Gå til innhold

Jaja, nå blir da endelig Tom pappa på ordentlig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig. Tenk når alle hodene suger pikk på en gang, for eksempel.

Oi dæven! ENDA en som innrømmer å ha sex!!

Nå begynner det å bli skummelt på dol! ;-)

• Svar 110
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• snø

20

• morsan

16

• hare1365380455

8

• cecily

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nemlig. Tenk når alle hodene suger pikk på en gang, for eksempel.

*LOL* Jeg har ikke godt av å le så mye! Du skulle bare ha sett de bildene som laget seg i hodet mitt nå!

En omgivelse av ruiner, nattemørke og fullmåne. Der sitter Babette på huk med de 15 hodene sine og suger de 15 pikkene til mrxx.

Tror neppe jeg kan ta opp konkuransen der, gitt!

Skrevet

*LOL* Jeg har ikke godt av å le så mye! Du skulle bare ha sett de bildene som laget seg i hodet mitt nå!

En omgivelse av ruiner, nattemørke og fullmåne. Der sitter Babette på huk med de 15 hodene sine og suger de 15 pikkene til mrxx.

Nå var det bare rot i tråden her! Slettes Babbette også nå?

Makan!

Skrevet

Se bort fra forrige melding! Nå var alle innleggene plutselig tilbake. Det er så rart når det er sletting på gang...

Skrevet

Se bort fra forrige melding! Nå var alle innleggene plutselig tilbake. Det er så rart når det er sletting på gang...

Jeg forstod heller ingenting!

Plutselig hang jo ruinbeskrivelsen min helt alene!

Godt å høre at det ikke bare var hos meg det så merkelig ut!

Skrevet

Jeg forstod heller ingenting!

Plutselig hang jo ruinbeskrivelsen min helt alene!

Godt å høre at det ikke bare var hos meg det så merkelig ut!

*S*

Gjest Moderator
Skrevet

"Neida, putelull var bare litt uheldig i formuleringen sin ;o)"

Ja, jeg hadde heller ikke trodd at hun var trollet, men når Webbis legger inn et svar som det ovenfor så kan det jo se ut som det. Litt dårlig gjort av webbis synes jeg. Mulig h*n har slettet noe som var i tråden her, slik at svaret blir hengendes litt for seg selv, men bra du fikk oppklart det for alle som leser i tråden her at webbis ikke sikter til putten! ;-)

Oppfordringen ble lagt inn under snøs innlegg, og hun oppfattet i allefall hva som var meningen :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Vennligst avstå fra å svare på innlegg skrevet av vår gamle kjenning.

Dette medfører mye ekstraarbeid for oss.

Vennlig hilsen

Er kanskje ikke så enkelt for de som ikke vanker på adopsjon å kjenne vedkommende igjen?

Gjest Moderator
Skrevet

Er kanskje ikke så enkelt for de som ikke vanker på adopsjon å kjenne vedkommende igjen?

Nei, men det er jo ingen undskyldning for de som så avgjort kjenner ham igjen.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Nei, men det er jo ingen undskyldning for de som så avgjort kjenner ham igjen.

Sant nok. Denne gangen greide jeg overse vedkommende fordi jeg med en gang skjønte hvem det var. Andre ganger er det ikke like åpenbart før etter noen innlegg.

Gjest Moderator
Skrevet

Sant nok. Denne gangen greide jeg overse vedkommende fordi jeg med en gang skjønte hvem det var. Andre ganger er det ikke like åpenbart før etter noen innlegg.

Nei, det er som regel først når diskusjonen er godt i gang det er åpenbart hvem som står bak. Det er jo nettopp denne kverulantens særpreg :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...