Gå til innhold

Hvor høyt studielån har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 230 000 og har betalt i årevis... Har en tyve års betalingsplan...

Skrevet

Jeg kommer til å ha 300.000 når jeg er ferdig med 3 års utdanning til sommeren. Syns ikke det er så mye.

Skrevet

Jeg hadde 240.000 da jeg var ferdig utdannet.

Nå har jeg 0, null, NULL! :oD

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg har 200 000. Første regning var på 4000! Nå er det 3600 per kvartal. Kjipe penger i og med at jeg ikke har lønn for strevet :-(

Skrevet

Svarer ikke for meg, men jeg har en slektning som fikk ettergitt hele studielånet pga lav inntekt. Tror det var nærmere et par hundre tusen.

Skrevet

Jeg hadde 130000 etter endt utdanning. Har vel 70000-80000 igjen nå. Var ferdig utdannet i 2000. Har ikke betalt så mye på det selv, det gjør staten:-)

Skrevet

Jeg hadde 130000 etter endt utdanning. Har vel 70000-80000 igjen nå. Var ferdig utdannet i 2000. Har ikke betalt så mye på det selv, det gjør staten:-)

Og hvem tror du staten er?

Skrevet

Og hvem tror du staten er?

Jaja, det er iallefall ikke jeg som betaler mesteparten av studielånet mitt. Skatt må man jo uansett betale. Jeg betaler 900,- i kvartalet, og får det ellers nedskrevet hvert år.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jaja, det er iallefall ikke jeg som betaler mesteparten av studielånet mitt. Skatt må man jo uansett betale. Jeg betaler 900,- i kvartalet, og får det ellers nedskrevet hvert år.

Why? =)

Skrevet

har rundt 200000 i studielån nå, og har studert siden vår 00. Har minst 2 år igjen. Det blir mye studielån, men studielån er jo til å leve med. Håper bare at jeg får en godt betalt jobb.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...