Gå til innhold

Allen Carr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det egentlig med den boka som alle har på eller i nattbordskuffen, som jeg har gått glipp av?

Hva er det med den boka som gjør at nesten alle slutter å røyke.

Skulle tro det var rene Ny Testamentet.

Tell me..........

Skrevet

Gjør et søk på røykeslutt-forum så finner du sikkert masse svar :-)

Skrevet

Jeg har tidligere tilstått å må være usedvanlig tunglært.

Har lest boka to ganger (to og an halv, faktisk, hehe) og den funka ikke på meg.

Nå sverger jeg til røykeplaster, med andre ord en skikkelig idiotisk selvplager, ifølge Carr.

Skrevet

Gjør et søk på røykeslutt-forum så finner du sikkert masse svar :-)

Huff ja, det glemte jeg. Syns det er så mange tråder der, orker ikke å lese alt. Forsøkte å få den informasjon jeg vil ha, ved å ta den korteste veien til visdom, her på åpent forum :)

Skrevet

Det er en fin bok som lærer deg at du ikke liker å røyke, og får deg til å slutte, uten å høre om ekle lunger og røykebein, uten å få dårlig samvittighet, uten å få abstinenser og uten vektøkning.

En bok om hvordan man har blitt hjernevasket av tobakksindustrien. Anbefales!

Skrevet

Det er en fin bok som lærer deg at du ikke liker å røyke, og får deg til å slutte, uten å høre om ekle lunger og røykebein, uten å få dårlig samvittighet, uten å få abstinenser og uten vektøkning.

En bok om hvordan man har blitt hjernevasket av tobakksindustrien. Anbefales!

Så flott. En helt annen vri altså. For som du nevner røykebein, tjærelunger, og alt det der. Er litt lei av det på en måte. Det går ikke inn på meg, for å si det slik.

Men, det med tobakksindustrien, den har jeg sansen for.

Kommer garantert til å se etter den i Narvesen neste gang.

Skrevet

Så flott. En helt annen vri altså. For som du nevner røykebein, tjærelunger, og alt det der. Er litt lei av det på en måte. Det går ikke inn på meg, for å si det slik.

Men, det med tobakksindustrien, den har jeg sansen for.

Kommer garantert til å se etter den i Narvesen neste gang.

Ja, gjør det, og lykke til!

Jeg har blitt glad i boka og leser noen linjer her og der når jeg tenker på sigg.

Er på 7. dagen nå uten røyk, og jeg trooor jeg har klart det!!

LYKKE TIL!

Skrevet

Ja, gjør det, og lykke til!

Jeg har blitt glad i boka og leser noen linjer her og der når jeg tenker på sigg.

Er på 7. dagen nå uten røyk, og jeg trooor jeg har klart det!!

LYKKE TIL!

Er på tredje uka, for r`nte gang.......

Lykke til du også ;-)

Skrevet

Lykke til du også ;-)

Snart er du på fjerde uka!!!!

:o)

Skrevet

Den er i alle fall lettlest - og uten mye tjære...

Har lest den to ganger (røyker ikke selv lenger - holdt opp i 7 år), skaffa meg boka som "argumentbank" - bor sammen med en som innimellom "røyker med begge henda".

Sistnevnte tør ikke /vil ikke lese bokomslaget en gang. Jaja - det er ikke min oppgave å oppdra godt voksne folk ;)

Skrevet

Den får deg rett og slett til å forstå at du ikke trenger røyken.

Skrevet

Lykke til du også ;-)

Gratulerer, du er røykfri! Slutt å tenk at du slutter å røyke, DU HAR JO SLUTTA!

Kjøp deg noe fint i premie.

Gratulerer igjen, du har KLART DET!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...