Gå til innhold

Charlie og sjokoladefabrikken

Anbefalte innlegg

Gjest Lille bethen
Skrevet

Er dette en bra film? Er det noe for en jentete jente på ti år?

Skal ha henne noen dager, og prøver å finne ut hva jeg kan gjøre som hun vil syns er morsomt.

Skrevet

JA! Kjempebra film! Anbefales på det varmeste.

Gjest svaksterk
Skrevet

Den er kjempesøt :-)

Jeg tror absolutt den kan være fin for ei ti år gammel jente :-)

skorpionfisken
Skrevet

Min ni år gamle jentete jente syntes filmen var syk og ekkel. Hun likte den ikke.

Skrevet

Jeg så den sammen med to jenter på sju og en gutt på elleve.

Alle likte den veldig godt (jeg også!)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nå har jeg sett den sammen med sønnen min på sju, og både jeg og han elske filmen. Vi hadde forresten lest boka på forhånd.

Vet om flere jenter på samme aldersom likte den like godt.

fei1365380229
Skrevet

Jeg har sett den sammen med barna på 13 år (gutt), 11 år (gutt) og 8 år (jente), alle syns den var kjempefin.

Hun på 4 1/2 år var for liten, hun ville hjem etter en time så pappaen fikk bare sett en time av filmen :o).

Skrevet

Jeg skal nå se den for min egen del *s* , så jeg tar med meg tiåringen min for å se den i morgen.

Vi har lest bøkene. Skal se originalversjonen, for jeg fordrar ikke dubbing... og tiåringen er god på å få med seg tekstinga.

Femåringen får evt vente til den kommer på dvd.

Ørkenvandreren
Skrevet

Den passer nok bra, har selv hatt med min datter på 9 år. Noen "høydare" syntes riktignok ikke jeg filmen var i.f.t en del av de andre animasjonsfilmene de senere årene, men det skyldes kanskje at dette var en eventyrfilm mer enn en ren humorfilm.

Skrevet

Håh ja! - det var en flott film for alle mellom 3 og 300 :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...