Gjest skal si opp jobben Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Fikk et svar, men er liksom ikke helt fornøyd..... :0) Skal altså si opp jobben (ikke pga den, men andre ting som kan nevnes i oppsigelsen). Nå lurer jeg på hva jeg skal skrive. Skal jeg takke for tiden på arbeidsplassen til slutt, f.eks? 0 Siter
Gjest skriv enkelt Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jeg synes ikke du behøver det. Jeg ville skrevet en kort oppsigelse. 0 Siter
Klara Q Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Denne malen har jeg brukt: (Ditt navn) (Adresse) (Postnummer og -sted) (sted), (dato) (Firma) Ved (Personalansvarlig) (Adresse) (Postnummer og -sted) Oppsigelse av arbeidsforhold Jeg, (Ditt navn) født (fødselsdato), sier med dette opp min stilling som (stillingsbeskrivelse) i (firma). Med vennlig hilsen (Ditt navn) http://www.dinside.no/php/art.php?id=212888 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Skriv en helt enkel, saklig oppsigelse. Be gjerne også om at en attest er klar den dagen du slutter (det har du rett på). Takke og forklare kan du gjøre muntlig 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Jammen herregud, hvor vanskelig kan det være da? "Jeg, (navn), vil med dette si opp min stilling som (stilling) i (bedrftens navn). Vil samtidig benytte anledningen til å takke for en fin tid på en hyggelig arbeidsplass" Eller noe i den duren. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.