Gå til innhold

bare en liten ting..

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

Nå kommer det noe som egentlig er liten vits i å gå rundt å fundere på. Men jeg gjør det likevel, i mangel på noe bedre å gjøre...

Hvorfor er det ikke slik at vi er laget sånn at vi kan spise ett ordentlig, stort måltid på begynnelsen av dagen, og så holder vi oss mette og opplagte resten av dagen, uten behov for noe mer "drivstoff" ..:) tenk å slippe å gå rundt å tenke på mat ( ikke at jeg ikke liker mat, men hadde vært greit om det ikke var en så stor nødvendighet, at vi slapp "påfyll" hver tredje time..)

Jo tenk det da, ett skikkelig måltid til dagen, med alle de livsviktige vitaminer og mineraler og hva det nå måtte være, som holdt oss på topp helt til neste påfyll,morgenenen etter...

Og så sukkeret da, hadde vi ikke hatt det behovet for sukker hadde alt vært mye lettere! (Ikke at jeg ikke digger sukker..sjokolade er nam nam..!!..men om jeg ikke visste hva det var, hadde jeg heller ikke savnet det..)

er litt småfrustrert over alle fristelsene jeg møter på gjennom dagen bare.

(forresten, det som hadde vært det beste var om vi holdt oss behagelig mette gjennom hele dagen etter det måltidet, men ikke så mette at vi ikke kunne ta oss litt pinnekjøtt på kvelden på julaften hvis det lå på kjøkkenet og fristet...dette hørtes sikkert sykt ut, men jeg mener, så mette at vi ikke hadde BEHOV for å spise noe annet, vi led ingen nød dersom vi kun spiste det ene måltidet..men for kosens skyld kunne vi gjøre det innimellom...)

ja jeg er trøtt og overtrøtt og fikk ikke ut det jeg egentlig ville frem til med å bruke få ord.BLÆH! dere får skjønne det dere vil skjønne!!! :o)

Gjest prikken2
Skrevet

fristelsene blir mindre om du spiser ofte og nok til hvert måltid

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...