmgang i kveld

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det viser vel bare hvem det var som fant programmet interessant nok til å se på.

Selv gad jeg ikke å se på Holmgang i går, nettopp fordi programmet omhandlet noe som for meg kun er tull og tøys.....

Nei, du sier noe der. :-)

Selv satt jeg og så sånn halveis på når jeg drev på med noe annet. Jeg tror absolutt ikke på sånt, ringe gjorde jeg jo iallefall ikke.

• Svar 95
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

12

• morsan

10

• sheba

10

• ShitDiddelyDo

9

Mest aktive i denne tråden

Gjest skraldepande
Skrevet

Hadde de helbredet noe vi andre kunne observere og undersøke såh.

Men aldri har en avkappet finger vokst ut f eks, eller et benbrudd vokst sammen.

De holder seg til sykdommer vi ikke kan se.

Og de som ikke blir friske er det synd på, guden hater dem sikkert siden de fortsetter å være like syke, eller verre....

Skrevet

Håpet han kunne hjulpet meg med å bli kvitt en gjenstridig fotvorte. Men neida, den er der i dag også...

;o)

Gjest skraldepande
Skrevet

Spørsmålet er jo 82% av HVEM DA???

Dette er jo ikke akkurat en "gallup" blant et representativt utvalg! ;-)

De er representative for seg selv, vuttu. Det må du da skjønne?

:-)

Gjest skraldepande
Skrevet

Ja, jeg tror nok også dessverre start vinner

Hvis alle supporterne ber for laget, da må de vel vinne?

Men det er vel det samme som doping: juks?

Gjest skraldepande
Skrevet

Dessverre??? Det er jo bra med litt variasjon, da :)

La dem vinne annen hver gang?

Skrevet

Not

Du tror altså ikke at det var tilfeldig at det gikk over?

Det er litt morsomt med folk som er med på sånt og etter noen dager så går det over og da MÅ det jo skyldes predikanten.

Tror jeg må begynne med slikt jeg også. Før eller siden går de fleste lidelser over av seg selv. Kan bli penger av slikt.

Skrevet

Not

Seriøst?? *lol*

Du sa jo at det fortsatt var vondt noen dager for så å forsvinne. Høres ut som et helt normalt sykdomsforløp for vond hals! ;-)

Gjest skraldepande
Skrevet

Det er litt morsomt med folk som er med på sånt og etter noen dager så går det over og da MÅ det jo skyldes predikanten.

Tror jeg må begynne med slikt jeg også. Før eller siden går de fleste lidelser over av seg selv. Kan bli penger av slikt.

Når legene ikke finner ut av en sykdom, så er det litt fristende å prøve noe annet. Det som ikke kan finnes, blir også lett borte....

Jo lenger tid som går, jo mer øker sjansen for at det går over av seg selv.

Er det psykosomatisk, så er det midt i blinken for luringer.

Rett tid og sted, og vips...

Skrevet

Ja, det er nettopp det som er poenget. At det gikk over skyldes helt sikkert naturlige årsaker, men litt merkelig at det forsvant fordi jeg gjorde som Predikanten befalte.

Personlig tror jeg ikke på Predikanten, men jeg har tro på at TRO kan flytte fjell.

Håper du også så prosentandelen som svarte at de trodde på Predikanten etter Holmgang i går, contra andelen som ikke trodde.

Ja, jøss. Det er mye man kan tjene penger på. Smartinger som Pedersen har skjønt det.;-)

Skrevet

For at du skal kunne konkludere slik, så må faktisk DU være allvitende :-)

Hei,

Nei, vanlig menneskelig logikk holder.

Du kan argumentere for at "det ikke er nok"; greit, men da er det heller ikke nok til verken å konseptualisere en gud på korrekt måte, eller forstå hva han vil.

Med vennlig hilsen

Skrevet

Jeg er bare SÅÅÅÅ enig!

Enten er han god og ikke allmektig, ellers så er han allmektig og ikke god.

Eventuelt ikke-eksisterende! ;-)

Hei,

Eller uvitende!

*knegg*

Med vennlig hilsen

Skrevet

Hei,

Eller uvitende!

*knegg*

Med vennlig hilsen

hi hi

Skrevet

Hei,

Nei, vanlig menneskelig logikk holder.

Du kan argumentere for at "det ikke er nok"; greit, men da er det heller ikke nok til verken å konseptualisere en gud på korrekt måte, eller forstå hva han vil.

Med vennlig hilsen

"Du kan argumentere for at "det ikke er nok"; greit, men da er det heller ikke nok til verken å konseptualisere en gud på korrekt måte, eller forstå hva han vil."

Det er derfor det kalles tro...

Skrevet

"Du kan argumentere for at "det ikke er nok"; greit, men da er det heller ikke nok til verken å konseptualisere en gud på korrekt måte, eller forstå hva han vil."

Det er derfor det kalles tro...

Ja, nettopp. Siden det bare er tro og løse idéer, bør man verken stole på det eller organisere livet sitt etter det.

Uansett, Det Ondes Problem er velkjent fra hundrevis av år tilbake, og ikke noe jeg fant på. De kristne selv har diskutert det opp og ned.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...