Gå til innhold

Nattlysolje vs udo`s choice

Anbefalte innlegg

Jeg har i mange år vært plaget med eksem i panna,har vært hos mange hudspesialister og fått mange salver,men ikke noe hjelper.

Tenkte å prøve noe som virker innenfra,har hørt om nattlys og udo`s choice,men vet ikke hvem som kan være best for meg å prøve.

Eller har du noe annet å foreslå?

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/20124-nattlysolje-vs-udos-choice/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg ikke husker feil, er det (bl.a) nattlysolje i Udo`s Choise.

Jeg fikk også allle mulige kremer og salver for min eksem, uten at det hjalp. Det undrer meg nå at ingen leger eller hudleger nevnte nattlysolje, det var noe jeg fant frem til selv, og det hjelper! Det som står utenpå min boks med kjempenattlysolje-piller:(Kjøpt i Danmark)"EFAMOL Original kæmpenatlysolie Kosttilskud"

Lykke til!

Jeg fikk også allle mulige kremer og salver for min eksem, uten at det hjalp. Det undrer meg nå at ingen leger eller hudleger nevnte nattlysolje, det var noe jeg fant frem til selv, og det hjelper! Det som står utenpå min boks med kjempenattlysolje-piller:(Kjøpt i Danmark)"EFAMOL Original kæmpenatlysolie Kosttilskud"

Lykke til!

Hvor stor dose (mg) tok du pr.dag?

Og hvor lang tid tok det før du syntes du merka noe bedring?

Lurer ho....

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Lykke til!

Kjære zwzw.

Man mener at fettsyren GLA som finnes i nattlysolje er den viktigste ingrediensen. Denne fettsyren finnes også i morsmelk og agurkurt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...