Gå til innhold

Å gjenkjenne andre

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym alkodoliker
Skrevet

Jeg er overrasket over at det er så mange som har gjenkjent noen fra dol. Til dere som har gjort det: Har dere fortalt det til dem dere har gjenkjent, eller sitter dere og leser sensitive opplysninger om dem hver dag?

Og, jeg lurer selvfølgelig om noen har kjent igjen meg, så kan dere vennligst fortelle eller gi hint om hvem dere har gjenkjent?

ØNSKER IGJEN KUN ANONYME SVAR

Gjest anonym igjen
Skrevet

Jeg har ikke gjenkjent noen, og jeg håper inderlig at ingen har gjenkjent meg... Jeg har bilde på dolgalleriet. Jeg har et fast nick, men om jeg skriver noe om f.eks. sexlivet så skriver jeg anonymt.... Derfor er det kjedelig å lese at noen ikke svarer på innlegg med ukjente nick.

Gjest jkjkjkjkjkjkjkjkjkjk
Skrevet

Den eneste jeg har kjent igjen vet om det og vi gjenkjente hverandre omtrent samtidig.

Gjest alkolyd
Skrevet

Jeg har gjenkjent endel mennesker her,men det var på den tiden da vi sprette bilder av oss selv og familien her:

Har aldri gjenkjent noen på bare det dem har skrevet.

Gjest Havelar
Skrevet

Er det så mange som gjenkjenner noen her da? Jeg jeg gjenkjente noen en gang på innholdet i en tråd, men det var et anonym engangsnick tror jeg, så i grunnen ikke så interessant. Hvis du selv er redd for at du har blitt gjenkjent er det da bare å bytte nick?

Skrevet

Jeg har ikke gjenkjent noen, og jeg håper inderlig at ingen har gjenkjent meg... Jeg har bilde på dolgalleriet. Jeg har et fast nick, men om jeg skriver noe om f.eks. sexlivet så skriver jeg anonymt.... Derfor er det kjedelig å lese at noen ikke svarer på innlegg med ukjente nick.

Tror ikke at du skal ta deg nær av at noen ikke vil svare ukjente nick. Det er mange som svarer på det de føler for og som ikke er opptatt av hvem som står bak nicket.

Gjest anonym igjen
Skrevet

Tror ikke at du skal ta deg nær av at noen ikke vil svare ukjente nick. Det er mange som svarer på det de føler for og som ikke er opptatt av hvem som står bak nicket.

Jeg svarer nå i alle fall selv om det er ukjent nick.

Skrevet

Jeg svarer nå i alle fall selv om det er ukjent nick.

Det gjør de fleste av oss;)

Gjest alltid anonym :o)
Skrevet

Har dere fortalt det til dem dere har gjenkjent, eller sitter dere og leser sensitive opplysninger om dem hver dag?

Den personen jeg vet hvem er skriver kun ting som ikke er særlig personlig.

Men her er andre personer som jeg -om jeg hadde villet- kunne oppsøke på jobb f.eks etter opplysninger vedkommede selv har lagt ut.

Gjest anonym igjen
Skrevet

Ja den jeg har kjent igjen var meget lett å kjenne igjen.

Ser jo selvfølgelig på hva denne personen skriver men jeg har ikke fortalt personen at jeg har funnet ut hvem h*n er.

Dette fordi jeg er redd for å oute meg selv til denne personen og jeg har en del ting jeg ikke ønsker skal komme ut.

Gjest uten signatur
Skrevet

Ja den jeg har kjent igjen var meget lett å kjenne igjen.

Ser jo selvfølgelig på hva denne personen skriver men jeg har ikke fortalt personen at jeg har funnet ut hvem h*n er.

Dette fordi jeg er redd for å oute meg selv til denne personen og jeg har en del ting jeg ikke ønsker skal komme ut.

du kan jo skrive en melding her om at du har kjent igjen personen da, uten å signere med ditt faste nick

du vil beskytte deg mot det du "utsetter" han elle rhun mot.... :-)

Gjest Sittentei
Skrevet

Jeg har kjent igjen ihverfall to, og minst to har også kjent igjen meg som jeg vet.

Noe av det jeg har skrevet har blitt kjent igjen, og noe av det har jeg av en eller annen grunn syntes var greit at ble kjent igjen også.

Jeg skriver på en lett gjenkjennelig måte, og det gjør de jeg har kjent igjen også(diverse forum).

I tillegg har jeg kjent igjen livshistorier, opplevelser, hendelser,slektsbeskrivelser osv som er beskrevet.

Jeg synes det er greit så lenge man holder seg til sannheten :-)

Skrevet

Hvorfor ha bilde på dol-galleriet om du absolutt ikke vil bli gjenkjent? Det virker litt .. selvmotsigende.

Skrevet

Kjent igjen ei ja, fra dol-galleriet. Ganske pussig opplevelse.

Har jeg sagt noe.. nei.

Har bilde der selv så dersom hun skulle lure på om det var noen kjente her inne så ser hun det vel.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan man kan gjenkjenne noen bare utifra hva de skriver?

Da må de jo ha skrevet noe helt spesielt som kan knyttes til de..

Hvis noen gjenkjenner meg må de bare si fra.. Så kanskje du får komme på fest til meg ;)

Gjest anonym igjen
Skrevet

du kan jo skrive en melding her om at du har kjent igjen personen da, uten å signere med ditt faste nick

du vil beskytte deg mot det du "utsetter" han elle rhun mot.... :-)

Pga at jeg har sagt det før at jeg har gjenkjent noen her så kan jeg ikke røpe nicket til personen nå for da outer jeg meg selv.

Gjest anonym igjen
Skrevet

Hvorfor ha bilde på dol-galleriet om du absolutt ikke vil bli gjenkjent? Det virker litt .. selvmotsigende.

Det er greit å være i galleriet (der har ikke "hele" verden tilgang).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...